خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

نصب شوفاژ

طریقه اتصال و نصب شوفاژ رادیاتور پره ای و پنلی

نصب شوفاژ با توجه به نوع رادیاتور شوفاژ ,نوع لوله کشی و اتصال آنها به یکدیگر فرق دارند . نصب رادیاتور شوفاژ به دیوار از طریق ماسوره  رادیاتور به شیر رادیاتور صورت میگیرد . نصب حوله خشک کن هم مانند نصب رادیاتورهای معمولی بوده و فقط در ارتفاع انجام شده و بستهای مخصوص خود را دارد .

پس از نصب رادیاتور بایستی آب انداخته شود و تست شود و در صورت چکه و نشتی به رفع کردن علت آب دادن شوفاژ اقدام کرده تا خرابی به بار نیاورد .

نصب شوفاژ رادیاتور

نصب رادیاتور شوفاژ

نصب رادیاتور معمولاً پس از اتمام عملیات ساختمانی و همراه با نصب شیرآلات انجام می شود. برای برآورد تعداد رادیاتورها در محیط ، مساحت زیرساختها ، آب و هوای منطقه و سیستم گرمایش از پارامترهای مؤثر هستند. آماده بودن لوله کشی رفت و برگشت شوفاژ از پیش زمینه های نصب رادیاتور شوفاژ میباشد .

اما علاوه بر تعداد و طول رادیاتور ، یک پارامتر مهم که در تعیین اندازه و تعداد رادیاتورها مؤثر است ، عامل مؤثر ضریب گرمای رادیاتور است که در مارک ها و مدل های مختلف رادیاتورها متفاوت است.

معمولاً کارخانه های مختلف کاتالوگ هایی با رادیاتور تهیه می کنند ، یا حداقل می توانید از فروشنده سؤال کنید یا با یک جستجوی ساده در اینترنت این ضریب دما را بدست آورید.

در ادامه به عنوان مثال ضریب دما برخی از مارک های معروف رادیاتور ون و پنل را در بازار ایران برای شما ارائه می دهیم.

در حال حاضر بیشتر از دو مدل ون و پنل یا کنتور برای نصب رادیاتور در منازل استفاده می شود که بسته به مارک رادیاتور و مدل آن در بازده حرارتی متفاوت است.

ضریب حرارتی هر تیغه رادیاتور 500 یا صادرات رادیاتور ایران 150 کیلوکالری است.

ضریب حرارتی هر پره رادیاتور از ترمو رنگ 500 اندازه 3 رادیاتور ایران 125 کیلوکالری.

ضریب گرما در هر متر رادیاتور پانل فولادی 500 رادیاتور ایران 1600 کیلو کالری.

 

نصب رادیاتور حوله ای

خشک کن حمام یا رادیاتور حوله دستگاه های گرمایشی هستند که برای گرم کردن محیط هایی مانند حمام و توالت استفاده می شوند.

به دلیل رطوبت زیاد در قسمت های پایین حمام ، نصب رادیاتورهای فلزی و تیغه های زمینی و زنگ زدگی آنها در کف تقریبا منسوخ است. البته قرار دادن رادیاتورها در ارتفاعات کم از نظر گرمایشی موثرتر است ، اما به دلیل افزایش طول عمر ، زیبایی حمام و خشک کردن لباس و حوله ، در ده سال گذشته ، نصب رادیاتورهای توالت و توالت فرنگی رایج شده است. .

از نظر کارایی ، حوله های حوله مانند رادیاتور هستند و گرمای تولید شده توسط پکیج و موتورخانه را به محیط منتقل می کنند.

خشک کن حوله از نظر مصالحی که استفاده می شود معمولاً آلومینیوم ، فولاد و شیشه است. البته رایج ترین آنها حوله های آلومینیومی و فولادی خشک است.

حوله های برقی حوله نیز می توانند در ساختمانهایی که سیستم گرمایش رادیاتور ندارند ، گرمایش حمام را تأمین کنند.

از نظر اندازه ، رادیاتورهای حوله تعدادی تیغه از 8 پره تا 20 تیغه و بیشتر دارند. البته انتخاب حوله حوله از نظر اندازه نیز به اندازه حمام شما بستگی دارد و این مقدار باید مناسب باشد.

راهنمای نصب خشک کن حوله
نصب رادیاتورهای حوله ای مشابه رادیاتورهای معمولی است و معمولاً بین دو لوله برگشتی یک محور یا فاصله بین 50 سانتی متر وجود دارد.

شیرهای رادیاتور در قسمت پایین حوله حوله قرار دارند و پس از نصب شیرآلات ، رادیاتورها به شیرها وصل می شوند. یک طرف از خشک کن حوله در قسمت بالا پوشانده شده است و طرف دیگر آن سوپاپ دریچه ای است.

علت آب دادن شیر بالای رادیاتور شوفاژ

برای رفع نشتی در لوله دیگ ، ابتدا باید مشکل دیگ را پیدا کرده و سپس سعی کنید آن را برطرف کنید. نشت رادیاتورها اگر از بدنه رادیاتور باشد که قابل تعمیر نیست و باید رادیاتور تعویض شود. در رادیاتورهای پره این مشکل با از بین بردن باله های سوراخ دار قابل حل است. اما اگر رادیاتور از پانل و فولاد ساخته شده است ، راهی دیگر برای تعویض کل رادیاتور وجود ندارد.

در مورد رادیاتورهای ون ، گاهی اوقات نشتی از واشر بین دو ون وجود دارد که ممکن است با باز کردن رادیاتور و تعویض واشر یا سفت شدن باله ها ، آب بندی شود.

رفع نشت دریچه رادیاتور
بسیاری از نشت دیگ بخار مربوط به نشتی از دریچه رادیاتور یا اتصالات اطراف آن است. هر رادیاتور دارای سوپاپ بزرگ یا بالا و شیر برگشتی یا زانو است. معمولاً برای استفاده از رادیاتور یا بستن آن ، ما هیچ ارتباطی با شیر پایین نداریم و شیر بالایی را باز و بسته می کنیم.

اکثر نشت ها نیز در شیر در بالای رادیاتور هستند که حتی ممکن است نیاز به تعویض کل دریچه داشته باشد. نشت از اتصالات رادیاتور یا لوله و اتصالات نزدیک به دریچه نیز متداول است ، غالباً به دلیل فشار بر روی رادیاتور و ممکن است به دلیل آب کثیف دیگ بخار ، خودبخود بخورد.

اما اگر نشتی شیر رادیاتور و اتصالات آن از بین نرود ، باید نشت را سریعاً رفع کنید ، زیرا در سیستم های بسته بندی باعث افت فشار بسته و در سیستم های موتورخانه باعث می شود که کل سیستم دیگ بخار خارج شود.

نصب رادیاتور پره ای

در نحوه طریقه نصب رادیاتور پره ای شوفاژ دور آن را فشار دهید تا آن را بر روی فرد قرار دهید و سپس فقط خط و شهر را پیچ کنید فقط می تواند شخصاً آن را ترک کند ، من همیشه سفت می شوم .

آنها را بالا بکشید ، باید کمی آن را ترک کنید در حالی که قبل از اینکه آب را وارد کنید ، من نیستم

مثل 15 20 دقیقه یا خیلی خوب ، من مطمئن نیستم که تولید کنندگان چه می گویند ، اما من گفته ام

هرگز مشکلی با نشت اشتباه مانند آن نداشته اید ، بنابراین بله این است و

شیرهای جدیدم را سفت می کنم و لوله های تازه را پایین می گذاریم

چه مشکلی وجود دارد ، پس فقط این را علامت گذاری کن تا من بتوانم سوراخ ها را سوراخ کنم

بنابراین چند قطعه لوله مسی و من می خواهم آنها را به مصوت های شما متصل کنم

اگر می خواستید کمی PTFE را روی انگشتان زیتون Surtsey قرار دهید ، می تواند

موی حیوان خانگی کوچک معدن است و من افرادی را با PTFE بیش از فرد می بینم که به وضوح وجود دارد

راه شما را نشان می دهد زیرا کار خیلی خوبی نیست بنابراین من فقط به شما نشان می دهم که چه چیزی دارید

اگر می خواستید مقداری بپوشید PTFE را قرار می دهید بنابراین من فقط می خوانم فقط می گویم

زیتون درست مثل پله ها در جای خود قرار دهید بنابراین اگر می خواهید PTFE را روی آن قرار دهید

آن را روی زیتون بگذارید نه بیش از فرد ، بنابراین با این کار من فقط این مواد را دارم

من فقط این خرس را می پوشم اما فقط آن را بیرون می اندازم ، آنقدر که می بینی

شما آن را که به داخل می رود بکشید بنابراین مهر و موم مهر و موم شده بر روی آن داخل آن است بنابراین

کاری که من می بینم مردم انجام می دهند این است که اگر نوار PTFE باشد ، ترحم می کنند

فرد و چیزی که قصد دارد نشت را حل کند و واقعاً انجام خواهد شد

کار بسیار خوبی که می خواهید در آن باشد و اینگونه است که مهر و موم می کند

سپس کمی PTFE در آنجا قرار دهید که واقعاً نیازی به قرار دادن ندارید و اگر این یک فیلم است

صادق باشید اما اگر می خواهید کمربند و مهاربند باشید می توانید کمی لباس بپوشید

زیرا آنجاست فقط اطمینان حاصل کنید که داخل اتصالات می رود و تمام نمی شود

بالای نخ را اگر آن را روی بالای نخ واقع شده قرار دهید .

نصب رادیاتور پنلی

در نصب رادیاتور پنلی شوفاژ درست مانند نصب رادیاتور پره ای و انواع حوله خشک کن شوفاژ است .

سخت تر می شود نخ هایی را که اره بر روی آن قرار دارد محکم می کند

اینو بکش پایین حالا روی زمین بکش

soft pop speedfit روی آن نصب کرده و سپس این جعبه را تمدید می کنم abuela put new

چمدان ها بنابراین بعداً می خواهم بعضی ها را تغییر دهم

بنابراین تقریباً جایی که لوله در بالا است را علامت گذاری کنید شاید کمی بیشتر از من می خواهم

به این سرعت نگاه کنید شاخص های کمی وجود دارد ، بنابراین اگر می توانید شاخص ها را نشان دهید

سپس شما می دانید که چه زمانی پاهایتان را فشار می دهید ، من به شما نشان می دهم فقط نگاه کنید

اکنون می توانید ببینید که دور آن بسیار آستر است بنابراین می دانید که این یک محکم است

بالا ، بنابراین این بدان معنی است که پس او از شما محکم است و نمی تواند عقب بکشد ، بنابراین من الان هستم

می خواهم این را از زیر فشار دهم

مطمئن شوید که مربع است بنابراین اکنون ما فقط در حال پر کردن دیگ بخار هستیم و سپس

ما دور خواهیم زد و همه رادیاتورها را خونریزی خواهیم کرد

بنابراین شما می توانید رادیاتوری را که در آن قرار دارد نصب یا تعویض کنید

چیزهایی که از دست داده ام زیر کف لوله ها باید دوست داشته شوند ، بنابراین اگر چنین هستند

در یک منطقه سرد ، شما می خواهید لوله هایی را که من انجام می دهم زیاد انجام دهم

چیزهایی در این ملک بنابراین من بعداً چنین کاری می کنم و چیز دیگر ما هستیم

اینورتر را وارد می کند اما من هنوز هم در طبقه بالا کار می کنم

بنابراین در حال حاضر وقت من تمام شده است ، بنابراین من نمی خواهم امروز بهتر بگذارم

من می خواهم اول یک قرمز انجام دهم و سپس بلبرینگ داخلی را قرار می دهم ، بنابراین بله اگر

سوالی دارید ، لطفاً در نظرات زیر از آنها بپرسید و از شما متشکرم

وقت خود را برای تماشای این ویدیوی طولانی مدت اختصاص دادید متشکرم . 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی