خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تعمیر شیرالات گروهه آلمان 

تعمیر شیرآلات گروهه آلمان به تجربه زیادی در  عیب یابی و نحوه تعمیرات نیاز دارد. به دلیل گران قیمت بودن قیمت شیرآلات و همچنین قطعات شیرآلات گروهه و کمیاب بودن بسیاری از قطعات شیرآلات گروهه , بخش عمده ای از تاسیسات کاران ار عهده برنیامده از و تعمیر شیرآلات گروهه طفره میروند. این مساله به دلیل این است که فروشگاه و  مرکزی که کلیه قطعات شیرآلات گروهه را داشته باشند, بسیار انگشت شمار بوده و پیدا کردن قطعات شیرآلات از پروسه تعمیرات آن کاری بس سخت تر است. این مساله آنجا مشکل تر میشود که شیرآلات گروهه مدلهای مختلفی از قدیمی تا جدید داشته و لوازم این شیرآلات نیز با هم متفاوت هستند.به عنوان مثال برای تعمیر شیر حمام گروهه و تعویض شلنگ ,کارتریج بایستی همان قطعه و همان شکل بوده و هیچ برند حتی اروپایی نیز نمیتواند با شیرآلات گروهه هم شکل باشد. حتی در برخی موارد برای خوراندن برخی از کارتریج ها کارترتج شیر اهرمی را تعمیر میکنند. قیمت کارتریج شیر گروهه بین 2 تا 4 میلیون متغیر است.

تعمیر شیر گروهه اهرمی شامل تعمیر شیر ظرفشویی گروهه , شیر توالت و شیر روشویی و دوش آن هر یک به قطعات مختلفی نیاز داشته و حتی شلنگ های شیرآلات گروهه نیز با شیرالات ایرانی و دیگر کشورهای شبیه نیست. فقط شیرآلات کلاسیک و پیچی غیر اهرمی گروهه شبیه شیرآلات معمولی هستند.

ادرس سایت نمایندگی شیرالات گروهه آلمان در تهران 

لوله کشی شوفاژ با لوله سبز یا سفید تک لایه یکی از متداول ترین و خوش قیمت ترین انواع لوله کشیها میباشد . سرعت بالای لوله کشی شوفاژ به اندازه ای است که شاید بتوان به راحتی یک یا چند واحد را در عرض یک روز لوله کشی کرده و حتی رادیاتورها را هم نصب نمود . شاید تنها نقطه ضعف لوله کشی شوفاژ با لوله سبز شل شدن لوله ها در مسیرهای طولانی بوده که میتوان با استفاده از بست کاری این مشکل را نیز حل نمود. برای تعمیر شیرآلات گروهه در سراسر تهران با ما تماس بگیرید. تلفن 09129352189 بدون تعطیلی.

 

  • اشکان حسینی