خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج بوتان و ایران رادیاتور

در این نوشته به بررسی سایز و ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج بوتان و ایران رادیاتور و البته دیگر پکیج های رایج در میپردازیم. البته ساختار کلی و ترتیب قرار گرفتن بیشتر برندهای پکیج یکسان است.

ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج در هنگام اجرای لوله کشی پکیج و نصب پکیج بسیار مهم بوده و بایستی از لحاظ جهت و سایز جزییات کار را دقیقا در نظر گرفت.

به طور کلی به غیر از لوله دودکش و لوله گاز که ممکن است تفاوت هایی درچیدمان و جهت آنها وجود داشته باشد, پکیج های دیوار دارای 4 لوله کشی متفاوت هستند که بایستی جهت و ترتیب آنها دقیقا طبق استاندارد اجرا و نصب گردد.

علت سرد شدن شوفاژ بعد از هواگیری

ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج بوتان و ایران رادیاتور

ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج بوتان و ایران رادیاتور به چه شکل است

پکیج برای روشن شدن به یک لوله گاز بیشتر از قطر 3/4 یا 1 اینچ, یک لوله آب مصرفی ورودی با سایز 25 تک لایه یا 20 پنج لایه(ترجیحا 25), یک لوله خروجی آب گرم شیرآلات با سایز 1/2 و یک جفت لوله رفت و برگشت برای مدار شوفاژ که معمولا سایز 25 یا 32 پلیمری یا 20 و 25 پنج لایه و یک لوله دودکش با سایز 10 سانتیمتر نیاز دارد.

پیش از ورود لوله سرد آب مصرفی پکیج نصب یک صافی و شیر آب ورودی برای کنترل ورود آب سرد نصب میشود. مدار رفت و برگشت شوفاژ نیز هر یک دارای یک شیر مجزا و شیر خروجی آب مصرفی گرم نیز دارای یک شیر کنترل پکیجی است.

ورودی آب پکیج با سایز 20 یا 1/2 اینچ در اولین بخش قرار دارد, که نسبت به لوله های مدار گرمایش کوچکتر بوده و در داخل پکیج به فلوسوییچ پکیج متصل میشود. لوله خروجی آب گرم مصرفی نیز که بعد از NTC پکیج قرار دارد, در ردیف بعدی قرار دارد. هر دو این لوله های ورودی و خروجی آب مصرفی پکیج توسط یک شیر 1/2 و شلنگ به لوله کشی ساختمان متصل میشوند.

ترتیب لوله های پکیج در مدار گرمایش با لوله کشی رفت که توسط یک شیر و شلنگ به لوله کشی رادیاتور رفت و لوله کشی مدار برگشت شوفاژ که در داخل پکیج به پمپ برگشت پکیج متصل شده و در بیرون از طریق یک شلنگ و شیر 3/4 به لوله کشی برگشت نصب میشود.

لیست قیمت سیم ایتالیا

با این توضیحات قطر و ترتیب لوله های پکیج به ترتیب زیر هستند.

  1. لوله آب سرد ورودی پکیج نمره 1/2
  2. لوله آب گرم خروجی پکیج نمره 1/2
  3. لوله مدار رفت رادیاتور پکیج نمره 3/4
  4. لوله مدار برگشت رادیاتور پکیج نمره 3/4 اینچ

احتمالا چیدمان راست یا چپ این لوله ها بستگی به شرایط لوله کشی متغیر باشد که میتوانید از روی اندازه شلنگ و شیرهای پکیج به آن پی ببرید.

مسلما قطر شیلنگهای 3/4 اینچ مدار گرمایش نسبت به شلنگ های 1/2 آب مصرفی بیشتر بوده و بدین ترتیب میتوانید ترتیب لوله های ورودی و خروجی پکیج بوتان و ایران رادیاتور را پیدا کنید. البته احتمالا سایز لوله آب مصرفی بیش از سایز 20 باشد.

  • ۰۲/۱۱/۲۹
  • اشکان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی