خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گازی

عیب , یابی , رفع نشتی , تعویض و تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گازی آب شوفاژ و گاز خانگی و تجاری , اجرا و تعمیرات لوله کشی آب فاضلاب , شوفاژ و گاز مسکونی . نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی ساختمانی , سرویس و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی ,  پکیج دیواری , تعمیرات کولر ابی و گازی اسپلیت , آبگرمکن دیواری شومینه و بخاری .

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با سنسور یاب دیجیتالی صوتی .

عیب یابی , تعویض و تعمیر شیر فلکه آب و شوفاژ و گاز برنجی و پلیمری .

تعمیر شیر فلکه کشویی و شیر گاازی

شیر فلکه آب خانگی 

شیر فلکه و کلا شیرالات در انواع مختلف  به منظور قطع و وصل و کنترل شدت عبور جریان آب ؛ گاز , بخار , هوا و سایر سیالات مانند آبگرم شوفاژ در مسیر لوله کشی آب سرد و گرم شوفاژ ساختمان و سایر صنایع بکار میروند . در صورت خرابی این شیر فلکه علاوه بر هدر رفت آب و انرژی , این نشتیها میتواند باعث کاهش مداوم فشار سیار فوق و ایجاد خسارت شود .

تعویض شیر فلکه کنتور آب

در هر ساختمانی بعد از کنتور آب و گاز یک شیر فلکه اصلی برای هر واحد یا ساختمان نصب شده است . در صورت خرابی شیر فکله آب خانگی کنتور اصلی فقط بایستی با اداره آب تماس بگیرید / ( تلفن 121 خدمات شرکت آب و فاضلاب تهران )

تعویض این شیرفلکه کار لوله کشهای معمولی نیست زیرا هم غیرقانونی بوده و هم آچار انشعاب را ندارند .

پس در این موارد با ما تماس نگیرید .

اما در در مورد شیر فلکه های ورودی واحد و شیرهای گاز فرعی میتوانید با لوله کشهای ساختمان تماس گرفته و از آنها کمک بخواهید . ( خدمات لوله کشی تهران پایپر در همه جای تهران نیرو اعزام میکند .) 

تعمیر شیر آب دسته گازی 

تعمیر شیر آب دسته گازی از آن دسته کارهایی است که تقریبا میتوان گفت که کار هر لوله کشی نبوده و در ضمن تاسیسات کاران قهار نیز نتوانند اقدام به تعمیر شیر آب دسته گازی کنند ,زیرا علاوه بر اینکه لوازم شیرالات گازی با توپی پرسی در کارخانه مونتاژ میشوند , قطعات آنها به یکدیگر نخورده و میتوان گفت که تعمیر شیر فلکه آب گازی یا شیر گاز کاری نشدنی است .

هرز شدن شیر فلکه

یکی از مشکلات شیر فللکه و شیرهای دسته گازی یا Ball Vave هرز شدن شیر فکله میباشند . در صورت هرزشدن شیر گازی که در بالا توضیح داده شد بایستی شیر گازی بایستی تعویض شود . اما در شیر فلکه های کشویی ممکن است با بکار بردن روشهای دیگر بخصوص در مواردی که در مجاورت شیر فلکه مهره ماسوره وجود نداشته و تعویض ان کار مشکلی بوده و کنده کاری و مشکلات زیادی دارد. هرز شدن شیر فلکه و عمل نکردن آن هنگام باز و باز بسته کردن میتواند مشکلات زیادی ایجاد کند. از جمله میتوان به عدم امکان نصب و تعمیر شیرآلات بهداشتی ساختمان و دیگر تجهیزات تاسیساتی از جمله مواردی هستند که خرابی شیر فلکه موجب میشود. یک علت سرد شدن شوفاژ بعد از هواگیری هم میتواند همین خرابی و قفل شدن های شیر فلکه ورودی شوفاژ و موتورخانه ها باشد.

تعویض مغزی شیر فلکه 

مغزی هیچ نوع شیر فلکه ای در بازار به تنهایی وجود نداشته و فقط شیر فلکه های پلیمری یا پلاستیکی دارای مغزیها جداگانه ای هستند که به فروش میرسند .

از رایج ترین روشها تعویض مغزی شیر فکله است که میتوان با پیدا کردن همان برند شیر فلکه یا مارک شیر فلکه شبیه آن قالب که بالاتنه یا مغزی یکسانی دارند با باز کردن مغزی شیر فلکه نو و خوراندن به شیر فلکه قدیمی اینکار را انجام داد .

تعمیر شیر فلکه برنجی

تعمیر شیر فلکه برنجی در برخی موارد با در آوردن ساقه شیر فلکه و رگلاژ مهره شیر فلکه  میسر است . البته این کار به تخصص و ترفندهای خاصی نیاز دارد که در مورد هر برندی متفاوت بوده و شیرفلکه های مختلف را نمیتوان با یک روش درست کرد . 

معمولا قطع و وصل و استفاده از شیر فلکه ورودی آب و شوفاژ در مواقع تعمیر شیر مخلوط دوش , ظرفشویی , توالت و روشویی و یا رادیاتورها انجام میشوند .

به هرحال توصیه میشود برای جلوگیری از خرابی شیر فلکه و کلا هر شیر , این شیرها مکررا باز و بسته شوند و شیر فلکه ای که مورد استفاده قرار نگیرد , خراب میشود و فرقی هم نمیکند که قیمت آن گران باشد یا ارزان . 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی