خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات لوله کشی تهران کارا

خدمات لوله کشی تهران کارا , سرویس و راه اندازی و خدمات لوله کشی ساختمان 

آموزش طراحی لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و آشنایی با اتصالات لوله کشی آب ساختمان .

آشنایی با اصول لوله کشی پوش فیت فاضلابی و روشهای مختلف ساپورت بندی فاضلاب .

نقشه تاسیسات بهداشتی ساختمان 

ترسیم امکانات بهداشتی
برای ترسیم نقشه تجهیزات بهداشتی ضمن آشنایی با نمادهای ساخت وسایل بهداشتی ، ابتدا این وسایل را به صورت گروهی قرار دهید.
بهداشت ساختمان ، مانند آشپزخانه ، حمام ، توالت و توالت ، و سپس نحوه ترسیم لوله های آب سرد و گرم تعیین می شود ،
بازگشت مصرف آب گرم و فاضلاب ، تهویه و آب باران شرح داده خواهد شد.
1-1- محل قرارگیری وسایل بهداشتی
1-1-1 نمادهای بهداشتی و ظروف آشپزخانه:
جدول 1-1 نمادهای لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه را نشان می دهد
بوده است.
2-1-1- مکان لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه:
نکات مربوط به مکان یابی لوازم بهداشتی و لوازم آشپزخانه را دنبال کنید
موارد زیر پیشنهاد می شود:
1- یخچال ، اجاق گاز و سینک بهتر است
... باید از یکدیگر جدا شوند .

هر وقت سه وسیله اصلی آشپزخانه ، یعنی یخچال ، ماشین ظرفشویی و
اجاق گاز را با یک خط فرضی وصل کنید تا یک مثلث تشکیل شود
work کارهای آشپزخانه در آن انجام می شود. این مثلث به
معلوم شد آن رشته
مثلث کار معروف است .

در صورت استفاده از آبگرمکن یا شوفاژ دیواری آنها را در آشپزخانه قرار میدهند. برای جانمایی آبگرمکن و شوفاژ دیواری فضایی انتخاب میشود که دسترسی به دودکش آسان باشد .

لوله کشی ساختمان کارا

طراحی وجانمایی سرویس بهداشتی حمام

جانمایی لوازم بهداشتی حمام: لوازم بهداشتی که در حمام نصب میشوند عبارتند از: 1ــ زیردوشی 1 5  ــ روشویی 2ــ وان3ــ کفشوی4ــ توالت فرنگی با توجه به بزرگی حمام و نظر طراح میتوان از یک یا چند وسیله نامبرده استفاده کرد.

در صورت در اختیار داشتن فضای الزم بهتر است بیده هم بههمراه توالت فرنگی جانمایی شود.

طراحی جانمایی توالت ایرانی 

جانمایی لوازم بهداشتی توالت: هر سرویس توالت ایرانی واحد مسکونی باید دارای یک کاسه توالت و یک روشویی باشد. انتخاب اندازه روشویی از نظر بزرگی و کوچکی به فضای 1ــ اندازه وسایل بهداشتی برای مدلهای مختلف متغیر است. شکل 10ــ1ــ جانمایی لوازم بهداشتی حمام نمونه دیگر از جانمایی لوازم بهداشتی حمام 88 توالت بستگی دارد. در شکل 13ــ1 روشهای مختلف جانمایی توالت و روشویی نشان داده شده است. بهمنظور رعایت مسائل شرعی کاسه توالت نباید درجهت قبله قرار گیرد.

فاصله لوازم بهداشتی

فاصله بین لوازم بهداشتی مجاز: برای
between مناسب بین هر یک
اسبی ضعیف بهتر از نداشتن اسب است
استفاده کنید
لوازم بهداشتی به دیوارهای اطراف لوازم بهداشتی و وسایل
توالت های مجاور باید وجود داشته باشد.

