خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت لوله بازکنی با فنر

به دلیل مشخص نبودن کار و البته نشر قیمت لوله بازکنی از طرف اتحادیه مشخص و تخصصی , هر روزه شاهد اختلاف بین کارفرما و مجری کار لوله بازکنی هستیم . با توجه به رقابتی بودن این کار روشهایی مانند استفاده از سه نظام لوله بازکنی و سایر روشها مانند رسوب زدایی و غیره آلت دست بسیاری از مجریان لوله بازکنی گشته است . البته غیرمنطقی بودن بسیاری از کارفرمایان نیز در این قضیه بی تاثیر نیست . 

قیمت لوله بازکنی هرچند که کار خیلی باکلاس بالایی نیست اما با توجه به دستگاه چندین میلیون تومانی و تخصص نسبتی یک لوله بازکنی بایستی پاسخگوی نیاز روزمره تاسیسات کار این رشته باشد . متاسفانه برخی از این افراد برای جلب رضایت مشتری قیمت لوله بازکنی را در ابتدا بین 50 تا 100 هزار تومان اعلام کرده و پس از انجام کار یا در حین اجرای لوله بازکنی در حالتی که دست مشتری داخل پوست گردوست به ناگاه به اعلام قیمتهایی چندین میلیون تومان اقدام میکنند . قیمت لوله بازکنی رقمی بین 300 تا 10000000 میلیون تومان برای گرفتگی لوله های فاضلاب معمولی و توالت بوده که لوله بازکن از ترس اینکه مبادا مشتری از دست برود با اعلام قیمتهای پایینتر به ساختمان ورود پیدا میکند و پس از آن با ایجاد شر و درگیری اقدام به اخد قیمتهایی بالاتر میکنند . هر چند که از قبل نمیتوان قیمت دقیقی مشخص کرد اما با توجه به هزینه های جاری ارقام فوق نسبتا منطقی میباشند. 

البته در قسمت روشهای رفع گرفتگی توالت فرنگی توضیحاتی راجع به قیمت لوله بازکنی فرنگی داده ایم اما با ما همراه باشید تا به صورت عمومی راجع به قیمت لوله بازکنی توضیحاتی مقصل بدهیم.

البته بسته به نوع گرفتگی  قیمتهای متفاوتی هم وجود دارد و در ادامه به ذکر  تک تک موارد احتمالی میپردازیم.

قیمت لوله بازکنی

قیمت لوله بازکنی توالت

قیمت لوله بازکنی توالت از همه نوع گرفتگی های داخل آپارتمان بیشتر است. البته در بخش مشاعات ممکن است که گرفتگی کفشور پارکینگ و سایر مشاعات با فنرهای بلند قیمت لوله بازکنی بیشتری داشته باشند و تا چندین میلیون تومان هم احتمال رفع گرفتگی و کار بر روی آنها وجود دارد.

اما قیمت لوله بازکنی توالت بین 300 هزار تومان تا 700 هزار تومان بوده و هرکسی که کمتر از این مقادیر اعلام کند احتمالا در حال فریب دادن شما و کلاهبرداری لوله بازکنی است . اجرت لوله بازکنی به دلیل آلودگی بایستی زیاد باشد اما نه به اندازه ای که مصرف کننده را دچار مشکل کند و بهتر است حدود هزینه از قبل به وی اعلام شود .

قسمت سه نظام لوله بازکنی

سه نظام دستگاه لوله بازکنی تراشه ای است که به دستگاه فنر لوله بازکنی متصل شده و باعث رسوب تراشی فنر در تمامی حالتهای دورانی وضعی و انتقالی میشود . بدین ترتیب فنر به شکل منسجم به کل بخشهای داخلی لوله فاضلاب برخورد کرده و عمل رسوب تراشی را انجام میدهد . با این روش میتوان تا حد زیادی از گرفتگی های بعدی لوله فاضلاب اطمینان حاصل کرد . چرا که همراه بازکردن لوله , عمل رسوب تراشی انجام میگردد .

متریال استفاده شده در قطعه سه نظام لوله بازکنی از فلزاتی نظیر آلومنیوم , چدن و برنج بوده و نوع رایج آن سه پارچه بوده و به توسط فنرهای مخصوصی به یکدیگر متصل میشوند . البته سه نظام لوله بازکنی دارای اشکال مختلف و قیمت های متفاوتی بوده و از حدود 300 هزارتومان تا 500 هزار تومان نوسان .

قیمت و هزینه لوله بازکنی با دستگاه سه نظام بسته به  اندازه و مقدار ابزار سه نظام های مصرف شده و حتی نوع گرفتگی دارد . معمولا در گرفتگیهای لوله فاضلاب پی وی سی پوش فیت رفع گرفتگی و لوله بازکنی راحت تر انجام شده و تعداد و قیمت سه نظام لوله بازکنی کاهش پیدا میکند , اما تعدادی بین 2 تا 6 نظام لوله بازکنی یک تعداد معمولا مصرف شده میباشد و حدود 500 تا 1/5 میلیون تومان هزینه لوله بازکنی با احتساب قیمت لوله بازکنی سه نظام میباشد .  ,  که از این رقم بیش از نیمی از آن هزینه خرید ابزار سه نظام میشود .

کلاهبرداری لوله بازکنی

برخی مواقع برای لوله بازکنی هیچ سه نظام نیاز نیست اما لوله بازکن برای افزایش قیمت لوله بازکن از این روش استفاده میکند که این باعث میشود که هزینه لوله بازکنی بالاتر رود و او سود بیشتری کند .

به عللی که ذکر  شوربختانه ,  یک  شیوه ای دربین اغلب شرکتهای لوله بازکنی رایج شده است که در ابتدای تماس تلفنی شما قیمت را شاید بسیار پایینتر از نرخ واقعی ان اعلام میکنند , حتی کمتر از 100 هزار تومان و این شاید برای مشتری هم شوکه کننده و غیرقابل باور باشد اما هنگام کار و شاید در پایان آن ادعای قیمتهای نزدیک به 2 تا 3 میلیون و حتی بیشتر کرده و شما را در بیشتر موارد مجبور به پرداخت ان مینمایند . این پول شاید برای بسیاری خوردن نداشته باشد اما این گونه شرکتهای لوله بازکنی به راحتی هر چه تمام تر مردم را سرکیسه کرده و هیچ راهی هم برای شکایت قانونی وجود ندارد  .

البته این روش برای لوله بازکن هایی که درست کار میکنند هم مشکل ایجاد میکند و مصرف کننده را از قیمت لوله بازکنی واقعی دور میکند غافل از اینکه قیمت چندصد هزار تومانی آن لوله بازکنی صحیح تر از هزینه لوله بازکنی این شیادان میباشد .

روشهای کاهش هزینه لوله بازکنی 

انتخاب محل درست و مناسب نه تنها به آسانتر باز کردن لوله کمک می کند بلکه از لوله های فاضلاب در برابر شوک های فاضلاب نیز محافظت می کند. زیرا اگر چشمه ای با ابعاد کوچکتر انتخاب شود ، قدرت بازشنی کافی ندارد و اگر اندازه بزرگی را برای لوله با قطر کوچک انتخاب کنیم ، کار با لوله بازکن کار کمی دشوار خواهد بود و قدرت فنر آن است. تا حدودی باعث آسیب و شکستگی می شود. لوله و اتصالات. در برخی گرفتگی ها مانند گرفتگی لوله سینک ظرفشویی , باز کردن و تمیز کردن لوله های سینک ظرفشویی به صورت دوره ای میتواند از هزینه و قیمت های لوله بازکنی بکاهد.

استفاده از پمپ تراکم و دستگاه فشرده سازی هوا در برخی کفشورها می تواند به جای ژنراتور و فنر لوله بازکن لوله مفید باشد. زیرا در برخی موارد ، این دستگاه ها مؤثرتر هستند. اما انتخاب روش و روش بازکردن لوله در تجریشی باید توسط کارشناسان مشخص شود.

بنابراین بهتر است با لوله بازکنی تجریش تماس بگیرید تا لوله ها و چاه های رسوب گرفته و انسداد زده از بین برود تا در اسرع وقت بهترین نیروهایی که فقط لوله را به صورت حرفه ای باز می کنند در محل حضور پیدا کرده و مشکل لوله را حل کنند. 

جهت مشاوره و دریافت سرویس با خدمات لوله بازکنی تهران پایپر تماس بگیرید تا با قیمتهای منصفانه در خدمت شما باشیم .

