خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در آوردن رزوه شکسته از لوله

 

در آوردن رزوه شکسته از لوله شاید از ان کارهایی باشد که در عمرتان خیلی به آن برنخورید اما اگر اهل فن باشید و دست به آچار یا لوله کشی باشید و شغلتان مرتبط به نصب شیرالات و لوله کشی باشد ممکن است خیلی با این مساله درگیر شده وبعضا نتوانید کاری کنید . از رایحترین شکستگیها شکستن شیر در لوله بوده که اغلب شیرهای لباسشویی و شیر پیسوار دجار این شکستگها میشوند . در اوردن رزوه شکسته نیاز به تجربه زیادی داشته جون در صورت بروز کمترین اشتباه ممکن است به لوله کشی آسیب رسانده و باعث شوید تا دنده لوله کشی خراب شده که درست کردن این قطعات علاواه برا هزینه های زیاد وقت زیادی را گرفته و کنده کاری و کثیف کاری زیادی دارد .

بیشتر این شکستگیها هنگامی رخ میدهد که شما اقدام به تعویض شلنگ پیسوار یا شیر پیسوار خراب لوله کشی یا انشعاب گیری از این شیرالات انجام دهید .

تلفن دفتر خدمات فنی لوله کشی تهران : 09129352189 شبانه روزی 

در آوردن رزوه شکسته از لوله

شکستگی شیر پیسوار در لوله 

این شکستگی ها معمولاً هنگام بسته شدن دریچه پسوار اتفاق می افتد ، معمولاً به دلیل عدم کیفیت شیر ​​پسوار یا سن و منسوخ بودن آن. هنگام تهیه شیر پسوار بهتر است به مارک استاندارد شیر پسوار و برنج آن توجه کنید. شیر پسوار در دو اندازه 1/2 * 3/8 و 1/2 * 1/2 موجود است.

ابتدا شیر آب گرم یا سرد را روی دستگاه ببندید.

مهمترین قسمت هنگام بستن دریچه Pesvar ، باز کردن شیر قبلی Pesvar است که باید در این مورد دقت کنید. اگر 123 اسپری چسب یا اسپری باز کن دارید ، اگر کمی از آنها استفاده کنید ، کار شما آسانتر خواهد شد.

بسته به نوع نوار تفلون ، بسته به نوع نوار تفلون ، نوار تفلون را در جهت عقربه‌های ساعت بچسبانید و سپس شیر پسوار را با استفاده از آچار یا آچار مسطح نصب کنید.

جرثقیل را بشکنید
اکنون به آرامی دریچه Pesvar را باز کنید و بدون پیچاندن ، دریچه Pesvar را در خلاف جهت عقربه های ساعت چرخانید. اگر تجهیزات خود را بشکنید ، نباید مشکلی ایجاد کنید.

البته شکستن شیر آب در داخل لوله برای شیر آب Peswar اتفاق نمی افتد ، اما برای شیر آب ماشین لباسشویی ، شیر آب VIVAL ، شیر آب ، دسته شیر آب ، بالای کابل و سایر لامپ های لوله کشی ، این مشکل را به وجود می آورد.

نخ شکسته را بردارید
برداشتن نخ شکسته دشوار است. برای این کار با استفاده از تیغ اره ، توصیه می شود موها را از سه تا چهار نقطه در فواصل مساوی به یک خط نازک برابر با نیمی از ضخامت پوسته شکسته ، یک خط و مقطع برش دهید.

پس از تکرار این کار در سه یا چهار نقطه ، از پیچ گوشتی و چکش دو سر استفاده کنید تا ترک هایی در لبه شکسته ایجاد شود تا تکه های شیر ادرار آور یا دنده های شکسته از لوله خارج شوند.

نکته مهم این نیست که عمق شکاف ها زیاد نشود تا به دنده اصلی آسیب نرسانید ، که در این حالت سالم مانده است ، در این صورت برای تعویض اتصال خراب شده به دو نخ و تخریب اطراف آن احتیاج خواهید داشت و مجبور خواهید بود وقت و هزینه بیشتری را صرف کنید.