خدمات تاسیسات لوله کشی ساختمان کارا ارایه دهنده کلیه خدمات تاسیسات لوله کشی در تهران شبانه روزی .

 

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

خدمات تاسیساتی میرداماد

خدمات تاسیساتی میرداماد , ارایه کلیه خدمات شبانه روزی لوله کشی تاسیساتی و لوله بازکنی میرداماد , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , عیب یابی و تعمیرات لوله کشی اب و فاضلاب , شوفاژ و گاز , نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان , نصب و تعمیر توالت فرنگی , رادیاتور شوفاژ , آبگرمکن دیواری و پکیج دیواری .

خدمات تاسیساتی میرداماد

خدمات لوله کشی میرداماد

ارائه خدمات نصب و لوله کشی بلوار میرداماد ، میدان محسنی ، مادر ، خیابان بهروز ، شاه نظری ، نفت شمال-جنوب ، اطلسی ، نسا ، میدان جوانان و مناطق اطراف آن. در ادامه از خدمات و تخصص لوله کشی میرداماد را آورده ایم تا با طیف گسترده ای از امکانات و لوله کشی آشنا شوید.

خدمات لوله کشی میرداماد
اجرای ، تعمیر و بازسازی لوله کشی آب مصرفی سرد و گرم رکار وتوکار لوله کشی با لوله های پلیمری یک لایه و 5 لایه ، اجرای و تعمیر لوله کشی دیگ شوفاژ ، بسته بندی لوله کشی دیگ بخار سطحی و داخلی ، لوله کشی با لوله Azin ، یزد بسپار ، نیوپایپ و سوپرپایپ تعمیر و بازسازی لوله کشی فاضلاب لوله کشی پلیکا و پوشش مناسب لوله کشی پلی اتیلن ، لوله کشی فاضلاب شهری

تعمیر شوفاژ میرداماد

نصب موتورخانه مرکزی شامل نصب مشعل ، نصب دیگ بخار و نصب لوله کشی کلکتور ، نصب پمپ و دیگ بخار ، نصب منبع حرارت و مبدل حرارتی و طراحی موتورخانه مرکزی ، تعمیرات اتاق دیگ بخار شامل تعمیر مشعل ، تعمیر دیگ بخار ، تعمیر پمپ جمع کننده و شیر لوله کشی موتورخانه ، تعمیر منبع دیگ بخار دو جداره و کویل دار ، تعمیر پمپ دیگ بخار ، تعویض مشعل ، تعویض رله ، تعویض دیگ بخار ، تعویض تیغه دیگ بخار ، تعویض پمپ دیگ بخار ، تعویض سر یا پمپ برگشت موتورخانه ، تعویض منبع انبساط

نصب شیر میرذاماد

نصب شیرآلات ، شامل تعمیر و نصب شیرهای بهداشتی ، ساخت ، نصب و تعمیر توالت ، فلش تانک ، رادیاتور ، نصب دستگاه تصفیه آب ، لوازم بهداشتی و لوازم حمام ، نصب و لوله کشی ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی ، نصب و تعمیر شیرهای برنجی و چدنی و شیرهای گاز

 

تعمیر توالت فرنگی میرداماد

نصب مناسب توالت برای جلوگیری از مشکلات بعدی بسیار مهم است. رعایت فواصل استاندارد توالت ، اندازه لوله کشی ، نصب X ، دسترسی آسان و استفاده کاربر ، آب بندی ، نصب هود و تنظیم شناور از مواردی است که نصاب توالت هنگام نصب باید رعایت کند.

فاصله استاندارد توالت از پشت و دیوارهای طرف حمام:

X یا اندازه نهایی بدنه دیوار کاشی کاری شده تا وسط لوله تخلیه توالت حداقل 25 سانتی متر باشد.

قبل از تهیه توالت باید این فاصله را در نظر بگیریم ، بنابراین اگر این فاصله در سیستم لوله کشی فاضلاب ساختمان کافی نیست ، باید یک توالت مناسب خریداری شود.

