خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گازی

عیب , یابی , رفع نشتی , تعویض و تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گازی آب شوفاژ و گاز خانگی و تجاری , اجرا و تعمیرات لوله کشی آب فاضلاب , شوفاژ و گاز مسکونی . نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمانی , سرویس و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی ,  پکیج دیواری , تعمیرات کولر ابی و گازی اسپلیت , آبگرمکن دیواری شومینه و بخاری .

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با سنسور یاب دیجیتالی صوتی .

عیب یابی , تعویض و تعمیر شیر فلکه آب و شوفاژ و گاز برنجی و پلیمری .

تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گاازی

شیر فلکه آب خانگی 

شیر فلکه و کلا شیرالات در انواع مختلف  به منظور قطع و وصل و کنترل شدت عبور جریان آب ؛ گاز , بخار , هوا و سایر سیالات مانند آبگرم شوفاژ در مسیر لوله کشی آب سرد و گرم شوفاژ ساختمان و سایر صنایع بکار میروند . در صورت خرابی این شیر فلکه علاوه بر هدر رفت آب و انرژی , این نشتیها میتواند باعث کاهش مداوم فشار سیار فوق و ایجاد خسارت شود .

تعویض شیر فلکه کنتور آب

در هر ساختمانی بعد از کنتور آب و گاز یک شیر فلکه اصلی برای هر واحد یا ساختمان نصب شده است . در صورت خرابی شیر فکله آب خانگی کنتور اصلی فقط بایستی با اداره آب تماس بگیرید / ( تلفن 121 خدمات شرکت آب و فاضلاب تهران )

تعویض این شیرفلکه کار لوله کشهای معمولی نیست زیرا هم غیرقانونی بوده و هم آچار انشعاب را ندارند .

پس در این موارد با ما تماس نگیرید .

اما در در مورد شیر فلکه های ورودی واحد و شیرهای گاز فرعی میتوانید با لوله کشهای ساختمان تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید . ( خدمات لوله کشی تهران پایپر در همه جای تهران نیرو اعزام میکند .) 

تعمیر شیر آب دسته گازی 

تعمیر شیر آب دسته گازی از آن دسته کارهایی است که تقریبا میتوان گفت که کار هر لوله کشی نبوده و در ضمن تاسیسات کاران قهار نیز نتوانند اقدام به تعمیر شیر آب دسته گازی کنند ,زیرا علاوه بر اینکه لوازم شیرالات گازی با توپی پرسی در کارخانه مونتاژ میشوند , قطعات آنها به یکدیگر نخورده و میتوان گفت که تعمیر شیر فلکه آب گازی یا شیر گاز کاری نشدنی است .

هرز شدن شیر فلکه

یکی از مشکلات شیر فللکه و شیرهای دسته گازی یا Ball Vave هرز شدن شیر فکله میباشند . در صورت هرزشدن شیر گازی که در بالا توضیح داده شد بایستی شیر گازی بایستی تعویض شود . اما در شیر فلکه های کشویی ممکن است با بکار بردن روشهای دیگر بخصوص در مواردی که در مجاورت شیر فلکه مهره ماسوره وجود نداشته و تعویض ان کار مشکلی بوده و کنده کاری و مشکلات زیادی دارد. هرز شدن شیر فلکه و عمل نکردن آن هنگام باز و باز بسته کردن میتواند مشکلات زیادی ایجاد کند. از جمله میتوان به عدم امکان نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان و دیگر تجهیزات تاسیساتی از جمله مواردی هستند که خرابی شیر فلکه موجب میشود. یک علت سرد شدن شوفاژ بعد از هواگیری هم میتواند همین خرابی و قفل شدن های شیر فلکه ورودی شوفاژ و موتورخانه ها باشد.

تعویض مغزی شیر فلکه 

مغزی هیچ نوع شیر فلکه ای در بازار به تنهایی وجود نداشته و فقط شیر فلکه های پلیمری یا پلاستیکی دارای مغزیها جداگانه ای هستند که به فروش میرسند .

از رایج ترین روشها تعویض مغزی شیر فکله است که میتوان با پیدا کردن همان برند شیر فلکه یا مارک شیر فلکه شبیه آن قالب که بالاتنه یا مغزی یکسانی دارند با باز کردن مغزی شیر فلکه نو و خوراندن به شیر فلکه قدیمی اینکار را انجام داد .

تعمیر شیر فلکه برنجی

تعمیر شیر فلکه برنجی در برخی موارد با در آوردن ساقه شیر فلکه و رگلاژ مهره شیر فلکه  میسر است . البته این کار به تخصص و ترفندهای خاصی نیاز دارد که در مورد هر برندی متفاوت بوده و شیرفلکه های مختلف را نمیتوان با یک روش درست کرد . 

معمولا قطع و وصل و استفاده از شیر فلکه ورودی آب و شوفاژ در مواقع تعمیر شیر مخلوط دوش , ظرفشویی , توالت و روشویی و یا رادیاتورها انجام میشوند .

به هرحال توصیه میشود برای جلوگیری از خرابی شیر فلکه و کلا هر شیر , این شیرها مکررا باز و بسته شوند و شیر فلکه ای که مورد استفاده قرار نگیرد , خراب میشود و فرقی هم نمیکند که قیمت آن گران باشد یا ارزان . 

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

تاسیسات لوله کشی قلهک

خدمات تاسیسات لوله کشی قلهک , اجرا و تعمیرات تاسیسات لوله کشی ساختمان , نصب و تعمیر سیستمهای گرمایشی و سرمایشی موتورخانه شوفاژ مرکزی , پکیج دیواری و کولر آبی و گازی اسپلیت , نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان  , نصب رادیاتور شوفاژ , لوله کشی آب و فاضلاب , لوله کشی گاز و لوله کشی شوفاژ روکار و توکار .نصب و تعمیر توالت فرنگی و روشویی , تعمیر و سرویس آبگرمکن دیواری و زمینی گازی . و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی قلهک شبانه روزی بدون تعطیلی : 09129352189 

تعمیر شوفاژ قلهک

نصب , راه اندازی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , عیب یابی و رفع عیب موتورخانه شوفاژ

سرویس شوفاژ , هواگیری شوفاژ , تابستانی و زمستانی کردن شوفاژخانه

سرویس مشعل شوفاژ خانه , تعمیر و تنظیم مشعل گازی و تعویض رله , ترمستات , شیربرقی , یون و سایر قطعات مشعل , نصب , تعمیر و تعویض دیگ موتورخانه , عوض کردن پره های دیگ شوفاژخانه

نصب , تعمیر و سرویس پمپ سیرکولاسیون و برگشت شوفاژ و دیگر پمپهای موتورخانه

نصب , تعمیر و تعویض منبع دوجداره , منبع کویل دار و مبدل حراراتی

شستشو و اسیدشویی منبع کویلدار و مبدل حرارتی

نصب , تعویض و لوله کشی منبع انبساط پشت بام و موتورخانه

تعویض و تعمیر کلکتور موتورخانه و جوشکاری لوله های شوفاژخانه

تاسیسات لوله کشی قلهک

تعمیر پکیج قلهک

نصب انواع رادیاتور پره ای , پنلی , فولادی و رادیاتور حوله خشک کن حمام,  افزایش پره رادیاتور , جابجایی و لوله کشی رادیاتور شوفاژ.

نصب , تعمیر و تعویض شیر بالا و پایین رادیاتور شوفاژU نصب و جابجایی انواع پکیج شوفاژ دیواری و زمینی

تعمیر و سرویس پکیج شوفاژ دیواری تمام برندها , ایران رادیاتور , بوتان,ایساتیس ,آریستون , ال جی لورچ , تاچی , بوش , زیمنس , فرولی و سایر برندهای ایرانی و ایتالیایی

عیب یابی ,رفع عیب و شستشوی مبدل پکیج, اسید شویی پکیج ایران رادیاتور و بوتان.

نصب شیر قلهک

نصب و تعمیر انواع شیرالات مخلوط , تک پایه , توکاسه , دیواری

شیر دوش و علم دوش حمام , سینک ظرفشویی , شیر توالت ایرانی و فرنگی

نصب روشویی کابینتی , سنگی و چینی

نصب لوازم سرویس بهداشتی , اکسسوری , فول ست و آیینه باکس

نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی , یخچال ساید و دستگاه تصفیه آب خانگی

تعمیر کولر قلهک

نصب کولر آبی و کولر گازی اسپلیت

تعمیر و سرویس کولر آبی و سلولزی و تعویض موتور ,

پمپ , برزنت و دیگر قطعات کولر آبی

تعمیر و سرویس کولرگازی اسپلیت

عیب یابی کولر گازی , رفع عیب کولر گازی و شارژ گاز اسپلیت

سیم کشی برق و لوله کشی کولر گازی و کولر آبی

تعمیر پمپ قلهک

نصب پمپ آب ساختمان

تعمیر و سرویس پمپ تحت فشار خانگی و تعویض منبع , تیوب ,پرشر ومنبع تحت فشار

نصب و لوله کشی منبع و مخزن ذخیره آب ساختمان و کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی قلهک و محدوده اطراف.

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

قیمت لوله کشی آتش نشانی و اطفای حریق

هزینه نصب ,  اجرا و قیمت لوله کشی آتش نشانی و لوازم اطفای حریق ساختمانهای مسکونی تجاری و اداری  . 

با توجه به اجباری شدن لوله کشی آتش نشانی و نصب تجهیزات اعلان و اطفای حریق در بسیاری از ساختمانها استعلام قیمت و هزینه لوله کشی آتش نشانی این روزها برای مالکین و سازندگان بسیار اهمیت دارد .

طراحی لوله کشی آتش نشانی

مهمترین و اولین گام در اجرای لوله کشی آتش نشانی و سایر انواع لوله کشی داشتن یک طراحی اولیه و نهایی کردن طرح مورد نظر با توجه به ضوابط و محدودیتهای موجود میباشد .

این مساله اولا در اخذ تاییدیه نهایی و گرفتن پایان کار مهم میباشد و ثانیا میتواند در قیمت لوله کشی آتش نشانی تاثیر مستقیم بگذارد . وجود طراحی لوله کشی آتش نشانی هم از لحاظ ضوابط قانونی و هم از حیث اجرای بی نقص میتواند کمک شایانی به اجرا بکند .

اجرای لوله کشی با لوله اتصالات استاندارد و نصب تجهیزات مورد تاییدیه وندور سازمان آتش نشانی میتواند تلورانس زیادی در هزینه های اجرای اطفای حریق تاثیر  مسقیم بگذارد .

قیمت لوله کشی آتش نشانی

جوشکاری لوله آتش نشانی

سامانه اجرای اتوماتیک شامل مخزن یا منابع تأمین آب، یک یا چند منطقه اسپرینکلر، شیر فلکه اولیه نحوه لوله کشی اتصالات متصل به اسپرینکلرها میباشد.

سیستم اسپرینکلر خودکار در جهت ردیابی و کنترل حریق با عامل اطفایى آب بوده که اساساً عمل کنترل در این سیستم در مرحله اولیه رشـد حریق انجام گرفته و ازاینرو در ممانعتت از بروز خسارت بعدى بسیار مهم میباشد وصدمات آتشسوزى را به حداقل میرساند. سیستم اسپرینکلر عموما کل بنا را تحت پوشش قرار میدهد.

اجرای لوله کشی آتش نشانی

برخی مواقع سیستم  اسپرینکلر راتنها به جهت حفظ جان افراد و خروج ایمن ساکنین از ساختمان توصیه مینمایند و ممکن است فقط بخشهای محدودى که موردنظر سازمانهای قانونیست تحت پوشش سیستم اسپرینکلر قرار گیرند.

رایزرها : دراین ضوابط به لوله های بالا رو ثابت حامل آب یا آماده برای حمل آب

گفته می شود که ارتباط بین منابع ذخیره آب وجعبه های آتش نشانی

وهمچنین توسط کوپلینگ با ماشین آتش نشانی را موجب میشود.

اتصال کوپلینگ : اتصال تعریف شده برای ماشینهای آتش نشانی،

شیریکطرفه 1/2 1 اینچ که به اتصال شیر سیامی نیز معروف است.

انواع لوله کشی آتش نشانی

لوله کشی آتش نشانی و نصب لوازم اعلان و تجهیزات اطفای حریق است , که لوله کشی آتش نشانی بخشی از سیستم اطفای حریق میباشد .

روش های لوله کشی آتش نشانی:

استفاده از روش خشک
استفاده از روش تر
سیستم ترکیبی(تر و خشک)
سیستم خشک: در این نوع روش سیستم لوله کشی در کل اصلا با آب شهری ارتباط ندارد و هیچ نوع اتصالی آب خانگی نخواهد داشت ,به همین دلیل به این روش، روش خشک می گویند.

سیستم مرطوب :در این نوع لوله کشی برخلاف روش اول از آب شهری استفاده می شود و به لوله کشی آب ساختمان ها کاملا متصل است.

در صورت هرگونه سوال و مشاوره میتوانید با مراجعه با خدمات تاسیسات آنلاین تهران پایپر و یا تماس تلفنی در حد توان پاسخگوی پرسشهای شما هستیم .

 

 

  • اشکان حسینی