ابزار آچار چپ گرد 


ابزاری به نام آچار چپ به عنوان ابزاری برای از بین بردن پیچ های شکسته و اتصال دهنده های آسیب دیده مورد استفاده قرار گرفت که پیدا کردن آن بسیار مشکل است و می توانید آن را در برخی از فروشگاه های ابزار در حسن آباد پیدا کنید.

به طور کلی ، دو راه برای باز کردن هیچ نخی که باز کردن آن با زبان دشوار باشد وجود ندارد. اگر استحکام بدنی افزایش نیابد ، با وجود مقدار کمی اسپری الکلی مانند اسپری مخصوص یا اسپری مخصوص چسب 123 و فشار مکرر ، سرانجام می توانید پیچ ​​را شل کنید.

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

نصب شوفاژ

طریقه اتصال و نصب شوفاژ رادیاتور پره ای و پنلی

نصب شوفاژ با توجه به نوع رادیاتور شوفاژ ,نوع لوله کشی و اتصال آنها به یکدیگر فرق دارند . نصب رادیاتور شوفاژ به دیوار از طریق ماسوره  رادیاتور به شیر رادیاتور صورت میگیرد . نصب حوله خشک کن هم مانند نصب رادیاتورهای معمولی بوده و فقط در ارتفاع انجام شده و بستهای مخصوص خود را دارد .

پس از نصب رادیاتور بایستی آب انداخته شود و تست شود و در صورت چکه و نشتی به رفع کردن علت آب دادن شوفاژ اقدام کرده تا خرابی به بار نیاورد .

نصب شوفاژ رادیاتور

نصب رادیاتور شوفاژ

نصب رادیاتور معمولاً پس از اتمام عملیات ساختمانی و همراه با نصب شیرآلات انجام می شود. برای برآورد تعداد رادیاتورها در محیط ، مساحت زیرساختها ، آب و هوای منطقه و سیستم گرمایش از پارامترهای مؤثر هستند. آماده بودن لوله کشی رفت و برگشت شوفاژ از پیش زمینه های نصب رادیاتور شوفاژ میباشد .

اما علاوه بر تعداد و طول رادیاتور ، یک پارامتر مهم که در تعیین اندازه و تعداد رادیاتورها مؤثر است ، عامل مؤثر ضریب گرمای رادیاتور است که در مارک ها و مدل های مختلف رادیاتورها متفاوت است.

معمولاً کارخانه های مختلف کاتالوگ هایی با رادیاتور تهیه می کنند ، یا حداقل می توانید از فروشنده سؤال کنید یا با یک جستجوی ساده در اینترنت این ضریب دما را بدست آورید.

در ادامه به عنوان مثال ضریب دما برخی از مارک های معروف رادیاتور ون و پنل را در بازار ایران برای شما ارائه می دهیم.

در حال حاضر بیشتر از دو مدل ون و پنل یا کنتور برای نصب رادیاتور در منازل استفاده می شود که بسته به مارک رادیاتور و مدل آن در بازده حرارتی متفاوت است.

ضریب حرارتی هر تیغه رادیاتور 500 یا صادرات رادیاتور ایران 150 کیلوکالری است.

ضریب حرارتی هر پره رادیاتور از ترمو رنگ 500 اندازه 3 رادیاتور ایران 125 کیلوکالری.

ضریب گرما در هر متر رادیاتور پانل فولادی 500 رادیاتور ایران 1600 کیلو کالری.

 

نصب رادیاتور حوله ای

خشک کن حمام یا رادیاتور حوله دستگاه های گرمایشی هستند که برای گرم کردن محیط هایی مانند حمام و توالت استفاده می شوند.

به دلیل رطوبت زیاد در قسمت های پایین حمام ، نصب رادیاتورهای فلزی و تیغه های زمینی و زنگ زدگی آنها در کف تقریبا منسوخ است. البته قرار دادن رادیاتورها در ارتفاعات کم از نظر گرمایشی موثرتر است ، اما به دلیل افزایش طول عمر ، زیبایی حمام و خشک کردن لباس و حوله ، در ده سال گذشته ، نصب رادیاتورهای توالت و توالت فرنگی رایج شده است. .

از نظر کارایی ، حوله های حوله مانند رادیاتور هستند و گرمای تولید شده توسط پکیج و موتورخانه را به محیط منتقل می کنند.

