خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مراحل نصب شیرالات

آموزش مراحل نصب شیرالات بهداشتی 

آموزش مراحل نصب شیر دوش ظرفشویی روشویی و توالت

اجرا وتعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب , شوفاژ و پکیج دیواری .

نصب , راه اندازی و تعمیر تاسیسات ساختمان شبانه روزی 

عیب یابی و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج و پمپ آب ساختمان

نصب رادیاتور شوفاژ , سرویس کولر آبی و گازی اسپلیت .

اجرا و تعمیرات عایق کاری ایزوگام قیرگونی و اسفالت پشت بام

اجرا و تعمیرات و جوشکاری لوله کشی گاز خانگی و تجاری .

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی با دستگاه و سنسر صوتی .

و کلیه خدمات لوله کشی و لوله بازکنی تهران پایپر .

مراحل نصب شیرالات

 

نحوه نصب شیر اهرمی سینک

نحوه و مراحل نصب شیر اهرمی سینک توکاسه به این شکل است که ابتدا شیلنگهای تک پایه را شیر متصل میکنیم . سپس با عبور دادن شیلنگها از داخل روزنه سینک , شیر را بر روی سینک قرار میدهیم . مرحله بعد متصل کردن شلنگهای پیسوار به شیر پییسوار است که بایستی با همدیگر یک سایز باشند و گرنه بایستی از تبدیل استفاده کنید /

البته ما به شما پیشنهاد میکنیم که شیر پیسوار را در صورتیکه نو نیست نیز تعویض کنید . سپس آب بندی بودن شلنگنها را تست کنید . در این قسمت بایستی با استفاده از واشر پلاستیکی و فلزی و پیچ و مهره شیر , شیر سینک را با آچار مخصوصی که در داخل شیر قرار دارد سفت کنید . بعد از این قسمت علم شیر ظرفشویی را نصب و نصب خود را تست کنید . هیچ کدام از مراحل فوق احتیاجی به نوار تفلون نداشته و فقط با واشر آببندی کنید .

طریقه نصب شیر دوش

طریقه نصب شیر دوش بستگی به این داردکه اتصال به دیوار ما چه سایزی دارد . اگر که سایز یک دوم داخل دنده باشد با استفاده از لنگی شیر مخلوط و نوارپیچ کردن آن به اتصال زیر درپوش , شیر را که مهره 3/4  دارد به لنگی نصب کرده و با واشر آببند میکنیم . سپس علم شیر دوش را که شامل یک علم ثابت یا متحرک است به زیر دوش بسته و علم دوش را به دیوار پیچ رولپلاک میکنیم .

نصب شیر روشویی 

نصب شیر روشویی قهرمان یا هر مارک دیگری مانند نصب شیر ظرفشویی است با این تفاوت که در نصب شیر روشویی علم شیر یا کوتاه تر است و یا اینکه علم با شیر یک تکه است . در نصب شیر روشویی باید مواظب آببندی کردن سیفون روشویی نیز باشیم .

طریقه نصب شیر توالت

طریقه نصب شیر توالت نیز مانند شیر دوش است و هردوی اینها از شیرهای دیواری محسوب میشوند . منتها شیر توالت یک خروجی داشته و یک شلنگ شستشو به آن وصل میشود .

نصب شیر ظرفشویی شلنگدار 

طریقه نصب شیر ظرفشویی شلنگدار تا نصب شیر یکسان است و فقط تفاوت نصب آن نصب علم و شلنگ شاوری است که در شیرهای مختلف با یکدیگر متفاوت هستند . سردوش شستشوی این شیرها نیز بایکدیگر فرق دارند .

شیلنگهای شاوری به دلیل سنگین بودن , به جای مهره واشر نعلی از یک مهره که به بدنه شیر متصل است استفاده میشود که توانایی تحمل وزن شیر و محکم کردن آنرا به سینک داشته باشد .

  • اشکان حسینی
  • ۰
  • ۰

لوله کشی آب سرد و گرم

لوله کشی آب سرد و گرم روکار و توکار 

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب ساختمان سرد و گرم مصرفی روکار و توکار 

ارایه کلیه خدمات لوله کشی و تاسیسات حرارتی و برودتی ساختمان .

