خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمایندگی شیرآلات آذر

فروشگاه حسین پور نمایندگی شیرآلات آذر در تهران با ارسال کلیه اقلام شیرالات و لوله اتصالات به کلیه نقاط کشور.  شیرگازی اذران یکی از بهترین شیرالات گازی موجوددربازار میباشد شیرالات گازی اذران به نام محصولات برنجی گازی اذر معروف می باشد . برند شیرالات اذر دارای محصولات متنوع در زمینه شیرهای آبی و گازی و دارای مهر استاندارد برای لوله کشی گاز ساختمان است.

گروه صنعتی آذران شیر ( مالکیت خصوصی با مسولیت محدود) در سال 1365 در نصف جهان اصفهان پا به عرصه صنعت نهاده است. این شرکت برآمده از درون کارگاهی است که به دست صنعت گران سخت کوش و متعهد برای ساخت انواع چرخ دنده صنعتی بنا نهاده شده بود و پس از طی دوران تحقیقاتی و سیر تکامل و با تغییر ساختار تولید و نظر به نیاز مبرم کشور اقدام به تولید شیرآلات برنجی با نام تجاری آذر نموده است و در هم اکنون با مساحت نزدیک به 2 هکتار متشکل از یک هکتار محیط  عملیاتی تولیدی و 3000 متر مربع ساختمان اداری و 2 هزار متر مربع فضای رفاهی مشغول به فعالیت می باشد.

این کارخانه قادر بوده با غلبه بر مشکلات تولید و بدون استفاده از تکنولوژری وارداتی و منابع ارزی و تنها با اتکا به سرمایه داخلی و دانش فنی موجود در زمینه صنایع شیر سازی و با در اختیار داشتن ماشین آلات به روز و کارآمد که اغلب ساخت بخش ماشین سازی این شرکت است و بهره مندی از توان و پتانسیل فنی و مهندسی خود، « گروه صنعتی آذران» را به عرصه حضور برساند و مجموعه را به بزرگترین تولید کننده شیرآلات برنجی درمنطقه مبدل نماید.

گروه صنعتی آذران با سرلوحه قراردادن شعار « آذران, کیفیت , اطمینان» در راستای بهبود فن آوری همواره در تلاش بوده تا علاوه بر دریافت فن آوری های روز نسبت به بومی سازی آن اقدام نماید که موارد زیر از جمله آن است:

  • به کار گیری ترانسفرهای عمودی و افقی
  • اجرای اتوماسیون در خطوط تولید
  • استفاده از تکنولوژی پوشش PLC
  • به کارگیری پرس و ماشین آلات تمام اتوماتیک
  • استفاده از سری تراشی 8 محوره

 

کاربرد: جهت قطع و وصل کردن جریان گاز در تاسیسات خانگی و یا صنعتی

مکان های قابل نصب: 

۱- خدمات لوله کشی گاز ساختمان و صنعتی
۲- ورودی ساختمان ها
۳- قبل از کلیه لوازم گازسوز

شیرهای گازی سنگین از سایز “1/2  تا “3  بادسته های بلند  و دسته پروانه ای

بهترین برند شیرگازی موجود در بازار میباشد وزن شیرالات برنجی میباشد محصولات اذران شامل شیرگازی اذران ومحصولات اذران وشیرخودکار فنری اذران شیرگازی برنجی اذران شیر پیسواراذران شیرپیسوال اذران شیرلباس شویی اذران شیرغیرگازی اذران شیرمخصوص اب اذران شیرکلکتوزی اذران شایان ذکراست که شیرالات گازی اذران ومحصولات گازی اذران که همان شیرالات گازی اذر وشیرگازی اذر میباشد در دوکلاس شیرالات گازی اذران میباشد.

نمایندگی شیرآلات آذر

قیمت نمایندگی شیرآلات آذر

شیرهای گازی برنجی بیشتر در فشار کاری بین 10 تا 110 بار تولید می‌شوند و در اندازه یا سایزهای 4 تا 4/1 در بازار وجود دارند. اگر توجه کنید متوجه می‌شوید که نوسان فشار کاری این نوع از شیرهای گازی بالاست، درحالی‌که ازنظر اندازه و سایز تنوع کمی دارند. این امر به‌خودی‌خود نشان می‌دهد که شیر گازی برنجی تا چه حد زیادی کاربرد دارد. از شیر گازی برنجی در سیستم‌های گرمایشی، تهویه مطبوع، لوله‌های نفت، شبکه‌های گازوئیل و بنزین، و به‌صورت کلی برای کنترل جریان مایعات غیر خورنده استفاده می‌شود. متریال برنج مخصوصاً در تأسیسات گازی، متریالی ایده آل برای تولید شیرهای گازی است.

بسته به سایز قیمت شیر گازی آذر متغیر است. در حال حاضر قیمت انواع شیر گازی آذر سایز 1/2 با توجه به سایز و مدل آن از حدود 70 هزار تومان شروع شده و تا حدود 800 هزار تومان در سایز 2 اینچ میرسد. البته در هر سایز با توجه به مدل گازی یا آبی بودن شیر گازی ممکن است تا سه نوع قیمت سبک, نیمه سنگین و سنگین وجود داشته باشد. مثلا  قیمت شیر گازی 1 اینچ آذر دارای سه قیمت 130 هزار تومان, 165 هزار تومان و 200 هزار تومانی است. انواع شیر گازی گاز دارای دبی پایین تر و وزن نسبتا سبک تری نسبت به شیرآلات گازی آب اذر هستند.

لیست قیمت شیر گازی آذر

به دلیل نوسانات لیست قیمت شیر گازی آذر انتشار لیست قیمت در حال حاضر مسیر نبوده و برای استعلام دقیق و دریافت شیر گازی آذر و تخفیفات اختصاص یافته به سایت فروشگاه لوله اتصالات حسین پور نمایندگی شیرآلات آذر مراجعه کنید.

 

  • اشکان حسینی