خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت هر شاخه لوله گاز 3

قیمت هر شاخه لوله گاز 3 که از پرمصرف ترین سایزهای لوله در بین لوله های گاز ساختمانی و صنعتی محسوب میشود بستگی به عوامل زیادی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. 

اما ابتدا لازم است توضیح دهیم که چرا لوله گاز 3 چرا مصرف زیادی دارد. لوله های گاز تا درب منزل به صورت پرفشار بوده و بعد از رگلاتور گاز که فشار بر عهده ساختمان است. بسته به نوع و ظرفیت کنتور, مساحت زیر بنا و دیگر شرایط لوله کشی گاز به صورت جداگانه و با سایزهای متفاوت بعد از کنتور آغاز شده و تا داخل هر واحد و انشعابات آن ادامه پیدا میکند. فرقی نمیکند که کنتور مشترک باشد یا مستقل , چرا که برای جلوگیری از افت فشار گاز اصولا در ساختمان های مسکونی برای مصرف گاز پکیج , اجاق گاز , موتورخانه و .... لوله گاز اصلی معمولا سایز 1 اینچ یا لوله نمره 3 است. وقتی صحبت قیمت هر شاخه لوله گاز 3 میکنیم ممکن است, در ذهن عده ای لوله سایز 3 اینچ که سه برابر قطر لوله سایز 3 قطر دارد, مجسم میشود که البته این لوله نیز نسبتا مصرفی است اما چون سایز بالایی دارد, بسیار کم مصرف تر از لوله سایز 1 اینچ یا 3 است.

قیمت هر شاخه لوله گاز 3 که در شاخه های 6 متری تولید و مصرف میشود به صورت شاخه ای خرید و فروش شده و برای خرید لوله گاز 1 اینچ بایستی نیاز خود را مشخص کرده تا بر اساس آن اقدام کنید.

نمایندگی لوله مانیسمان اهواز

قیمت هر شاخه لوله گاز 3

قیمت هر شاخه لوله گاز 3

قیمت هر شاخه لوله گاز 3 در هر حال حاضر از شاخه ای 600 هزار تومان تا 1/5 میلیون تومان ادامه دارد. این بازه قیمتی به دلایل مختلف زیر متفاوت هستند. لازم به ذکر است که لوله شاخه ای گاز 3 علاوه بر لوله کشی گاز در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنعت موادغذایی, موتورخانه شوفاژ, نفت و پتروشیمی و .... کاربردهای زیادی دارد. قیمت لوله گاز 6 متری محاسبه میشود, اما لوله گاز شاخه ای 12 متری نیز به ندرت وجود دارد.

وزن لوله گاز 3

وزن لوله گاز 1 اینچ یا 3 از حدود 12 کیلوگرم آغاز شده تا حدود 25 کیلوگرم ادامه دارد. با افزایش وزن, ضخامت یا گوشت لوله نیز بیشتر شده و مقاومت  فیزیکی و شمیایی آن افزایش پیدا میکند. وزن مهمترین پارامتر بر قیمت لوله گاز محسوب میشود.

نوع لوله گاز 1 اینچ

لوله های درزدار معمولی, لوله درزدار تست گاز, لوله api , لوله مانیسمان رده 20 یا معمولی, لوله رده 40 از جمله انواع لوله های سایز 1 اینچ یا 3 هستند که بسته به کاربرد مصرف شده و قیمت های آنها به مدل لوله بستگی دارد.

برند لوله گاز 3

درست است که نوع لوله از لحاظ درزدار بودن و بدون درزدار بودن شاخه لوله گاز 3 در قیمت آن موثر است, اما اینکه لوله گاز ساخت چه کارخانه ای باشد هم ممکن است تا حدود 5 درصد بر قیمت لوله گاز موثر است. در بین لوله های درزدار , قیمت لوله سیاه سپاهان و سپنتا و در بین لوله های مانیسمان لوله مانیسمان اهواز بیشترین قیمت و  کیفیت را در بازار داخلی دارند.

حجم خرید لوله گاز 3 

بدیهی است که قیمت هر شاخه لوله گاز 3 در خرده فروشی تا عمده فروشی ممکن است تا حدود 30 درصد تفاوت داشته باشد. چرا که در سیستم خرده فروشی هزینه حمل و سود فروشگاه لوله و اتصالات را نیز بایستی در نظر گرفت.

استاندارد بودن لوله گاز

در بین لوله های فولادی, برخی از لوله ها در حین تولید نمیتوانند در خط تولید استانداردهای مورد نیاز را کسب کرده و از تست خارج میشوند. این لوله ها قیمت پایین تری دارند.

واقعی بودن برند و نوع لوله گاز

ممکن است قیمت هر شاخه لوله گاز 3 در برخی موارد تفاوت با وجود یکسان بودن همه شرایط از قبیل برند و وزن قیمت های متفاوت اعلام میشود که احتمال دارد که لوله با قیمت پایین تر تقلبی باشد و یا اینکه نوع و برند آن واقعی نباشد.

میزان عرضه و تقاضا

بعضا به دلیل اینکه میزان تقاضا زیاد است ممکن است در یک برهه های زمانی خاص قیمت هر شاخه لوله گاز 3 از یک نوع خاص مثلا برند اهواز یا لوله مانیسمان وارداتی از وضعیت عادی بیشتر افزایش پیدا کند. این مساله موقتی بوده اما بعضا در بازار لوله های فولادی باعث تلاطم در برخی سایزها به وجود می آورد.

هزینه حمل و بارگیری و آلیاژ لوله یا کهنه بودن لوله نیز از مواردی است که به ندرت موجب تاثیر بر قیمت هر شاخه لوله گاز 3 هستند.

قیمت لوله 3 اینچ سیاه

قیمت لوله 3 اینچ سیاه که تقریبا سه برابر لوله سایز 3 یا 1 اینچ است,بستگی به نوع لوله دارد اما به طور تقریبی بین 3 تا 4 برابر آن قیمت داشته و در حدود 2/5 تا 4/5 میلیون تومان از لوله های درزدار معمولی گرفته تا لوله مانیسمان رده 40 قیمت دارد.

محل خرید لوله گاز

محل خرید اعم از عمده فروشی لوله و اتصالات یا خرده فروشی محل یا بنگاه پخش لوله ها و کارخانه تاثیر زیادی بر قیمت هر شاخه لوله گاز 3 دارد.

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

تعمیرات پکیج در سعادت آباد

خدمات نصب,راه اندازی,سرویس و تعمیرات پکیج در سعادت آباد شبانه روزی.

نصب و تعمیر, سرویس و نگهداری پکیج

نصب و تعمیر, سرویس و نگهداری شوفاژ

نصب و تعمیر, سرویس و نگهداری آب‌گرم‌کن

نصب و تعمیر و سرویس همه قطعات و لوله‌کشی‌های پکیج

نصب و تعمیر و سرویس همه قطعات و لوله‌کشی‌های شوفاژ

نصب و تعمیر و سرویس همه قطعات و لوله‌کشی‌های آب‌گرم‌کن

اجرای تنظیمات و کنترل‌های مربوط یه سیستم‌های گرمایشی

عایق‌کاری و برقراری موارد امنیتی در سیستم‌های گرمایشی

رسوب زدایی و اسیدشویی مبدل پکیج , تعویض قطعات و لوازم پکیج شوفاژ دیواری, نصب , لوله کشی و راه اندازی پکیج دیواری در آپارتمان , سرویس دوره ای و اولیه پکیج, سرویس راه اندازی زمستانی و تابستانی پکیج دیواری کلیه برندهای داخلی و خارجی.

تعمیرات پکیج در سعادت آباد

آیا بازدید برای تعمیرات پکیج در سعادت آباد رایگان است؟

بله در صورتیکه شما مشتری ما باشید و سابقه کار دفتر نمایندگی خدمات سرویس و تعمیرات پکیج دیواری ما را داشته باشید, بازدید ما رایگان و مجانی بوده و در صورتیکه کار تعمیرات پکیج در سعادت را ما انجام دهیم, خدمات ما تا یک سال مجانی انجام میشود. البته اگر پکیج شما نیاز به قطعه ای داشته باشد, بایستی هزینه قطعات را پرداخت کنید. اما دستمزد ما گارانتی بوده و هیچ اجرت تعویض قطعه ای بابت کار و ایاب و ذهاب پرداخت نخواهید کرد.

دلیل این تسهیلات این است که خیال مشتری بابت پرداخت مجدد اجرت در یک بازه زمانی راخت است و به همین علت مشتری جذب شرکت ما برای دریافت خدمات خواهد شد.

نحوه سرویس پکیج سعادت آباد

پکیج دیواری یک دستگاه با دو وظیفه مجزاست. وظیفه اول پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد. در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند. به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج سعادت آباد در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد,  هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را تعمیر کنیم.

از آنجا که همیشه حجم معینی آب داغ از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد, این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو جرم گیری مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد . تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک تعمیرکار پکیج سعات آباد انجام میدهد.

نحوه تعمیرات پکیج دیواری سعادت آباد

از آنجا که همواره مقدار مشخصی آب از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود . مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو رسوب زدایی مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک تعمیرکار پکیج بایستی به آن مسلط باشد. تعویض قطعاتی مانند فلوسوییچ و ترمستات و دیگر قطعات پکیج نیز از دیگر کارهایی است که یک سرویس کار پکیج انجام میدهد.

پکیج دیواری یک دستگاه با دو وظیفه مجزاست. وظیفه اول پکیج تولید آب گرم مصرفی بوده که این کار را در تمام طول سال انجام میدهد . کار دیگر پکیج گرم کردن رادیاتور یا سیستم گرمایش از کف میباشد. در مورد دوم معمولا در فصول سرد سال پکیج انجام وظیفه میکند . به همین دلیل نیاز به سرویس و تعمیر پکیج در طول فصل سرما ضروری تر به نظر میرسد , هرچند که در صورت خرابی و از کار افتادن پکیج بایستی که فورا پکیج را تعمیر کنیم.

از آنجا که همیشه حجم معینی آب داغ از قطعات داخلی پکیج در حال عبور است و از طرف دیگر آب موجود لوله کشی حاوی املاح میباشد , این آب بر اثر گرم شدن شروع به ته نشین کردن رسوبات کرده و در اغلب موارد پس از حدود 2 یا 3 سال باعث رسوب گرفتگی مبدل پکیج دیواری میشود. مبدل پکیج یک مخزن آب میباشد که از طریق تبادل گرمایشی باعث تولید آب گرم مصرفی میگردد.

از این رو جرم گیری مبدل پکیج با استفاده از اسید و محلولهای مخصوص از جمله سرویسهایی است که یک نمایندگی ایران رادیاتور سعادت آباد بایستی به آن مسلط باشد.

خاموش شدن پکیج 

کمبود فشار یا قطع آب و گاز , قطع شدن برق یا سوختن بردکنترل از مهمترین عوامل خاموش شدن پکیج است. نبود اکسیژن کافی به دلیل گرفتگی دودکش و یا خرابی سنسور دود از دیگر دلایل خاموش شدن پکیج است. افت فشار بار پکیج نیز میتواند باعث خاموش شدن پکیج دیواری شود.

روشن نشدن پکیج 

همه علل خاموش شدن پکیج میتواند موجب روشن نشدن پکیج باشد. از دیگر علل روشن نشدن پکیج این است که  انسداد لوله ها به وسیله هوا و یا رسوب می باشد. علاوه بر آن این امکان وجود دارد که به علت عدم تنظیم فشار پکیج، دستگاه نمی تواند روشن شود. مشکل در مشعل و شمعک پکیج و یا بالا رفتن زیاد دمای آب از دلایل دیگر روشن نشدن پکیج می باشد.

برخی از خرابی های پکیج ممکن است علل متفاوتی داشته باشند که بایستی تک تک مورد بررسی شده تا دقیقا ایراد مورد نظر رفع شود.

در صورتی که شعله دستگاه پکیج زیاد است ,شیر برقی گاز را تنظیم کنیم.

شروع توام با صدای منفجر شدن پکیج دیواری : برخی اوقات پکیج شوفاژ انفجاری در هنگام روشن شدن و شروع به کار صدای زیادی دارد. ممکن است که حداکثر فشار گاز شیربرقی گاز دستگاه پکیج و یا اندازه الکترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر کافی نباشد و یا مشکل از خرابی الکترود جرقه و سیم مربوطه یا خرابی ترانس جرقه و یا برد کنترل پکیج دیواری بوده یا مشکل از انسداد دودکش و استفاده از تبدیل یا فلنج دود نامناسب باشد. برای تعمیرات شبانه روزی پکیج ایران رادیاتور و بوتان با ما بتماسید.

علت گرم نشدن آب مصرفی پکیج شوفاژ

یکی از دلایل احتمالی که شیر بای پس آب به دلیل ورود رسوب و شن در حالت نیمه باز مانده و آب گرم وارد شده به مبدل آبگرم مصرفی بای پس می شود که در این صورت ممکن است گرم نمودن آبگرم مصرفی در مبدل وجود نداشته باشد و آب گرم مصرفی سرد می شود.

از دلایل دیگر میتواند به وجود رسوب در مبدل پکیج اشاره کرد که هر از چند سال اتفاق میفتد.

در صورت نیاز به سرویس و تعمیرات پکیج سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

 

 

  • اشکان حسینی