تعمیر پکیج میرداماد

نصب و تعمیر پکیج شوفاژ دیواری , نصب و تعمیر رادیاتور شوفاژ , تنظیم وشستشوی پکیج دیواری . 

 

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

آموزش لوله کشی نیوپایپ pdf

آموزش لوله کشی آب با لوله های تک لایه و پنج لایه , لوله کشی پرسی , کوپلی و تست گرمایش از کف ,  اجرای لوله کشی ساختمان از صفر تا صد , آموزش لوله کشی ساختمان  به صورت عملی و تیوری .

لوله کشی ساختمان ها برای افزایش راحتی و رفاه ساکنان ساختمان انجام می شود. بنابراین ، لوله کشی باید به گونه ای انجام شود که هم استفاده از آن باعث راحتی افراد شود و هم در صورت خرابی و ترکیدن ، راهی برای تعمیرات احتمالی وجود داشته باشد.

لوله کشی در ساختمانهای مسکونی ، تجاری و اداری شامل سیستم های آب ، فاضلاب و گرمایش و سرمایش مانند دیگهای بخار و تهویه مطبوع است. در بحث نصب ، نصب شیرآلات بهداشتی ساختمانی ، رادیاتورها و لوازم بهداشتی و نصب نیز شامل می شود.

در ادامه یکی یکی این نوع لوله کشی را معرفی خواهیم کرد.

آموزش لوله کشی نیوپایپ pdf

آموزش لوله کشی آب ساختمان

 

در لوله کشی آب ، هدف این است که آب بهداشتی را تحت فشار یکسان به همه سوپاپ ها و سایر مصرف کنندگان مانند بسته ها ، آبگرمکن ها و موتورخانه ها تحویل دهیم.

اندازه گیری مناسب و انشعاب مناسب از اصول اساسی لوله کشی آب است. قبل از اجرای لوله کشی ، باید اندازه لوله کشی و مواد مورد استفاده برای اجرا مشخص شود و سپس فرم یا لیست اقلام لوله کشی ارائه شود.

تا 30 سال پیش ، لوله کشی آب در داخل ساختمانها فقط با اتصالات فولادی گالوانیزه انجام می شد و با ظهور لوله های پلیمری ، لوله های یک لایه و پنج لایه با لوله های گالوانیزه جایگزین می شدند که این کار با نخ کشیدن با شیلنگ های دستی و برقی انجام می شد.

نکات لوله کشی آب
در لوله کشی یک لایه ، روش اتصال لوله ها اتو کردن لوله کشی است و در لوله های پنج لایه ، دو روش اتصال و فشار برای اتصال لوله ها و اتصالات وجود دارد.

هزینه لوله کشی پنج لایه معمولاً از لوله کشی یک لایه بیشتر است. اگر می خواهید لوله کشی ساختمان را آموزش دهید ، بهتر است همه روش های لوله کشی را یاد بگیرید.

البته ، لوله کشی دنده ای چندان رایج نیست و فقط در بعضی از ساختمان های بلند مرتبه اصلی ، بالابرهای اصلی آب را از طریق لوله های گالوانیزه تأمین می کنند.

آموزش لوله کشی Newpipe


آموزش لوله کشی Newpipe دارای pdf تخصصی است که در قسمت وبلاگ های سایت قرار داده شده است. اما برای اینکه با لوله کشی Newpipe آشنا شوید ، باید بدانید که لوله کشی Newpipe شامل لوله های پنج لایه و اتصالات برنجی است. نیوپایپ یکی از مارک های برجسته در لوله کشی پنج لایه است و قطعاً لوله های پنج لایه دیگر نیز مانند لوله کشی نیوپایپ اجرا می شوند.

در لوله کشی پنج لایه با اتصالات پرس ، یک پرس دستی ، هیدرولیکی یا برقی و قالب یا آرواره هایی از اندازه های مورد استفاده برای فشار دادن اتصالات روی لوله مورد نیاز است.