خشک کن حوله از نظر مصالحی که استفاده می شود معمولاً آلومینیوم ، فولاد و شیشه است. البته رایج ترین آنها حوله های آلومینیومی و فولادی خشک است.

حوله های برقی حوله نیز می توانند در ساختمانهایی که سیستم گرمایش رادیاتور ندارند ، گرمایش حمام را تأمین کنند.

از نظر اندازه ، رادیاتورهای حوله تعدادی تیغه از 8 پره تا 20 تیغه و بیشتر دارند. البته انتخاب حوله حوله از نظر اندازه نیز به اندازه حمام شما بستگی دارد و این مقدار باید مناسب باشد.

راهنمای نصب خشک کن حوله
نصب رادیاتورهای حوله ای مشابه رادیاتورهای معمولی است و معمولاً بین دو لوله برگشتی یک محور یا فاصله بین 50 سانتی متر وجود دارد.

شیرهای رادیاتور در قسمت پایین حوله حوله قرار دارند و پس از نصب شیرآلات ، رادیاتورها به شیرها وصل می شوند. یک طرف از خشک کن حوله در قسمت بالا پوشانده شده است و طرف دیگر آن سوپاپ دریچه ای است.

علت آب دادن شیر بالای رادیاتور شوفاژ

برای رفع نشتی در لوله دیگ ، ابتدا باید مشکل دیگ را پیدا کرده و سپس سعی کنید آن را برطرف کنید. نشت رادیاتورها اگر از بدنه رادیاتور باشد که قابل تعمیر نیست و باید رادیاتور تعویض شود. در رادیاتورهای پره این مشکل با از بین بردن باله های سوراخ دار قابل حل است. اما اگر رادیاتور از پانل و فولاد ساخته شده است ، راهی دیگر برای تعویض کل رادیاتور وجود ندارد.

در مورد رادیاتورهای ون ، گاهی اوقات نشتی از واشر بین دو ون وجود دارد که ممکن است با باز کردن رادیاتور و تعویض واشر یا سفت شدن باله ها ، آب بندی شود.

رفع نشت دریچه رادیاتور
بسیاری از نشت دیگ بخار مربوط به نشتی از دریچه رادیاتور یا اتصالات اطراف آن است. هر رادیاتور دارای سوپاپ بزرگ یا بالا و شیر برگشتی یا زانو است. معمولاً برای استفاده از رادیاتور یا بستن آن ، ما هیچ ارتباطی با شیر پایین نداریم و شیر بالایی را باز و بسته می کنیم.

اکثر نشت ها نیز در شیر در بالای رادیاتور هستند که حتی ممکن است نیاز به تعویض کل دریچه داشته باشد. نشت از اتصالات رادیاتور یا لوله و اتصالات نزدیک به دریچه نیز متداول است ، غالباً به دلیل فشار بر روی رادیاتور و ممکن است به دلیل آب کثیف دیگ بخار ، خودبخود بخورد.

اما اگر نشتی شیر رادیاتور و اتصالات آن از بین نرود ، باید نشت را سریعاً رفع کنید ، زیرا در سیستم های بسته بندی باعث افت فشار بسته و در سیستم های موتورخانه باعث می شود که کل سیستم دیگ بخار خارج شود.

نصب رادیاتور پره ای

در نحوه طریقه نصب رادیاتور پره ای شوفاژ دور آن را فشار دهید تا آن را بر روی فرد قرار دهید و سپس فقط خط و شهر را پیچ کنید فقط می تواند شخصاً آن را ترک کند ، من همیشه سفت می شوم .

آنها را بالا بکشید ، باید کمی آن را ترک کنید در حالی که قبل از اینکه آب را وارد کنید ، من نیستم

مثل 15 20 دقیقه یا خیلی خوب ، من مطمئن نیستم که تولید کنندگان چه می گویند ، اما من گفته ام

هرگز مشکلی با نشت اشتباه مانند آن نداشته اید ، بنابراین بله این است و

شیرهای جدیدم را سفت می کنم و لوله های تازه را پایین می گذاریم

چه مشکلی وجود دارد ، پس فقط این را علامت گذاری کن تا من بتوانم سوراخ ها را سوراخ کنم

بنابراین چند قطعه لوله مسی و من می خواهم آنها را به مصوت های شما متصل کنم

اگر می خواستید کمی PTFE را روی انگشتان زیتون Surtsey قرار دهید ، می تواند

موی حیوان خانگی کوچک معدن است و من افرادی را با PTFE بیش از فرد می بینم که به وضوح وجود دارد

راه شما را نشان می دهد زیرا کار خیلی خوبی نیست بنابراین من فقط به شما نشان می دهم که چه چیزی دارید

اگر می خواستید مقداری بپوشید PTFE را قرار می دهید بنابراین من فقط می خوانم فقط می گویم

زیتون درست مثل پله ها در جای خود قرار دهید بنابراین اگر می خواهید PTFE را روی آن قرار دهید

آن را روی زیتون بگذارید نه بیش از فرد ، بنابراین با این کار من فقط این مواد را دارم

من فقط این خرس را می پوشم اما فقط آن را بیرون می اندازم ، آنقدر که می بینی

شما آن را که به داخل می رود بکشید بنابراین مهر و موم مهر و موم شده بر روی آن داخل آن است بنابراین

کاری که من می بینم مردم انجام می دهند این است که اگر نوار PTFE باشد ، ترحم می کنند

فرد و چیزی که قصد دارد نشت را حل کند و واقعاً انجام خواهد شد

کار بسیار خوبی که می خواهید در آن باشد و اینگونه است که مهر و موم می کند

سپس کمی PTFE در آنجا قرار دهید که واقعاً نیازی به قرار دادن ندارید و اگر این یک فیلم است

صادق باشید اما اگر می خواهید کمربند و مهاربند باشید می توانید کمی لباس بپوشید

زیرا آنجاست فقط اطمینان حاصل کنید که داخل اتصالات می رود و تمام نمی شود

بالای نخ را اگر آن را روی بالای نخ واقع شده قرار دهید .

نصب رادیاتور پنلی

در نصب رادیاتور پنلی شوفاژ درست مانند نصب رادیاتور پره ای و انواع حوله خشک کن شوفاژ است .

سخت تر می شود نخ هایی را که اره بر روی آن قرار دارد محکم می کند

اینو بکش پایین حالا روی زمین بکش

soft pop speedfit روی آن نصب کرده و سپس این جعبه را تمدید می کنم abuela put new

چمدان ها بنابراین بعداً می خواهم بعضی ها را تغییر دهم

بنابراین تقریباً جایی که لوله در بالا است را علامت گذاری کنید شاید کمی بیشتر از من می خواهم

به این سرعت نگاه کنید شاخص های کمی وجود دارد ، بنابراین اگر می توانید شاخص ها را نشان دهید

سپس شما می دانید که چه زمانی پاهایتان را فشار می دهید ، من به شما نشان می دهم فقط نگاه کنید

اکنون می توانید ببینید که دور آن بسیار آستر است بنابراین می دانید که این یک محکم است

بالا ، بنابراین این بدان معنی است که پس او از شما محکم است و نمی تواند عقب بکشد ، بنابراین من الان هستم

می خواهم این را از زیر فشار دهم

مطمئن شوید که مربع است بنابراین اکنون ما فقط در حال پر کردن دیگ بخار هستیم و سپس

ما دور خواهیم زد و همه رادیاتورها را خونریزی خواهیم کرد

بنابراین شما می توانید رادیاتوری را که در آن قرار دارد نصب یا تعویض کنید

چیزهایی که از دست داده ام زیر کف لوله ها باید دوست داشته شوند ، بنابراین اگر چنین هستند

در یک منطقه سرد ، شما می خواهید لوله هایی را که من انجام می دهم زیاد انجام دهم

چیزهایی در این ملک بنابراین من بعداً چنین کاری می کنم و چیز دیگر ما هستیم

اینورتر را وارد می کند اما من هنوز هم در طبقه بالا کار می کنم

بنابراین در حال حاضر وقت من تمام شده است ، بنابراین من نمی خواهم امروز بهتر بگذارم

من می خواهم اول یک قرمز انجام دهم و سپس بلبرینگ داخلی را قرار می دهم ، بنابراین بله اگر

سوالی دارید ، لطفاً در نظرات زیر از آنها بپرسید و از شما متشکرم

وقت خود را برای تماشای این ویدیوی طولانی مدت اختصاص دادید متشکرم . 

