خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۳ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی

در حال حاضر استفاده از گرمایش از کف به عنوان یکی از مدرن ترین پخش کننده های جرارتی منسکونی و حتی صنعتی به حساب می آید. از جمله پارامترهای در اجرای سیستم گرمایش از کف جلوگیری از پرت حرارتی و ایزولاسیون گرمایش از کف است. از جمله مناسنب ترین عایق کاری استفاده از انواع فوم و یونولیت های مختلف است. یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف نیز از کارآمدترین و با کم هزینه ترین فوم های گرمایش از کف است که در کنار این خصوصیات میتوان به اجرای دقیق لوله کشی و توزیع حرارتی مناسب را نام برد. نصب فوم شانه تخم مرغی نیز آسان بوده و فقط بایستی کف کار تراز باشد و در ضمن نیازی به استفاده از بست لوله وجود ندارد.

اما برای خرید فوم یا یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف بایستی نکاتی را بایت قیمت و کیفیت فوم های شانه تخمه مرغی گرمایش از کف مدنظر قرار داد.

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف به چه عواملی بستگی دارد؟

 

سیستم گرمایش از کف از لحاظ گرمایش و حرارت به اندازه ای قوی و گرم است که احتمالا با استفاده از عایق های نازک و نه چندان قوی نیز پاسخ کار را بدهد, اما برای صرفه جویی از مصرف انرژی و بعضا استفاده در مناطق سردسیر لازم است که از عایق بندی استفاده شود. به غیر از این مورد نه راه اندازی سیستم گرمایش از کف, که عمر مفید آن هم مهم است. با توجه به اینکه تجهیزات گرمایش از کف در زیر سرامیک قرار داشته و در صورت خرابی احتمالی, هزینه تعمیرات آن بسیار گران است, پس صلاح کار این است که , هم در گزینش تجهیزات گرمایش از کف و هم در عملیات اجرایی آن , بالاترین سطح کیفی را در نظر بگیریم. در ادامه نکات مهم در خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف را بررسی میکنیم.

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش کف

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف میتواند اصلی ترین پارامتر در خرید یونولیت شانه تخم مرغی باشد. فوم های شانه تخم مرغی در ابعاد و کیفیت های مخلتفی تولید و به فروش میرسند که قیمت آنها را متفاوت میسازد. اگر قصد دارید خوب کار کنید, فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت را بدون توجه به قیمت آن تهیه کنید.

یونولیت های شانه تخم مرغی در پدهای متنوع ابعادی تولید شده و از هر پد بین 75 تا 95 هزار تومان قیمت دارند. با توجه به اینکه مساحت هر فوم معمولا از یک متر مربع پایین تر است, قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در متر مربع بین 95 تا 140 هزار تومان هزینه دارد.

ابعاد فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

این اندازه به کارخانه و مدلی که کارخانه سازنده تولید میکند, بستگی دارد. ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف موجود در بازار تفاوت های زیادی نداشته و نوع معمولی آن 105 در 65 سانتیمتر است که نزدیک 0/7.  متر مربع مساحت دارد.این فوم ها در برگه های با اندازه های 50*70 , 65*105 و 62*122 و اندازه های دیگر تولید میشوند.

ضخامت یونولیت شانه تخمه مرغی گرمایش کف

ضخامت های زیادی از این فوم ها تولید میشود, اما قطر 43 و 50 میلیمتر متداول ترین مدل خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. این فوم ها از ضخامت 25 میلیمتر نیز تولید میشوند, اما رند استفاده آنها در ضخامت 3 تا 5 سانتیمتر است. 

دانسیته فوم شانه تخم مرغی

جرم حجمی یا دانسیته یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت و قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. در واقع دانسیته نشانگر وزن و فشردگی این نوع یونولیت هاست که به تبع آن ضریب عایق بندی و استحکام این فوم ها را نیز افزایش میدهد. فوم های شانه تخمه مرغی در چگالی 20,25,30,35, و 40 تولید میشوند. برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت عالی به فروشگاه اینترنتی تاسیسات پایپ بازار مراجعه کنید.

یونولیت شانه تخم مرغی با روکش

برخی از عرضه کنندگان یونولیت شانه تخم مرغی برای افزایش کیفیت , فوم ها را با استفاده از روش های مختلفی پوشش میدهند. با این وجود این کار تاثیر زیادی بر کیفیت آنها گذاشته و تقریبا مانند انواع فوم ساده عمل میکنند.

تولید کننده یونولیت گرمایش از کف

در بسیاری از نقاط ایران کارگاه های تولید یونولیت شانه تخم مرغی وجود دارند, اما با توجه به بی کیفیتی آنها بعضی از آنها نمیتوان بر روی هیچ یک نظر دقیقی داده و بهترین راه خرید یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف, تهیه این نوع لوازم از فروشگاه های معتبر این گونه عایق هاست. با توجه به اینکه مصرف کننده عادی اطلاع کمی راجع به نکات فنی آنها دارد, بهتر است پیش از خرید با یک متخصص زبده در این زمینه مشورت کنید. فوم شانه تخم مرغی تهران, فوم شانه تخم مرغی تبریز, فوم شانه تخم مرغی اصفهان, فوم شانه تخم مرغی کرج و فوم شانه تخم مرغی شیراز و مشهد از جمله فوم های با کیفیت و معروف این نوع عایقها هستند.

آدرس انبار دپوی  فوم و کرایه حمل آن به دلیل حجیم بودن یونولیت, تاثیر مسقیمی بر قیمت تمام شده یونولیت گرمایش از کف دارد.  یونولیت شانه تخم مرغی گیتی پسند تولید نشده و وجود ندارد. برای مشاوره و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در سراسر کشور به سایت پایپ بازار مراجعه کنید.

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

 

کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد

در این نوشته  کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد, توضیحاتی خواهیم داد. بهتر است کار سرویس و راه اندازی موتورخانه شوفاژ در زمستان را به دست متخصصین سرویس کار و تعمیرکار بسپاریم, اما ممکن است به دلیل عدم دسترسی به سرویس کار و یا برای کاهش هزینه های روزمره بعضی ها بخواهند که خود این کار را انجام دهند.

در ادامه چک لیست  کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد را آورده ایم.

کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد

 کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد

سرویس موتورخانه هر چند وقت یکبار یک امر ضروری است. اگر شما به موقع به سرکشی موتورخانه بپردازید قطعا ایرادات و تعمیرات کوچکی را مشاهده خواهید کرد بنابراین هم در زمان برای شما به صرفه تر است و هم سرکشی به موتورخانه ها باعث می شود هزینه کمتری را با توجه به تعمیرات موتورخانه به صورت محدود صورت می گیرد صرف خواهید کرد.

در غیر اینصورت اگر موتورخانه ها را دیر به دیر سرکشی کنید قطعا عواقب خوبی در بر نخواهد داشت. در هر زمانی که قصد بررسی موتورخانه را داشتید, موارد زیر را چک کنید.

  • بررسی دودکش موتورخانه
  • چک کردن فن و هواکش موتورخانه
  • چک کردن شلنگ گاز مشعل
  • بررسی کلکتور , لوله کشی و منبع موتورخانه و حصول اطمینان بابت عدم نشتی
  • کارکرد درست مشعل و عدم خام سوزی
  • تنظیم درجه ترمستات دیگ و پمپ
  • سالم بودن پمپ سیرکلاسیون موتورخانه
  • عدم وجود صدای ناهنجار
  • عدم احساس بوی گاز

نحوه راه اندازی شوفاژ موتورخانه

برای این کار مراحل زیر را اجرا کنید.

  1. شیرفلکه بای پس پمپ شوفاژ را بسته و شیر فلکه های بالا و پایین پمپ شوفاژ را باز کنید.
  2. در صورت وجود محل روغن کاری, اقدام به روغن کاری پمپ و واسطه پمپ شوفاژ کنید.
  3. پمپ شوفاژ را از روی تابلو برق موتورخانه روشن کنید.
  4. درجه دیگ را در اوایل راه اندازی موتورخانه 55 تا 60 و با سردتر شدن هوا به 60 تا 65 تنظیم کنید. به ندرت در شب های خیلی سرد زمستان ممکن است نیاز باشد که درجه روی دیگ روی 70 تنظیم شود, چرا که دمای بالا موجب آسیب رساندن به سیستم لوله کشی و تجهیزات موتورخانه میشود.
  5. درجه پمپ را روی درجه مساوی یا 5 درجه کمتر از درجه دیگ تنظیم کنید.
  6. شیرفلکه های رفت و برگشت روی کلکتورها را که مربوط به انشعاب لوله کشی شوفاژ طبقات مختلف هستند, باز کنید. البته ممکن است بعضا این شیرفلکه ها باز باشند و نیازی به بازکردن نداشته باشند.
  7. شیر فلکه های رفت و برگشت هر واحد را در صورت بسته بودن باز کرده و عدم نشتی آنها را چک کنید.
  8. شیرهای رادیاتور را باز کرده و منتظر آب گیری و پر شدن رادیاتورها باشید.
  9. در صورت سرد ماندن رادیاتورها , کار هواگیری شوفاژ را انجام دهید.

با اجرای این مراحل کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد و منتظر گرم شدن محیط باشید. معمولا خرابی پمپ موتورخانه یا بعضا افت فشار بار پکیج ممکن است, مانع از گرم شدن فضای مورد نظر شود. در این صورت بایستی به فکر عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ برویم.

تغییر فصل موتورخانه از زمستان به تابستان

برای تغییر فصل موتورخانه از زمستان به تابستان بایستی پمپ شوفاژ خاموش شده و شیر فلکه های بالا و پایین پمپ بسته و شیر فلکه بای پس باز میشود. برای جلوگیری از فرار آب به سمت رادیاتور و جلوگیری از رسوب گرفتگی شیر فلکه های کلکتور, شیر فلکه ها رفت و برگشت روی کلکتور را نیز میبندیم. این کار دقیقا بر عکس راه اندازی شوفاژ در زمستان انجام میشود.

جدول کاری که هر سال قبل از شروع به استفاده از شوفاژها باید انجام داد بسیار راحت است اما سختی و مشکلات کار این است که ممکن است با وجود انجام تمامی این کارها باز هم به دلایل خاصی نتوان شوفاژ را به صورت کامل راه اندازی کرد.

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران

برای آشنایی با نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. لوله آذین یکی از برندهای شناخته شده و به نوعی معروف ترین لوله اتصالات پلیمری برای اجرای لوله کشی آب و پکیج میباشد. شهرت این مارک از لوله سفید تک لایه به اندازه ای است که بسیاری از مجریان و مردم لوله های سفید پلی پروپلین اتویی را با نام لوله آذین صدا میکنند. 

لوله آذین دارای یک لیست قیمت واحد بوده که همواره برای خرید و فروش لوله از این لیست استقاده میشود و به همین دلیل قیمت لوله آذین مبنای بازار بوده و این لیست قیمت لیدر بازار محسوب میشود. در خرده فروشی لوله قیمت لیست, مبنای فروش خرده فروشان بوده و در سیستم عمده فروشی بسته به میزان فاکتور یک درصد تخفیف به هر فاکتور بنا به توافق طرفین و شیوه پرداخت ارایه میشود. لوله آذین به صورت نقدی خرید و فروش شده و فقط برخی از فروشندگان به مشتریان شناس خود به صورت نسیه و وعده ای نیز فروش دارند. در صورت خرید نقدی مطمینا یک تخفیف مناسب میتوانید از فروشنده اخذ کنید. آپشن دیگر این است که برخی از فروشندگان برای مرجوعی نیز راه را باز گذاشته و خریدار میتواند پس از اتمام کار لوله و اتصالات مازاد را به فروشنده بازگرداند, به شرطی که اقلام مرجوعی دست نخورده و سالم باشند.

نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران

نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران

نکات ریز و درشتی در مورد خرید آذین لوله سپاهان از نمایندگی آذین لوله وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آنها اشاره  میکنیم.

  • اصالت کالا که بایستی سعی کنید از برندهای مشابه نباشد.
  • معتبر بودن لیست قیمت که بایستی بر طبق آخرین لیست قیمت آذین خرید کنید.
  • دریافت پیش فاکتور و تطابق قیمت کلیه اقلام از لحاظ قیمت و کد کالا با لیست قیمت آذین
  • هزینه حمل با فروشنده یا باربری توافق شود.
  • محل تحویل بار
  • زمان تحویل لوله و اتصالات آذین
  • دریافت درصد تخفیف مناسب به تناسب میزان خرید
  • سعی کنید در صورتیکه اقلام دیگری نیز نیاز دارید برای کاهش هزینه باربری از یکجا خرید کنید.
  • سالم بودن و تمیز بودن لوله و اتصالات در بسته بندی مناسب

لیست قیمت آذین

لیست قیمت آذین شامل نام کالا, کد هر قلم لوله اتصالات و قیمت آنها میباشد. هر سایز و مدل اتصالات دارای یک کد و قیمت منحصر به فرد بوده و لوله اتصالات در سایزهای 20,25, 32, 40, 50 , 63,75,90 و 110 همراه با اتصالات مربوطه تولید میشوند.

لیست قیمت آذین تنوع زیادی داشته و از نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران این است که بسیاری از اتصالات خاص را فقط نمایندگی های اصلی لوله آذین دارند. 

معمولا نمایندگی های اصلی و به خصوص پایپ بازار نمایندگی اصلی لوله آذین در تهران دارای کلیه اقلام لوله و اتصالات آذین هستند. انبار مرکزی تهران و اصفهان نیز دارای لوله اتصالات با حجم بالا و تکمیل تری نسبت به نمایندگی لوله آذین میباشند.

همه اقلام لیست قیمت آذین در نمایندگی لوله آذین تهران شامل ارایه تخفیف بوده و بدین شکل نیست که برخی از اقلام شامل تخفیف شده و برخی دیگر تخفیف نخورد.

ویژگی های لوله آذین

محصولات تک لایه لوله آذین نسبت به لوله‌های فلزی قدیمی دارای برتری‌های زیادی هستند. در زیر به برخی از دلایل برتری محصولات تک لایه لوله آذین نسبت به لوله‌های فلزی قدیمی اشاره می‌کنم:

1. مقاومت به خوردگی: لوله‌های فلزی در معرض خوردگی و زنگ زدگی قرار می‌گیرند. این امر می‌تواند منجر به کاهش عمر مفید و عملکرد ضعیف شود. به عنوان مقابله با این مشکل، لوله‌های تک لایه لوله آذین از موادی مانند پلی‌اتیلن، پلی‌پروپیلن و PVC ساخته می‌شوند که مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند.

2. وزن سبک: لوله‌های فلزی به دلیل استفاده از فلزات سنگین، وزن بالایی دارند و نیاز به نصب و حمل و نقل دشوارتری دارند. اما لوله‌های تک لایه لوله آذین به دلیل استفاده از مواد پلاستیکی، سبک و قابل حمل هستند و نصب آنها نسبت به لوله‌های فلزی ساده‌تر است.

3. مقاومت بالا در برابر ضربه: لوله‌های تک لایه لوله آذین دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و شکستگی هستند. این ویژگی مهم آنها را برای استفاده در شرایطی که به مقاومت مکانیکی بالا نیاز است، مناسب می‌کند.

4. ضد زنگ: به عکس لوله‌های فلزی که ممکن است به زنگ زدگی و خوردگی مستعد باشند، لوله‌های تک لایه لوله آذین دارای خاصیت ضد زنگ هستند. این مسئله می‌تواند در برخی صنایع و محیط‌های خاص مانند صنایع غذایی و دارویی بسیار حائز اهمیت باشد.

5. ضد حریق: لوله‌های تک لایه لوله آذین دارای خاصیت ضد انفجار هستند. در صورت اتصال یک لوله آذین به یک فشار بالا، آن لوله معمولاً به صورت ترک یا پاره نمی‌شود و به طور کنترل شده می‌تواند فشار را تحمل کند.

6. هزینه کمتر: لوله‌های تک لایه لوله آذین به طور کلی از لحاظ هزینه، ارزان‌تر از لوله‌های فلزی هستند. این موضوع باعث می‌شود که استفاده از لوله‌های تک لایه لوله آذین از نظر اقتصادی مقرون به صرفه‌تر باشد.

با این حال، هر صنعت و مورد استفاده خاصی ممکن است نیازهای متفاوتی داشته باشد و در انتخاب بین لوله‌های تک لایه لوله آذین و لوله‌های فلزی، نیازمند بررسی دقیقتر و توجه به شرایط خاص است.

لوله‌های آذین، با ویژگی‌ها و مزایای برجسته‌ای در مقایسه با لوله‌های فلزی قدیمی همراه هستند. در زیر به برخی از مزایا و ویژگی‌های لوله آذین اشاره می‌کنم:

1. مقاومت در برابر خوردگی: لوله‌های آذین از مواد پلیمری ساخته شده‌اند و بنابراین مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند. این ویژگی مهم برای کاربردهایی است که با مواد شیمیایی یا رطوبت زیاد سر و کار دارند.

2. سبک و زندگی طولانی: لوله‌های آذین به دلیل استفاده از مواد پلیمری، بسیار سبک و زندگی طولانی دارند. آنها مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات دمایی را نیز دارا هستند.

3. عدم نیاز به نگهداری و تعمیرات زیاد: به دلیل مقاومت بالای لوله‌های آذین در برابر خوردگی، نیاز به تعمیرات و نگهداری مداوم کاهش می‌یابد. این باعث می‌شود هزینه‌های عملیاتی کاهش یابد.

4. عملکرد بهتر در سیستم‌های آب و فاضلاب: لوله‌های آذین، به دلیل صافی داخلی نسبتاً بالا، دبی جریان آب را افزایش می‌دهند. این به معنای کاهش هدررفت آب و افزایش بهره‌وری سیستم آب و فاضلاب است.

5. انعطاف‌پذیری در نصب: لوله‌های آذین از جنس پلاستیکی تهیه می‌شوند که به آنها انعطاف‌پذیری زیادی می‌بخشد. این امکان را به کاربر می‌دهد تا به راحتی و با انعطاف در نصب و اتصالات مورد نیاز را برآورده کند.

6. مقاومت در برابر ضربه و فشار: لوله‌های آذین، به دلیل ساختار پلیمری، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند. این ویژگی مهم در برابر خرابی و نشتی در سیستم آب و فاضلاب بسیار حائز اهمیت است.

7. پایداری در برابر شرایط محیطی: لوله‌های آذین قابلیت مقاومت در برابر تغییرات دمایی و شرایط محیطی مختلف را دارا هستند. آنها قابلیت انجام عملکرد مناسب در شرایط آب و هوایی مختلف را دارند.

8. انطباق با استانداردهای کیفیت: لوله‌های آذین با استفاده از مواد با کیفیت و تحت استانداردهای کیفیتی مشخص تولید می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود کاربران اعتماد بیشتری به این محصولات داشته باشند.

مزایا و ویژگی‌های لوله‌های آذین ممکن است بسته به تولیدکننده و محصولات خاصی که عرضه می‌کنند، متفاوت باشند. بنابراین، قبل از تهیه و خرید لوله آذین بهتر است از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

نکات مهم قیمت لوله آذین در نمایندگی لوله آذین تهران

 به چندین فاکتور بستگی دارد. در زیر به برخی از عواملی که ممکن است بر قیمت لوله آذین تأثیرگذار باشند، اشاره می‌کنم:

1. متریال و کیفیت مواد: لوله آذین‌ها از مواد پلیمری ساخته می‌شوند، اما کیفیت مواد استفاده شده می‌تواند متفاوت باشد. استفاده از مواد با کیفیت بالا و استاندارد معمولاً قیمت را افزایش می‌دهد.

2. قطر و ضخامت لوله: قطر و ضخامت لوله آذین نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. لوله‌های بزرگتر قطر و ضخامت بیشتری می‌توانند داشته باشند و این ممکن است باعث افزایش قیمت شود.

3. نوع و کاربرد لوله: نوع و کاربرد لوله آذین نیز می‌تواند بر قیمت تأثیرگذار باشد. به فرض نمونه، لوله‌های استفاده شده در صنایع خاصی مانند صنعت نفت و گاز ممکن است دارای استانداردها و ویژگی‌های خاصی باشند که می‌تواند قیمت را بالا ببرد.

4. استاندارد لوله ها: برخی از تولیدکنندگان لوله آذین ممکن است تحت لیسانس تولید کنند. در این صورت، هزینه لیسانس و مجوزهای مربوطه ممکن است به قیمت اضافه شود.

5. میزان خرید و عرضه: تقاضا و عرضه در بازار نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. اگر تقاضا بالا و عرضه محدود باشد، قیمت ممکن است افزایش یابد و برعکس.

6. شرایط بازار: وجود رقابت قوی در بازار لوله‌های آذین نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد. رقابت بیشتر ممکن است منجر به کاهش قیمت شود.

برای مشاوره نکات مهم خرید از نمایندگی لوله آذین در تهران با پایپ بازار عمده فروشی لوله و اتصالات تهران تماس بگیرید.

 

  • اشکان حسینی