انبر یا آچار تخت نیز می تواند ابزار ما در لوله کشی باشد. اما در هر دو روش کوپلینگ و پرس ، باید از ابزاری به نام مخروط یا ریمل برای ایجاد پخ و ایجاد مخروطی شدن لبه لوله پنج لایه استفاده شود.

روش کوپلینگ برای کسانی که دستگاه لوله کشی و پرس ندارند و می خواهند لوله کشی منزل خود را اجرا و تعمیر کنند بسیار مناسب است. البته برای این کار باید کمی صبور باشید و آچار را در دست بگیرید.

آموزش لوله کشی اتویی

ابتدا می توان گفت که عملکردها برای هر نوع لوله ای که با دستگاه اتو انجام می شود متفاوت است. این نوع دستگاه عملکرد بسیار خوبی برای اتصال لوله های داخل ساختمان خواهد داشت. همچنین از آنها برای اتصال لوله های پروپیلن و لوله های سبز استفاده می شود.

لوله سبز و اتصالات مربوط به این نوع لوله با دستگاه لوله کشی اتو:

ابتدا دستگاه را گرم کنید ، سپس یک سر لوله را با انتهای لوله یا هر نوع اتصالی که می خواهد دقیقاً به لوله متصل شود ، در محل تعیین شده قرار دهید و وقتی می بینید دستگاه فرو می ریزد ، آن را روی دستگاه اتو قرار دهید. . این فرآیند پس از خنک سازی تکمیل می شود و دو مورد متصل از هم جدا نمی شوند. چگونه با اتوکشی لوله کشی کنیم

نحوه لوله کشی با اتصال اتو لوله پروپیلن

تفاوت این نوع لوله ها با لوله های پلی اتیلن در اتصال این است که شکاف ایجاد نمی کنند ، اما لوله در اتصالات غرق می شود و سپس لوله و اتصال به هم جوش داده می شوند. لوله کشی عمیق در اتو در اندازه های مختلف لوله به دلیل مقاومت اتصال ، اندکی تفاوت دارد.

آموزش اتصالات لوله کشی آب

این نوع لوله اتصالات مختلفی دارد که برای یادگیری نحوه لوله کشی با اتو باید با آنها آشنا باشید.

زانو مهمترین و پرکاربردترین اتصال در لوله کشی است که برای تغییر جهت لوله گذاری در دو نوع 90 درجه و 45 درجه تولید می شود.

نوع خاصی از زانو وجود دارد که علاوه بر تغییر جهت ، اندازه را نیز تغییر می دهد و فقط اندازه 25 در 20 در دسترس است.

رابط بوش یا لوله اتصال بین دو لوله همسایه یا تبدیل به اندازه قطر لوله است.

بوش تبدیل که وظیفه تبدیل از یک اندازه خط لوله به قطر دیگر را دارد. به عنوان مثال ، اگر می خواهید لوله 20 را به لوله 25 تبدیل کنید ، باید یک بوش 25 را به لوله 25 جوش داده و سپس مبدل 25 در 20 را از یک طرف به بوش 25 و از طرف دیگر به لوله 20 نصب کنید.

شاخه ای که شاخه را انجام می دهد در انواع مساوی و مسیرهای تبدیل موجود است.

 

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

خدمات تاسیساتی پاسداران

خدمات تاسیساتی لوله کشی و لوله بازکنی پاسداران با ارایه کلیه خدمات تاسیساتی لوله کشی آب و فاضلاب ؛ لوله کشی شوفاژ روکار و توکار , لوله کشی گاز خانگی , نصب و تعمیر شیرالات بهداشتی و توالت فرنگی , نصب و سرویس آبگرمکن گازی و برقی , عیب یابی و تعمیرات موتورخانه و کلیه خدمات لوله کشی لوله بازکنی هروی و پاسداران . 

خدمات تاسیساتی پاسداران

خدمات لوله کشی پاسداران

لوله کشی آب ، تعمیر لوله کشی آب

تغییر و بازسازی خط لوله انتقال آب

انشعاب ، لوله کشی آب سطحی

لوله کشی آب داخلی

لوله کشی آب گرم

لوله کشی آب با لوله های پنج لایه

لوله کشی با لوله های تک لایه و لوله های فلزی

لوله کشی دیگ ، تعمیرات لوله کشی دیگ بخار

اصلاح ، اصلاح و نوسازی لوله های بویلر

لوله کشی دیگ بخار سطحی

لوله کشی دیگ داخلی

لوله کشی گاز

تعمیر خط لوله گاز

تغییرات کلی و جزئی در لوله کشی بنزین

شاخه های لوله کشی گاز

نصب شیرهای گازی

زهکشی لوله کشی

تعمیرات لوله کشی فاضلاب

لوله کشی پلیکا

اتصالات لوله کشی

لوله کشی فاضلاب شهری و خانگی

ترکیدگی لوله را تشخیص داده و رطوبت و نشت آب را از بین ببرید

لوله بازکنی ، عیب یابی و عیب یابی سیستم لوله کشی ساختمان

 

تعمیر موتورخانه پاسداران

نصب ، راه اندازی و تعمیر موتورخانه دیگ بخار

سرویس دیگ بخار خانگی

عیب یابی و رفع عیب موتور اتاق

مشعل گاز دیگ را تنظیم و سرویس دهید

تعمیر و تعویض قطعات مشعل ، رله ها ،

یون ها ، ترموستات ها و سایر اجزای سازنده

نصب ، تعمیر و تعویض دیگهای چدنی و فولادی

تعویض تیغه های دیگ چدنی

تعمیر و بازسازی کلکتور اتاق موتور

لوله کشی اتاق موتور ، جوشکاری موتور موتور

تعمیر و تعویض نازل های چدن و ​​برنجی

نصب و تعویض ویبراتورهای موتورخانه بزرگ

نصب ، تعمیر و سرویس پمپ ها

گردش گردش آب ، منبع آبگرم و منبع

نصب ، تعمیر و تعویض منبع دو جداره

کویل موتور موتور ، مبدل حرارتی

شستشو و شستشوی اسید منبع کویل

مبدلهای حرارتی ، نصب سخت کننده آب

نصب ، تعویض و لوله کشی منبع انبساط سقف

عایق لوله کشی ، موتورخانه

تاسیسات لوله کشی و سرمایش

نصب شیرالات پاسداران

نصب و تعمیر شیرآلات ساختمانی

نصب و تعمیر فلش مخزن

نصب و جابجایی کابینت و توالت معمولی

نصب رادیاتور نگهبانان

باله رادیاتور را اضافه کنید و یک رادیاتور حوله حمام نصب کنید

نصب و تعمیر توالت

نصب لوازم بهداشتی و لوازم جانبی

دستگاه تصفیه آب خانگی را نصب کنید

تعمیر شوفاژ پاسداران

نصب انواع رادیاتور پره ای , پنلی, فولادی و

رادیاتور حوله خشک کن حمام

لوله کشی روکار رادیاتور , جابجایی رایاتور شوفاژ

هواگیری رادیاتور , رفع چکه رادیاتور

نصب , تعویض و تعمیر شیر رفت و برگشت رادیاتور شوفاژ

نصب و تعمیر پمپ آب ساختمان

نصب و لوله کشی منبع و مخزن تحت فشار خانگی

شارژ گاز منبع و تعویض کلید اتوماتیک

نصب و لوله کشی پکیج شوفاژ دیواری

نصب , لوله کشی و تعمیر آبگرمکن دیواری و زمینی

نصب و لوله کشی وسایل گازسوز آپارتمانی

و ساختمانی,شومینه , بخاری , اجاق و سایر لوازم گازسوز

 

 

  • اشکان حسینی