 

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

ترفندهای لوله کشی ساختمان

ترفندهای لوله کشی ساختمان , لوله کشی آب , لوله کشی فاضلاب , شوفاژ و گاز ساختمان , ارایه و معرفی ترفندهای تجربی و ویزه در لوله کشی ساختمان نصب شیرالات تعمیرات موتورخانه و پکیج دیواری و قلقهایی که در مواقع مختلف میتوان بکار برد .

در ادامه بعضی از مشکلاتی که هنگام کار تاسیساتی ولوله کشی پیش آمده و طریقه مواجهه با آنها را برای شما بازگو میکنیم . بدیهی است که کارهای زیر هیچ مرجع عملی نداشته و فقط به واسطه تجربه بدست آمده است .

ترفندهای لوله کشی ساختمان

بازنشدن دنده و روزه لوله 

این مورد یک مشعل عمومی است که حتی در حرفه های دیگر ممکن است پیش بیاید . دنده ای که با هیچ آچاری باز نشود و اعصاب آدم را خرد میکند . استفاده از اسپری مخصوص , اسید , آب باتری , حرارت و حتی اسپری چسب 123 میتواند یکی از روشهای بازکردن پیج در رزوه باشد . در صورت شکستن دنده اما بایستی سراع روشهای دیگر برویم . استفاده از روش تقه زدن به صورت مایل یا خط انداختن روی دنده و سپس تقه زدن و بیرون آوردن پیج یا شیرپیسوار شکسته در لوله یکی از سخت ترین روشهاست .

بازکردن مهره ماسوره 

بازکردن مهره ماسوره واتصالات زنگ زده موتورخانه از شیر فکله یا مغزی یکی از مشکل ترین کارهای تاسیساتی است . گرما و استفاده از مته هیلتی از ان دسته قلها و ترفندهای لوله کشی ساختمان است که شاید به فکر هرکسی نرسد . وقتی که پس از چند سال یک اتصال دو اینچ را بخواهید جدا کنید بعید میدانم کار راحتی داشته باشید .

استفاده از مهره ماسوره پارس

بکار بردن مهره ماسوره پارس در لوله کشی آب ساختمان و شوفاژ در حال حاضر یک کار متداول شده است . این کار تقریبا غیراصولی از حدود 10 سال پیش باب شده است و درست که خیلی کار عملی نیست , اما بخاطر مشکلاتی که در طول تعمیرات لوله کشی ساختمان پیش میاید یک ترفند منحصر بفرد بوده و ما باید قدر مخترع آن که یک ایرانی و ساکن تهران  است بدانیم .

بکاربردن آچار مهره چپ گرد 

اچار مهره چپ گرد یکی از ابزارهای کمیابی است که در مواقع شکستن دنده از آن استفاده میکنند .

استفاده از کمربند پلی اتیلن

کمربند پلی اتیلن یک اتصال ویژه برای انشعاب گیری از لوله های پلی اتیلن است . اما این اتصال خاص که در سایزهای مختلف موجود است میتواند برای آب بندی لوله های سوراخ شده آب و شوفاژ و حتی فاضلاب مورد استفاده قرار بگیرد .

کلاج در لوله کشی 

کلاج لوله کشی نیز یک اتصال برای ویژه برای اتصال دو لوله تقریبا متحرک است که مانند بست و تیوب عمل میکند و برای آب بندی لوله های فاضلاب سایز 63 تا 125 در بازار تهران موجود بوده و واقعا کار راه انداز است .

در خانواده 90 ساله ما یا سه ماهه سه ماهه اینجا این سطل های سه ماهه است

یک رفت و برگشت طولانی 90 اکنون رفت و برگشت های طولانی شما بسیار شبیه به استاندارد شما است

دهه 90 اما شعاع آنها کمی بیشتر و کمی بلندتر است

متفاوت در این مورد مسافرت طولانی تر است که برخی از کدها را جابجا می کند

ما را ملزم به استفاده از یک جارو طولانی 90 می کنیم زیرا بیشتر ما چرخش ملایمی داریم

جابجایی مواد زائد از طریق آن احتمال مسدود شدن بیش از ماده شما وجود دارد

به طور منظم 90 ما از این قطره ها استفاده می کنیم ، چندین بار در سه اینچ قرار می گیرند

آنها در دو اینچ می آیند در اینچ و نیم می آیند اما ما واقعاً نمی دویم

قطره از اینچ و نیم خیلی زیاد ما می خواهیم سه اینچ را ساقه کنیم

دو اینچ ممکن است یک چهار اینچ را در آنجا ببینید اما در اینجا دوباره کمی است

بزرگتر از اتصالات استاندارد 90 درجه شما زیرا طولانی تر می شود

بچرخید و کاملاً در حال حرکت در هاب است

درست در امتداد این تقریباً دهه 90 شما را پوشش می دهد

زاویه 45 درجه بعدی شما که می خواهید به آن برخورد کنید یکی دیگر از 45 برابر نصف یک است

90 شما می توانید دو عدد از اینها را کنار هم قرار دهید تا اگر می خواهید چرخشی 90 درجه انجام دهید و

ما از اینها در سه اینچ استفاده می کنیم ما آنها را در دو اینچ و اینچ و یک شما داریم

نیمی از دو اینچ و نیم اینچ دوباره در آن توپی برچسب گذاری شده اند اما

شما فقط باید نوعی به آن پیچ که زاویه 45 درجه دارد نگاه کنید

به نوبه خود این سه اینچ 45 است اکنون 45 ساله های شما نیز در خیابان می آیند اکنون این یک

بسیاری از برنامه های مختلف را می توانید با مناسب 45 و Street انجام دهید اما اینجا دوباره

متناسب خیابانی شما متناسب با داخل توپی است اگر اکنون در یک شغل هستید و دیگر مناسب است

شما می دانید که کد به شما می گوید شما نیاز به یک جارو طولانی 90 جارو طولانی دارید 90 و شما

یکی ندارید اما خیابان 45 و 45 معمولی دارید می توانید آن دو را قرار دهید

با هم و یک جارو طولانی 90 بزنید و در واقع در شعاع طولانی تر از است

جارو طولانی مدت شما ملایم تر است زیرا منحنی طولانی تر است اما بله در یک

این تعداد را به عنوان یک جارو طولانی 90 می دانید و می توانید آن را در سه اینچ نیز انجام دهید

این کار را در دو اینچ انجام دهید مانند ایجاد این جارو طولانی 90 اکنون بعد از چهل سالگی

پنج به بالا آنها اینها را 1/8 سطل زباله می نامند زیرا هشت مورد از این موارد پر است

دایره بعدی را بزنید وقتی که می روید به ما برخورد کنید ما از اینها خیلی استفاده نمی کنیم اینها هستند

شما وقتی بچه ها سعی می کنند از این طریق استفاده کنند ، شما از آنها استفاده می کنید

تخلیه کنید و آنها فقط به کمی چرخش احتیاج دارند این 22 است در واقع 22 است

و ترم نیم درجه اما ما فقط آنها را 22 می گوییم که لوله کش های قدیمی می گویند

این یک مخزن بیمار شانزده نفر از آنها باعث می شود کل

دایره 22 و نیم نصف 45 است ، اینها در خیابانی که من حمل می کردم وارد می شوند

دو مورد از این موارد فقط در صورت انجام آن آداپتور تله نخود فرنگی اما این ام است

این نوبت شما خواهد بود یا سطل های شما برای نشان دادن شما در اینجا بیایید

یک لوله کوچکتر از آن بگیرید ، این جاذبه است ، بنابراین همیشه می تواند از بین برود

اکنون هر شب دوباره به فشارهایی برخورد خواهید کرد که این یکی است

فشار نود این یکی در واقع یک اینچ و یک چهارم است که ما از اینها استفاده نمی کنیم a

در اندازه های بزرگتر ، ما می توانیم از آنها در 3/4 یا 1 اینچ برای آب استفاده کنیم

خطوط و مواردی از این قبیل اما چرخش واضح تری است که از مواد کمتری استفاده می کند اما

از نظر فشار درجه بندی می شود زیرا شما نیستید که به نیروی جاذبه اعتماد کنید .

 

  • اشکان حسینی