خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش

در این نوشته به بررسی لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش میپردازیم. ابتدا لازم است توضیحاتی راجع به لوله های پلیکا بدهیم. لوله پلیکا یا PVC از ماده اولیه پلی وینیل کلراید ساخته شده و نزدیک به صدسال است که از ماده پی وی سی ابداع یا اختراع شده است. این ماده به دلیل خصوصیاتی نظیر تاثیر کم بر روی آب از لحاظ رنگ و بو , شکل گیری آسان, قیمت ارزان و دردسترس بودن یکی از پرمصرف ترین پلیمرها یا پلاستیک ها در دنیا بوده و با توجه به شرایط صنعتی در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. لوله های pvc در ایران برای اولین بار توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ساخته شده و به نام پلیکا نام نهاده شده و همین مساله باعث شد که این نوع لوله ها در ایران به اسم لوله پلیکا شناخته شوند. در واقع لوله پلیکا نام اولین برند تولیدکننده لوله های پی وی سی در ایران بوده است.

بعد از جنگ که تا حدی مسیر توسعه گسترده شد, به تدریج در تمامی صنایع از جمله صنعت لوله سازی کشور رو به تولید آورده اند. یکی از برندهایی که پا به عرصه تولید لوله پلیکا گذاشت, لوله پلیکا سمنان بوده که در شهر سمنان افتتاح شد و بعد از چند سال فعالیت جزو برندهای محبوب لوله پلیکا شد.

با گذشت چند سال از فعالیت این برند, به دلایل مختلفی این کارخانه دست از کار کشید و به دلیل اینکه برند آن مشهور بود,کارخانه های زیادی پا به عرصه تولید گذاشتند. لوله پلیکا سمنان پویش , لوله پلیکا سازند, لوله پلیکا یاس سمنان, لوله پلی سازان, نیوپلیکا, پارس پلیکا, لوله پلیکا ستاره قومس, سپند پلیمر سمنان, پلیمر یکتا سمنان از جمله این برندها هستند.

از جمله خصوصیات مشترک لوله های سمنان, قیمت مناسب و کیفیت راضی کننده آنهاست. بعد از چند برند مطرح مانند لوله پلیکا گلپایگان و لوله اتصالات پارس پلاست و ... که قیمت نسبتا بالایی دارند, لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش و دیگر برندهاست که اولا باعث کنترل قیمت شده اند و در ثانی با تولیدات خود قیمت های مناسب را در کنار کیفیت عالی به مشتریان ارایه میدهند. در واقع لوله پلیکا سمنان یک لوله تجاری با قیمت ارزان برای لوله کشی فاضلاب , هواکش و آبرسانی محسوب شده و در سه مدل لوله پلیکا فشار ضعیف, نیمه قوی و فشار قوی تولیداتی متنوعی دارند و در عین حال از شرایط تولید استاندارد تبعیت میکنند.

اخرین لیست قیمت بی تی اس

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش چقدر تخفیف دارد؟

لوله های پلیکا سمنان پویش از سایز 32 تا 200 تولید شده و رنج سایزبندی خوبی داشته و اتصالات همگون آن شامل زانو 90 درجه, زانو 45 درجه, سه راهی 90 درجه , سه راهی 45 درجه , سه راهی تبدیل, بوشن یا کوپلینگ ترمزدار و بدون ترمز, تبدیل از سایز 32 تا 315 و سیفون یا شترگلویی از سایز 63 تا 125 میشود. به عنوان نمونه لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش شامل قیمت خرید لوله پلیکا 63 با قیمت 400 هزار تومان و لوله 110 فاضلابی با قیمت 780 هزار تومان است که در فاکتورهای کلی شامل تخفیف هایی تا 20 درصد میشود.

لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش بسیار مناسب بوده و کیفیت آن قابل رقابت با برندهای مطرح میباشد. وزن لوله های سمنان پویش مطابق استاندارد لوله پلیکا و کیفیت مواد اولیه آن طبق مقررات تولید کننده های لوله پلیکا میباشد. لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش در خریدهای بالا تا 25درصد تخفیف نقدی دارد.

انواع لوله پلیکا سمنان

به غیر از برندهای متنوعی که لوله پلیکا سمنان دارند. انواع لوله پلیکا سمنان به سه دسته بندی مختلف تقسیم بندی میشود.

لوله پلیکا فشار ضعیف که برای لوله کشی هواکش و تهویه مطبوع به کار رفته و در دو نوع لوله پلیکا پودری و گرانول تولید میشوند. این لوله ها در سایز پایین برای لوله کشی درین کولر گازی و داکت اسپلیت نیز مناسب هستند.

لوله پلیکا نیمه قوی که برای لوله کشی فاضلاب و زهکشی و بعضا هواکشی استفاده میشود. به این نوع لوله ها لوله های پلیکا فاضلابی سمنان نیز گفته میشود که بعضا در نوع غیر استاندارد نیز تولید میشوند.

لوله پلیکا فشار قوی سمنان که در آبرسانی و آبیاری و زهکشی باغات استفاده میشود. وزن و ضخامت گوشت این لوله ها نسبت به دو نوع قبلی بیشتر است.

ویژگی های لوله پلیکا سمنان پویش 

با یک نیم نگاه به لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش میتوانید به تنوع سایز و محصولات این شرکت و برند شوید. از محاسن لوله پلیکا سمنان پویش میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

لوله پلیکا سمنان یکی از محصولات باکیفیت و پیشرو در زمینه تولید لوله‌های پلیمری می‌باشد. این محصول دارای مزایا و ویژگی‌های زیر است:

1. مقاومت شیمیایی: لوله پلیکا سمنان دارای مقاومت بالا در برابر تأثیرات شیمیایی است. این مقاومت شامل مقاومت در برابر اسیدها، قلیاها، مواد شیمیایی خورنده و عوامل آبی است. به همین دلیل، این لوله‌ها در صنایعی مانند صنعت شیمیایی، صنایع آب و فاضلاب، صنایع غذایی و صنایع دارویی کاربرد فراوانی دارند.

2. مقاومت مکانیکی: لوله پلیکا سمنان دارای مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار و خمش است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این لوله‌ها در مقابل ضربه‌ها و فشارهای خارجی مقاوم باشند و از خرابی و شکستگی جلوگیری کنند.

3. عدم زنگ زدگی: لوله پلیکا سمنان از جنس پلیمری بوده و در مقابل زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. این ویژگی باعث می‌شود که این لوله‌ها برای استفاده در محیط‌های مرطوب و آبی بسیار مناسب باشند.

4. سبک وزن: لوله پلیکا سمنان به دلیل استفاده از مواد پلیمری، سبک وزن بوده و نصب و حمل و نقل آن‌ها به راحتی انجام می‌شود. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های نصب و سهولت در عملیات حمل و نقل می‌شود.

5. مقاومت در برابر خوردگی الکتروشیمیایی: لوله پلیکا سمنان دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی ال

کتروشیمیایی است. این ویژگی باعث می‌شود که این لوله‌ها در سیستم‌های آبیاری و صنایعی که با آب و محلول‌های شیمیایی در تماس هستند، عمر طولانی داشته باشند.

6. مقرون به صرفه: لوله پلیکا سمنان به دلیل قیمت مناسب و عمر طولانی، به عنوان یک راه حل مقرون به صرفه در مقایسه با سیستم‌های لوله‌کشی فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به این مزایا و ویژگی‌ها، لوله پلیکا سمنان در صنایعی مانند صنعت آب و فاضلاب، صنعت شیمیایی، صنعت نفت و گاز، صنعت غذایی، ساختمان و ساخت و ساز، آبیاری و دیگر صنایع به عنوان یک راه حل مطلوب در سیستم‌های لوله‌کشی استفاده می‌شود.

نمایندگی لوله پلیکا سمنان پویش

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار نمایندگی لوله پلیکا سمنان پوییش در بازار تهران است که در کنار اصالت کالا و شفافیت قیمت و صدور پیش فاکتور فوری میتواند اقلام دیگر را برای شما تهیه کند. جهت دریافت لیست قیمت لوله پلیکا سمنان پویش و دریافت پیش فاکتور با پایپ بازار تماس بگیرید.

 

 

 

  • ۰۲/۱۰/۲۰
  • اشکان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی