خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

عمده فروشی لوله و اتصالات تهران

برای پیدا کردن عمده فروشی لوله و اتصالات تهران که مرکز پخش لوازم تاسیسات ساختمان است, چند راه مختلف وجود دارد. راه اول مراجعه حضوری به فروشگاه های فیزیکی در بازار تهران چهار راه گلوبندک و یا بازار شاد آباد تهران است که البته این روش کمی سخت و مشکل بوده , چرا که در این مراکز به دلیل شلوغی و تنوع محصولات ممکن است شما در هنگام خرید آشنایی چندانی نداشته باشید و حتی یک خرده فروش خود را به شما یک عمده فروش معرفی  کرده و نتوانید از لحاظ قیمت و تا حدودی کیفیت به این فروشگاه های های لوله و اتصالات اعتماد کنید. روش بعدی که کمی راحت تر است پیدا کردن عمده فروشی لوله و اتصالات تهران از طریق اینترنت و سرچ گوگل و سپس تماس با این فروشگاه های اینترنتی است. نکته ای که بایستی به آن توجه کنید این است که بایستی ابتدا استعلام لازم را از این فروشگاه ها گرفته و سپس به صورت حضوری در محل بروید تا بابت پرداخت مبلغ فاکتور نیز خیالتان راحت باشد. چرا که به دلیل اینکه بعضی از این فروشگاه ها به صورت فیزیکی مکانی ندارند, ممکن است این شبهه را به وجود بیاورند که نتوانند اجناس لوله و اتصالات را به دست شما برسانند.

عمده فروشی لوله واتصالات تهران

معرفی عمده فروشی لوله و اتصالات تهران

فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار , پایپ تهران , فروشگاه حسین پور , تهران پاپیر,پایپ, تاسیسات ساختمان وایرمن از مراکز و فروشگاه های مهم لوله و اتصالات در تهران هستند.

عمده فروشی لوله و اتصالات فلزی در تهران, پخش لوله و اتصالات مانیسمان گازی سپاهان اتصالات بنکن درزدار سپنتا رده 40 رده 80 و 160, نمایندگی لوله مانیسمان اهواز در تهران , کربن استیل , لوله سفید آب گالوانیزه ساوه , اتصالات برزیل توپی مک چینی ایرانی, نمایندگی لوله آذین, نمایندگی نیوپایپ گیتی پسند اصفهان, نمایندگی لوله سوپرپایپ اینترنشنال,نمایندگی پوش فیت پلی ران , نمایندگی پوش فیت سوپردرین, نمایندگی لوله و اتصالات پلی اتیلن  فاضلابی و آبیاری پلی ران و  پلی رود, توزیع لوله و اتصالات فاضلاب, نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود, گلپایگان و سمنان, نوار تفلون تهران آسیا طلایی دنا اصفهان ,نمایندگی شیر فلکه کیزایران سیم ایتالیا کیتز ژاپن آذر ریابی شیر پیسوار شلنگ پیسوار شیر گازی آذر امین سارا ؛ نمایندگی پخش فروش شیرآلات صنعتی برنجی و چدنی , شیر فلکه میرآب , لرزه گیر ارتعاشات صنعتی ایران, وگ امید گلستان, وگ بی همتا, فاراب . لوازم گرمایش از کف, فوم گرمایش از کف

با توجه به شرایط سخت رفت و آمد به مرکز تهران در کنار توسعه فروش آنلاین و اینترنتی در حال حاضر بسیاری از فروشگاههای تاسیساتی لوله و اتصالات با راه اندازی سایت و ساخت فروشگاه های اینترنتی در فضای مجازی تمهیداتی را ایجاد کرده اند که شرایط خرید هم برای مشتری مهیاست و هم به سبب کاهش هزینه های نظیر اجاره مغازه و غیره,  باعث شده که قیمت برخی از این فروشگاه ها از مغازه های حضوری و فیزیکی کمتر باشد. این فروشگاه لوله و اتصالات در تهران توانسته اند با تهیه یک فروشگاه در خارج از مرکز تهران اعتماد مشتری را هم از لحاظ اطمینان خاطر جلب کنند. 

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات

هرچند که بعضا هنوز بسیاری از خریداران خیلی به این مساله روی خوش نشان نداده اند اما با توجه به توسعه روزافزون اینترنت احتمالا تا چند سال دیگر اغلب فروشگاه لوله اتصالات تهران ناچار به حضور در اینترنت هستند.

یکی از مراکز پیشرو برای خرید اینترنتی لوله و اتصالات تهران فروشگاه لوله و اتصالات تهران پایپ بازار است که در کنار فروشگاه حضوری نزدیک به ۱۰ سال است که اقدام به فروش لوله و اتصالات و تجهیزات تاسیساتی در تهران کرده و با ارسال جنس به سراسر تهران و اغلب شهرستانهای کشور در این زمینه فعالیت میکند. اقلام تخصصی این فروشگاه را میتوان شامل موارد زیر دانست که با داشتن  نمایندگی لوله و اتصالات آذین لوله سپاهان, نیوپایپ اصفهان سوپرپایپ, ایزوپایپ,ارایه بهترین برندهای لوله پی وی سی, PG پلیمر گلپایگان, پارس پلاست, سمنان, لوله گاز مانیسمان و درزدار, شیر فلکه و شیر گازی و دیگر اقلام لوله اتصالات در کنار تجهیزات گرمایش از کف شامل فوم گرمایش از کف و کلکتورهای گرمایشی در خدمت مشتریان گرامی است.

انواع لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی

لوله و اتصالات فلزی

لوله فلزی یک قطعه فلزی با شکل استوانه‌ای است که برای انتقال مایعات، گازها و جامدات در ساختمان‌ها، صنایع و مکانیک به کار می‌رود. لوله‌های فلزی معمولاً از فولاد، آهن، مس، آلومینیوم، نیکل، تیتانیوم و آلیاژهای مختلفی ساخته می‌شوند و به دلیل مقاومت بالا و طول عمر طولانی، در بسیاری از صنایع و ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. برای تولید لوله‌های فلزی از روش‌های مختلفی مانند جوشکاری، رول‌گذاری و نورد استفاده می‌شود. اگر به دنبال دریافت لیست قیمت و خرید انواع لوله فلزی و فولادی هستید در این بخش از وب سایت پایپ بازار عمده فروشی لوله و اتصالات تهران می توانید اطلاعات کامل تری به دست آورید، با ما همراه باشید.

لوله و اتصالات آب

لوله و اتصالات آب مجموعه‌ای از سیستم‌ها و قطعات است که برای حمل و توزیع آب در ساختمان‌ها، منازل، صنایع و زمین‌های کشاورزی استفاده می‌شود. این سیستم‌ها شامل لوله‌های آب، اتصالات، شیرآلات و سایر قطعات مرتبط است.

لوله‌های آب معمولاً از موادی مانند PVC (پلی وینیل کلراید)، پلی اتیلن، فولاد یا مس تولید می‌شوند. انتخاب ماده لوله بستگی به نوع کاربری، فشار آب و شرایط اطراف دارد. مثلاً لوله‌های PVC برای کاربردهای خانگی و کشاورزی معمولاً استفاده می‌شوند، در حالی که لوله‌های فولادی یا مسی برای کاربردهای صنعتی و ساختمانی با فشار آب بالا استفاده می‌شوند.

اتصالات آب شامل قطعاتی مانند سوپاپ‌ها، البوها، اتصالات لوله‌ها، تی‌ها، البوها، کلاه‌ها و مفصل‌ها است. این اتصالات برای اتصال لوله‌ها به یکدیگر، تغییر جهت، تقسیم جریان آب و کنترل جریان استفاده می‌شوند. طرح و اندازه اتصالات آب نیز بستگی به نوع لوله و نوع اتصال مورد نظر دارد.

با استفاده از لوله و اتصالات آب، می‌توان آب را از منبع تامین آب (مثل چاه، آب شهری و یا آبخانه) به نقاط مختلف ساختمان یا سیستم‌های دیگر منتقل کرد و برای استفاده‌های مختلف مانند آشپزی، بهداشت، آبیاری و سایر نیازها استفاده کرد. اگر قصد تهیه و خرید لوله آب را دارید در عمده فروشی لوله و اتصالات اطلاعات کامل تری در خصوص این محصول کسب کنید.

لوله و اتصالات فاضلاب

در مسیر لوله کشی فاضلاب ساختمان، تأسیسات مختلفی مورد استفاده قرار می­گیرند که هر کدام نقش مهمی در تخلیه فاضلاب و جلوگیری از آلودگی محیط زندگی شما دارند. شناخت انواع اتصالات لوله فاضلاب، به شما در انتخاب لوله و اتصالات باکیفیت و استاندارد کمک می­‌کند و اجرای صحیح سیستم لوله­ کشی علاوه بر جلوگیری از خسارت­ های احتمالی در آینده، موجب افزایش عمر مفید ساختمان نیز می­شود.

شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی مجموعه‌ای از قطعات و محصولات است که برای کنترل جریان آب، گاز و سایر سیالات در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این شیرآلات شامل انواع مختلفی از قطعات است، که هر کدام وظیفه‌ای خاص را در کنترل جریان سیال دارند. در ادامه، به توضیحاتی درباره محصولات شیرگازی، شیرگازی آب، شیر فلکه برنجی و شیرآلات بهداشتی می‌پردازیم:

1. شیرگازی: شیرگازی برای کنترل جریان گاز در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این شیرها معمولاً برای تأمین گاز سوخت (مانند گاز طبیعی یا گاز LPG) به دستگاه‌های سوزنده (مانند اجاق گاز و گرمایشگاه) استفاده می‌شوند. شیرگازی دارای سیستمی است که با چرخش یک دسته یا کلید، جریان گاز را به صورت بسته (منقطع) یا باز (مجاز) قطع می‌کند.

2. شیرگازی آب : شیرگازی آب برای کنترل جریان آب در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی استفاده می‌شود. این شیرها به منظور تنظیم جریان آب سرد و گرم در سیستم‌های تأمین آب و گرمایش ساختمان استفاده می‌شوند. با دستیابی به تنظیم مناسب در شیرگازی آب، می‌توان دمای آب را در سیستم گرمایشی و سرمایشی کنترل کرد.

3. شیر فلکه برنجی : شیر فلکه برنجی یک نوع شیرآلات ساختمانی است که برای کنترل جریان آب در لوله‌ها و سیستم‌های آبی استفاده

می‌شود. این شیرها از جنس برنج ساخته شده‌اند که مقاومت خوبی در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد. شیر فلکه برنجی با چرخش یک صفحه فلکه داخلی، جریان آب را باز یا بسته می‌کند.

4. شیرآلات بهداشتی: شیرآلات بهداشتی به عنوان قطعات اصلی سیستم‌های بهداشتی در ساختمان‌ها استفاده می‌شوند. این شیرها برای کنترل جریان آب سرد و گرم در سیستم‌های بهداشتی نظیر سینک، وان، دوش و توالت استفاده می‌شوند. شیرآلات بهداشتی شامل انواع مختلفی از شیرها مانند شیر دوش، شیر سینک، شیر توالت و شیر وان است.

اتصالات فلزی

اتصالات فلزی به قطعاتی اشاره دارد که برای اتصال دو قطعه فلزی به یکدیگر استفاده می‌شوند. این اتصالات به منظور ایجاد اتصال محکم و مستحکم بین قطعات فلزی در ساختمان‌ها، صنایع، خطوط لوله، خودروها و موارد دیگر استفاده می‌شوند. هدف اصلی استفاده از اتصالات فلزی ایجاد یک اتصال قوی و دوام‌دار بین قطعات است.

اتصالات فلزی می‌توانند به صورت پیچ و مهره، جوش، لحیم کاری، ریوت کاری (ریوت بولت)، جوشکاری، برش و فشرده‌سازی اتصالات (مانند فنرها و پرچ ها) و غیره باشند. هر نوع اتصال فلزی به منظور مطابقت با نیازهای خاصی از جمله نوع فلز، نیازمندی‌های محیطی، نیروهای اعمالی و مقاومت مورد نیاز بین قطعات انتخاب می‌شود.

به عنوان مثال، اتصالات پیچ و مهره شامل پیچ‌ها و مهره‌هایی است که به کمک یک ابزار مانند سوکت، گلسک، تورکس و یا دسته پیچگوشتی، دو قطعه فلزی را به هم متصل می‌کنند. این نوع اتصال برای ساخت و ساز، ماشین‌سازی، صنایع خودروسازی و بسیاری از برنامه‌های دیگر استفاده می‌شود.

جوشکاری نیز یک روش اتصال فلزی است که در آن، قطعات فلزی با استفاده از حرارت بالا و فشار یا فلزات پایه جوش به یکدیگر متصل می‌شوند. این روش در صنایع مختلف از جمله ساخت و ساز، صنعت خودروسازی، ساختمان‌سازی در پل‌ها و نفتکش‌ها،

صنایع دریایی و فضایی و بسیاری دیگر استفاده می‌شود.

به طور کلی، استفاده از اتصالات فلزی به دلیل قدرت و دوام آن‌ها در ایجاد اتصالات فلزی مطمئن و مستحکم، در صنایع و ساختمان‌هایی که نیاز به اتصالات قوی و دوام‌دار دارند، بسیار رایج است.

فلنج و اتصالات

این نوع از اتصالات صنعتی، قطعه ای دیسکی شکل هستند که سوراخ ­هایی در اطراف آن با فواصل مساوی قرار دارد. از فلنج­ ها برای اتصال لوله­ ها، دریچه­ ها، پمپ و سایر تجهیزات در سیستم لوله ­کشی استفاده می­کنند.

 ابتدا دیسک فلنج به لوله و قطعه مد نظر جوش داده می­شود، سپس دو دیسک در مقابل هم و به کمک پیچ و مهره با هم متصل می­شوند. از آنجایی که فلنج­ ها توسط پیچ و مهره به هم متصل شده­ اند، جداسازی این اتصالات به راحتی صورت می­گیرد و برای آب­‌بندی درست محل اتصال فلنج، می ­توانید از واشر لاستیکی و گسکت­ (آب­بند) در بین آن­ها استفاده کنید.

شیرآلات صنعتی

شیرآلات صنعتی مجموعه‌ای از تجهیزات و قطعاتی هستند که برای کنترل جریان سیالات در فرآیندهای صنعتی استفاده می‌شوند. این شیرآلات به عنوان دروازه‌ها و سدها عمل می‌کنند و جریان سیالات را به صورت مکانیکی کنترل می‌کنند. این شیرآلات می‌توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند و در انواع صنایع از جمله نفت و گاز، پتروشیمی، آب و فاضلاب، برق و انرژی، صنایع غذایی و دارویی و صنایع تولیدی دیگر استفاده می‌شوند.

به طور کلی، شیرآلات صنعتی به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

1. شیرهای توپی: این شیرها دارای یک توپ قابل چرخش هستند که با چرخش آن، جریان سیال را باز یا بسته می‌کنند.

2. شیرهای گیت و سدها: این شیرها دارای یک صفحه بزرگ هستند که جریان سیال را با انتقال صفحه به بالا یا پایین کنترل می‌کنند.

3. شیرهای کشویی: این شیرها دارای یک کشوی قابل حرکت هستند که با جابجایی کشو، جریان سیال را باز یا بسته می‌کنند.

4. شیرهای گلبهی: این شیرها دارای یک گلبه هستند که با چرخش آن، جریان سیال را کنترل می‌کنند.

5. شیرهای کروی: این شیرها دارای یک کره قابل چرخش هستند که با چرخش آن، جریان سیال را کنترل می‌کنند.

6. شیرهای فشار قوی: این شیرها برای کنترل جریان سیال در شرایط با فشار بالا استفاده می‌شوند و معمول

اً از جنس‌های مقاوم به فشار بالا ساخته می‌شوند.

7. شیرهای اتوماتیک: این شیرها با استفاده از سیگنال‌های الکتریکی، هیدرولیکی یا پنوماتیکی به صورت اتوماتیک عمل می‌کنند و جریان سیال را به طور خودکار کنترل می‌کنند.

در هر دسته از شیرآلات صنعتی، می‌توان نوع‌ها و طرح‌های مختلفی را مشاهده کرد که بر اساس نیازها و شرایط مختلف در صنایع مختلف استفاده می‌شوند.

لرزه گیر صنعتی

عموما لرزه گیر به منظور جلوگیری از لرزه ها و ارتعاشات ناخواسته مورد استفاده قرار می گیرد. درواقع لرزه گیرها ضربات بسیار سنگین وارده به سیال را در لوله ها (مخصوصا در اتصالات) حذف می کند. ساختار برخی از لرزه گیرها ساده و ساختار برخی دیگر، پیچیده است.

بست و ساپورت تاسیسات

بست و ساپورت از لوازم جانبی اما مهم عمده فروشی لوله و اتصالات تهران محسوب میشود.

در سیستم تأسیساتی ساختمان برای بارگزاری و محکم ­کاری تجهیزات از انواع بست­‌ها و ساپورت­‌ها استفاده می­‌شود. این تجهیزات با اینکه برای نصب تأسیسات، در هر ارتفاعی از سقف یا دیوار مناسب­اند، اما باید با نهایت دقت جاگزاری شوند تا در درازمدت خساراتی مانند سقوط لوازم و کج شدن آن­ها را به همراه نداشته باشند. اگر قصد تهیه و خرید بست و ساپورت را دارید با ما در این بخش همراه باشید.

فوم و عایق تاسیسات

فوم و عایق از تجهیزات تکمیل کننده سیستم تاسیسات ساختمان است که بایستی در عمده فروشی لوله و اتصالات تهران به دنبال آن بگردید.

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

نصب و سرویس کولر آبی تهرانپارس

خدمات تعمیرات , نصب و سرویس کولر آبی تهرانپارس شرقی و غربی شبانه روزی

لوله کشی, سیم کشی, ساخت پایه و نصب کولر آبی پردیس , سرویس و راه اندازی کولر آبی, عیب یابی و تعمیر کولر آبی پردیس, تعمیر , تعویض و نصب موتور کولر آبی,پمپ آب کولر, پوشال, برزنت, تسمه, فولی, یاتاقان, فلکه و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی تهرانپارس شبانه روزی. ساخت پایه و سایبان کولر آبی و نصب کولر در تراس و بالکن و کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی ساختمان.

خدمات سرویس و تعمیر کولر تهرانپارس شرقی غربی , جشنواره , میدان پروین , خاک سفید, خیابان 196 , رشید , فلکه اول , دوم , سوم و چهارم تهرانپارس , شاهد و محدوده اطراف.

تعویض پروانه کولر آبی

سرویس کولر آبی تهرانپارس

خدمات سرویس کولر آبی تهرانپارس شبانه روزی

شستشو و نظافت,تعویض پوشال, روغن کاری, تست و بررسی عملکرد قطعات کولر آبی از کلیات سرویس کولر آبی هستند.

در صورت کثیف بودن پوشال کولر, حتما بایستی نسبت با تعویض پوشال اقدام شود. معمولا این کار هر سال یا 2 سال یک بار انجام میشود. تمیز کردن کولر با شستشوی کفی کولر و شلنگ های آبرسانی به پوشال در قسمت بعدی قرار دارد. نظافت قطعاتی مانند موتور کولر با دستمال و در صورت دسترسی با پمپ باد, جاروبرقی یا سشوار انجام میشود.

در هنگام سرویس کولر آبی, مسیر شلنگ های آبرسانی به ناودانی آبریز کولر بررسی شود. وجود خرده پوشال و ذرات ریز به تدریج باعث گرفتگی مسیر لوله های آبرسانی و در نتیجه عدم خیس شدن پوشالها به اندازه کافی میشود. این مساله تا حدی کاهش راندمان خنک سازی کولر را به دنبال دارد.

شیر کولر, شلنگ کولر و شناور کولر از دیگر قطعاتی هستند که برای پرکردن آب در تشت کولر استفاده میشوند. بهتر است در هنگام سرویس کولر آبی تهرانپارس, عملکرد و رگلاژ آب شناور را تست و در صورت نیاز رگلاژ کنید. سطح آب تشت کولر بایستی به اندازه ای باشد که پمپ آب کولر بدون دردسر آب را به سمت پوشال ها پمپاژ کند.

در سرویس کولر آبی تهرانپارس موارد زیر را به دقت انجام دهید تا در موقع استفاده راحت باشید. شستشو و تمیز کردن کولر و کف کولر را فراموش نکنید. در صورت خرابی تشت کولر و زنگ زدگی کفی بهتر است ضد زنگ یا پرایمر برای افزایش طول عمر کفی کولر استفاده کنید. برای خدمات نصب و سرویس کولر آبی در تهرانپارس با ما تماس بگیرید.

تعمیرات کولر آبی تهرانپارس

تعمیرات و رفع عیب کولر بسته به علایم خرابی کولر آبی دارد. برخی از ایرادهای های کولر مثل نشتی آب از کف کولر یا شلنگ کولر مشخص بوده و نیازی به تشخیص خاصی ندارند, اما بعضی از ایرادات کولر مانند خنک نبودن باد کولر و یا حتی از کار افتادن کولر به تشخیص نیاز دارند.

نشتی از شلنگ کولر با تعویض شلنگ, شیر یا مهره کولر رفع میشود. رگلاژ نبودن شناور نیز ممکن است باعث سرریز آب از کفی کولر شده و در صورت سوراخ بودن کفی کولر نیز بایستی کفی کولر تعویض یا ترمیم شود.

سرد نبودن باد کولر, از کار افتادن یا خاموش شدن کولر و یا وجود سر و صدا یا بوی بد از موارد نیاز به کارشناسی هستند.

خنک نبودن باد کولر ممکن است به دلیل خرابی پمپ آب کولر, گرفتگی لوله و اتصالات آبرسان پوشال و یا عدم وجود آب در کفی کولر باشند. در صورتیکه آب در تشتک کولر باشد و پوشال ها خیس نباشند , احتمالا پمپ یا کلید آن خراب شده و یا لوله های آبرسان دچار گرفتگی شده باشند.

در صورتیکه آب در کفی کولر نباشد, یا شیر کولر خراب است و یا شناور دچار مشکل شده است.

خاموش شدن ناگهانی کولر نیز معمولا به دلیل از کارافتادن موتور آن است که اگر با بوی بد سوختگی همراه باشد حتما سیم پیچی آن سوخته است, البته در برخی موارد احتمال دارد که سوختگی سیم پیچی بدون بوی سوختگی همراه باشد و یا شما آنرا احساس نکنید. اما ممکن است به غیر از سوختن سیم پیچی ایرادهای دیگری مانند خرابی سیم پیچ راه انداز , خازن یا بوش موجب خراب شدن موتور کولر آبی شده باشد.

در بعضی کولرها نیز پارگی تسمه یا از جای در آمدن پولی کولر موجب میشود که کار انتقال نیرو به انجام نشود. 

سر و صدای کولر نیز معمولا به دلیل خراب بودن یاتاقان یا لق بودن پایه دینام کولر است. ما در سرویس و تعمیر کولر آبی شرق تهران توصیه میکنیم که همه موارد فوق به خصوص سر و صدای یاتاقان را جدی بگیرید و فورا نسبت به تعویض یاتاقان عمل کنید, چرا که ممکن است موجب فشار به موتور کولر و  گیرپاژ کردن موتور کولر شود.

در صورت نیاز به خدمات عیب یابی , تعمیرات , نصب و سرویس کولر آبی تهرانپارس با تاسیسات شبانه روزی تهران تماس بگیرید.

 

  • اشکان حسینی