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

دستگاه پرس لوله نیوپایپ

دستگاه پرس لوله نیوپایپ یا دستگاه پرس لوله پنج لایه یکی از ابزارالات مهم برای یک لوله کشی حرفه ای ساختمان است . این دستگاه برای اجرای لوله کشی پنج لایه مورد استفاده تاسیسات کاران قرار میگیرد و در ایران سه نوع از این دستگاهها تحت برندهای مختلف در بازار وجود دارد . 

دستگاه پرس برقی شارژی یا اتوماتیک پرس پنج لایه , دستگاه پرس دستی لوله پنج لایه و دستگاه پرس هیدرولیکی لوله پنج لایه از انواع مختلف این دستگاهها هستند .

قیمت دستگاه پرس لوله نیوپایپ

قیمت دستگاه پرس لوله نیوپایپ بسته به نوع دستگاه و برند آن دارد . دستگاه پرس شارژی یا برقی اتوماتیک با برند رمس rems در حدود 60 میلیون تومان قیمت دارد . البته انواع دستگاه پرس شارژی چینی و ساخت کشورهای دیگر هم در بازار به ندرت وجود دارند که از حدود 25 میلیون تومان به بالا به فروش میرسند . 

قیمت دستگاه پرس دستی لوله پنج لایه هم حدود 800 هزار تومان تا 1200 هزار تومان بوده و دستگاه پرس هیدرولیکی از حدود 5 تا 7 میلیون تومان به فروش میرسد .

برای اطلاع از قیمت دستگاه پرس لوله پنج لایه نیوپایپ به بخش خرید اینترنتی لوله نیوپایپ مراجعه کرده و یا با مراجعه به لیست قیمت لوله و اتصالات سوپرپایپ از قیمت دستگاه پرس لوله پنج لایه رمس مطلع شوید .

دستگاه پرس لوله نیوپایپ

نحوه استفاده از دستگاه پرس لوله پنج لایه

بسیار خوب ، بنابراین من شماره مدل ابزار پرس پرتاب کوتاه میلواکی را دارم

 2674 - 20 و همراه با سه فک که فقط برای نوجوانان استاندارد شماست

 1 اینچ 3/4 و 1/2 اینچ و بله فقط می خواستم آن را نشان دهم و با من مقایسه کنم

 ویدیوی دیگری از ryobi من قطعا از این ابزار لذت می برم اما هنوز هم فقط چیزهایی هستم

 اگر فکر می کنید این مکانیک ها جام مقدس هستند ، باید از آنها آگاه باشید

 آنها قطعاً مفید هستند خوب هستند اما فقط برای اینکه ببینید که آنها خوب هستند

 نوعی سنگین است و ممکن است سنگین نباشد بنابراین من می خواهم این سه پایه را تنظیم کنم

 در اینجا ، بنابراین شما می توانید برخی از چین های چنگال را ببینید که من همه آنها را روشن می کنند

 تمرکز کنید بنابراین این دو حلقه در اینجا خوب است .

 قطعاً سریع بسیار آسان فقط باید بدانید که این ابزار از کجا متاسف است بچه ها

 من داخل این کمد هستم و این را می چسبانم

 این نکته بسیار خوب ، بنابراین یک بار دیگر شما فقط باید مطمئن شوید که وقتی آن را

 شروع به چین خوردن می کند شما به چیزی شبیه این سوپاپ کشیده نخواهید شد

 اگر من بخواهم آن را چسب بزنم ، این ابزار شما را به درون خود می کشد

 می خواهید انگشتان خود را روشن نگه دارید و می خواهید بگویید که درجه 90 وجود دارد

 چین و چروک های شما هر چقدر باشد و قاعده سرانگشتی برای آن فاصله 1/8 تا 1/4 اینچی باشد

 کسانی که ممکن است تعجب کنند بسیار خوب امیدوارم که شما الان چیزی دیدید اما

 منظورم این است که چیزهای دیگری برای گفتن وجود ندارد ، جز اینکه من این حلقه ها را از اینجا می چینم

 بنابراین من در تلاش برای تنظیم آن هستم ، بنابراین اینجا تمام شده است سعی کنید دید را مسدود نکنید اما

 این ممکن است اجتناب ناپذیر باشد ، بنابراین ما رشته را در اینجا شما قرار داده ایم .

اجاره دستگاه پرس لوله پنج لایه

 واقعاً چیزهای زیادی را نمی بینم اما چیز خوب در این مورد این است که به شما اجازه می دهد از وسایل خود استفاده کنید

 از طرف دیگر برای ثابت ماندن همه چیز را دقیقاً در جایی که می خواهید بدست آورید

 مشکلی که در مورد گیربکس دستی دو دستی وجود دارد مواردی از این دست است

 دست هایت را گیر داد اما من هنوز آویز این یکی می شوم قطعاً

 متفاوت از کتابچه راهنما

 این لوله ها که نمی خواهند چیزهای خوبی در مورد تگزاس پیدا کنند می توانید آن را بچرخانید

 تله موش و هرچی پوستی متاسفم آرزو می کنم تا جایی که در دوربین هستم بهتر می توانم عمل کنم

 زاویه من می خواهم به تلاش برای قرار دادن این در اینجا تمرکز تمرکز وجود دارد ادامه من

 نمی توانم ببینم آیا متمرکز است یا خیر ، به من اطلاع دهید که من متمرکز هستم

 گفت: نکته خوب در مورد یکی از این ابزارها این است که شما می توانید از ابزار دیگر خود استفاده کنید

 دست برای جلوگیری از بیرون آمدن لوله زیرا بعضی اوقات آنها فقط می خواهند این کار را انجام دهند

 فقط مطمئن شوید که انگشتان خود را روشن نگه دارید

 [موسیقی] و سپس هنگامی که کاملاً آماده شدید

 شما پیچ ماشه را به همان سمت عقب می کشید ، همانجا این سه پایه بسیار عالی است

 بله این همان چیزی است که این چیز قطعاً کاربردهای شما را دارد و می توانید سرعت آن را افزایش دهید

 همه چیز بالا می رود اما همچنین ممکن است به نوعی مانع کارهایی شود که گاهی اوقات بد نیست

 تا همیشه یک دستمال دستی داشته باشید

 مطمئناً خوب است که بتوانید فقط یک دکمه را فشار دهید ، مخصوصاً در آن موارد

 شرایطی که در آن زیر یک خانه هستید ، به ویژه در اینجا بسیاری از موارد وجود دارد

 بسیاری از خانه های سیار که دارای خانه های جدید Niva هستند اما خانه های قدیمی تر هستند

 بازسازی می شوند و لوله های مسی یا گالوانیزه دارند یا بعضی اوقات

 شما به هر حال لوله سیاه را پیدا خواهید کرد ، جایی که مردم کاملاً از نو استفاده می کنند

 تمام سیستم آبی که هر صد سال پیش انجام شده است و آنها آن را انجام می دهند

 با دک ها و بنابراین من در زیر خانه ای قرار می گیرم که لوله را جایگزین نوک می کند و آنجا نیز وجود خواهد داشت

 در بسیاری از موقعیت ها که در آن پشت هستم وجود ندارد

 ترخیص کالا از گمرک و من مجبورم لوله را با یک دست در حالی که سعی می کنم نگه دارم

 آن را سوهان بزنید و هنگامی که من یک منقل دستی داشته باشم ، دچار چنین چیزهایی می شوم .

دستگاه پرس لوله پنج لایه شارژی

 موقعیت و موقعیت شما و شما می دانید که بازوها و پاهایم میلی متر بر ساعت فشار می آورند ، جالب نبود

 به خصوص وقتی که شما مثل من می دانم که یک زن بی زن قهوه ای و بیوه سیاه وجود دارد

 عنکبوت و شاید یک پنبه دهان فقط در آجر بعدی کمین کرده است تا من را بدست آورد

 بنابراین این چیز قطعاً برای شرایطی که فقط یک مورد دارید خوب است

 دست نگه داشتن ماشه بنابراین بله کار ساده را قطعاً زیاد می کند

 بهتر از ryobi است ، آیا شما نمی دانید که فک ها بی انطباق پیدا می کنند یا

 بکشید و یک لقمه خوب درست کنید و بله نمی تواند شکایت کند ، مگر اینکه کمی باشد

 سنگین ، خوب است اگر آنها بتوانند آن را خیلی سنگین نکنند اما منظورم mmm نیست

 وحشتناک است ، بنابراین بیرون برو و خودت را 2674 - 20 بگیرید .

خدمات لوله کشی تهران پایپر پیشرو در اجرا و تولید محتوای تاسیساتی آموزشی در کشور .

  • اشکان حسینی