اجرا و تعمیرات لوله کشی فاضلاب , شوفاژ , موتورخانه , پکیج و گاز خانگی

نصب وتعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج دیواری , پمپ , کولر ابی و گازی 

نصب و تعمیرات شیرالات بهداشتی , رادیاتور , روشویی , توالت فرنگی و سرویس

تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه , لوله بازکنی و رفع گرفتگی

هزینه لوله کشی آب سرد و گرم

 

لوله کشی ساختمان مسکونی

لوله کشی آب سرد و گرم از جمله ملزومات اولیه در لوله کشی ساختمان است که هر لوله کشی می بایست به اجرای این فرآیند در ساختمان های مسکونی بپردازد تا ساکنین ساختمان ها هیچ گونه مشکلی در راستای لوله کشی آب سرد و گرم خانه خود نداشته باشند. از کار افتادن یا ایجاد هر گونه خرابی باعث به هم ریختن و اختلال در زندگی روزانه افراد می گردد. بنابراین تا حد امکان می بایست از هر گونه دخل و تصرف شخصی در اجرای این فرآیند خودداری ورزید و لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان را به دست افرادی خبره و ماهر  سپرد که تخصص این حرفه و فن را آموخته اند و به خوبی می توانند تمامی مراحل اجرای لوله کشی را با مهارت خود به کار ببندند. دلیل اهمیت لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان ها به این امر می باشد که لوله کشی آب سرد همان جریان آب شهری است که در داخل ساختمان در جریان است که همه روزه مورد مصرف روزانه ساکنین خانوارها قرار می گیرد و لوله کشی آب گرم ساختمان نیز به واقع همان جریان آب شهری می باشد که با وجود بهره مندی از آن در داخل ساختمان مسکونی خود می توان دمای آن را با آبگرمکن  و پکیج ساختمان رو به فزونی برد. بنابراین برای استحمام کردن و تولید آب گرم مصرفی ساختمان این نوع لوله کشی نیز بسیار حائز اهمیت است. اما همان طور که می دانید هر کاری بایستی اصولی و بر طبق قاعده و قانون به پیش رود و از هر گونه اقدام سرسری جلوگیری نمود. بنابراین برای آشنایی با لوله کشی استاندارد و اصولی ادامه مطلب را از دست ندهید.

محاسبه لوله کشی آب گرم و سرد ساختمان

هر تعمیرکاری می بایست برای پیشبرد سیستم لوله کشی ساختمان اصولی و قانونی با رعایت تمامی مقررات و استانداردها در این زمینه نکات زیر را به خوبی رعایت نماید و آن ها را در اجرای فرآیند لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان مورد نظر بکار گیرد:

  1. شاید یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین کارها در راستای لوله کشی آب سرد و گرم منازل مسکونی، نصب شیر فلکه اصلی ساختمان ها در زیر روشویی ساختمان هاست. نصب شیر فلکه به افراد خانواده این امکان را می دهد تا در صورت لزوم جریان آب را در داخل ساختمان متوقف سازند تا از مشکلات پیش رو جلوگیری به عمل آورند.
  2. لوله کشی آب سرد و گرم اصولی و استاندارد بر پایه مسیرهای کوتاه انشعابات لوله کشی است که تا حد امکان می بایست کوتاه و بدون وجود پیچ و خم های اضافی باشند. تا به این منظور بتوان لوله ها مقاومت بیشتری را از خود در برابر فشار آب داشته باشند و تعمیر آن ها در برابر هرگونه نشتی و شکستی راحت تر صورت گیرد.
  3. از دیگر نکات اصولی لوله کشی آب سرد و گرم قرار دادن لوله های آب سرد و گرم به موازات یکدیگر است که اجرای این فرآیند نیز سبب بررسی و عیب یابی سریعتر لوله ها می گردد. هر چند که در این راستا می بایست حد فاصله استاندارد و قانونی لوله ها را با یکدیگر در نظر داشت که یک تعمیرکار حرفه ای با بهره گیری از علم و درایت خود این نکته را نیز در نظر می گیرد. برای اطلاعات بیشتر می توان گفت حداقل فاصله دو لوله با یکدیگر 5 سانتی متر و حداکثر آن 10 سانتی متر است.بنابراین رعایت این نکات و نکات چندی دیگر در راستای لوله کشی ساختمان الزام آور است.

لوله کشی آب ساختمان

اتفاق جالبی رخ داده است ، من می خواهم به شما نشان دهم که خوب به نظر می رسد

کاملا طبیعی , اوه که جذب هوا در آب طبیعی نیست . به نوعی تأمین کنید بنابراین ما در آب چاه هستیم ، در واقع یک مجموعه کاملاً پیچیده داریم سیستم در طبقه پایین است و شما مجبورید من را پایین بیاورید و اجازه دهید از آن به بعد آن را ببینیم ما در ریچارد نقل مکان کرده ایم و به چند مورد از مشکلات موجود در آب پی برده ایم مورد اول این است که بسیار اسیدی است و دوم اینکه آهن زیادی دارد . 

در آن وجود دارد و سومین چیز این است که در غیر این صورت مقدار زیادی رادون در آب وجود دارد کاملاً درست ، این چیزی است که در مورد چاهی وجود دارد که شما فقط نمی دانید چه چیزی است وقتی آب شهری برای شما فراهم می شود از زمین بیرون خواهید شد .

در مورد کیفیت و حجم آب فرض خاصی دارید اما در مورد خود شما فقط نمی دانم اجازه دهید من شما را از طریق آنچه که تا اینجا داشته اید بررسی کنم ، اینجاست خط معمولی در اینجا که به چاه فرو می رود چه کسی می داند 50 100 باشد , 150 فوت پایین به سفره آب بستگی دارد که شما در پایین I پمپ داشته باشید , فرض کنید از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، گاهی اوقات ما می بینیم یک پمپ در اینجا اما در داخل است این مورد من تصور می کنم آن را در زیر زمین می آید تا اینجا اینجا است . 

سوئیچ فشار این پمپ را روشن و خاموش می کند اما شما نمی خواهید همیشه روشن و خاموش شوید ، بنابراین همیشه یک مخزن چاه وجود دارد که این را فشار می دهد منبع تغذیه چاه ها به این مخزن ، یک دیافراگم در اینجا و هوا وجود دارد . 

در طرف دیگر اکنون پمپ پمپ می کند و شارژ آماده ای برای کار ایجاد می کند , در اینجا خانه درست کنید و این چیزی است که اکثر مردم هنگام داشتن چاه دارند , هر چیز دیگری که اضافه کرده اید برای مشکلات کیفیت آب است که به نظر می رسد مانند یک رسوب یا مخزن خنثی کننده درست در اینجا ، بنابراین شما می توانید آب را ببینید به جای اینکه به خانه بروید ، آب خاموش است . 

نقشه لوله کشی آب ساختمان

در تهیه نقشه لوله کشی آب ساختمان ,  از طریق دانه های رزین به پایین یا یک فیلتر اینجا و اکنون دوباره برمی گردد بیایید دنبال کنیم اینجا می رود و شما می آیید اینجا بنابراین این چیزی که قبلاً دیده ام این واقعا مهم است این یک دستگاه کاهش دهنده رادون است که عالی است و این رادون را از آب خارج کرده و به پشت بام می ریزد , آب وارد می شود از طریق مخزنی که شما در اینجا یک پمپ دیگر دارید ، می آید و سپس یک فیلتر رسوب دیگر درست در آنجا تهیه کرده اید ، بنابراین مقدار زیادی دارید .

از چیزهایی که در جریان است ، می دانید من فکر می کنم من می دانم که چه چیزی باعث این خطا شده است در طبقه بالا اما فکر می کنم بهتر است به شما نشان دهم که فقط یک دقیقه دیگر برمی گردم خوب ، من فکر می کنم که منبع مشکل این دستگاه کاهش دهنده رادون است .

و من یکی دیگر را اینجا آورده ام تا بتوانم درک کنم چه خبر است اما من مجبور شدم به شما بگویم که من از این که این رادون نصب شده است بسیار هیجان زده هستم معضل بزرگی است که می دانید ما تمایل داریم که در مورد بالا آمدن رادون از کف زیرزمین در هوا فکر کنیم همانطور که می دانید در آب نیز وجود دارد و رادون ماده سرطان زایی است . 

یک گاز طبیعی است که این یک محصول جانبی اورانیوم است و ممکن است اتفاق بیفتد , در هر کجا که باشید می دانید فقط این نیست که شما باید یک قدرت هسته ای داشته باشید , گیاه مایو به طور طبیعی در زمین اتفاق می افتد و علت شماره دو ریه است . 

سرطان ، بنابراین اجازه دهید شما را به درون خود برسانم ، این را درست در اینجا می بینید ، اینجا یک خط آب است درست در اینجا و در اینجا اگزوز وجود دارد ، شما می توانید خط آب را در اینجا ببینید و اگزوز در زیر ورودی می توانید یک نازل اسپری در اینجا ببینید . 

و آب به اینجا می آید و به بالای این سینی فوقانی و اسپری می پاشد , آب همین جا می چرخد ​​اما اگر نگاه کنید این سوراخ ها را در پایین می بینید پایین آه بله ، بنابراین آن را بسیار شبیه به آن سوراخ های هوا در یک بازی هاکی روی میز شما است .

قوانین لوله کشی 

در قوانین لوله کشی آب ساختمان وجود نقشه آب سرد و گرم ساختمان الزامی است اینکار  بدانید هوا از این طریق می آید ، یک دمنده در زیر آن قرار دارد . 

هوا را از طریق آبی که در اینجا می چرخد ​​بالا ببرید و هوا نیز همین کار را می کند , ورود از طریق در واقع گاز رادون را از هم جدا کرده یا خارج می کند , آب پس بگذارید در قسمت پایین به شما نشان دهم ، درست در اینجا می بینید سوراخ ها را ببینید نیروی خارق العاده ای از هوا وجود دارد که از این طریق از طریق بالا می آید . 

آب از طریق این لوله به پایین کار می کند بنابراین اکنون وقتی به لوله می رود , پایین آن اکنون آب شروع به پر کردن مخزن می کند و می بیند که در آن یک پرواز وجود دارد , پایین و دو شناور درست در اینجا شناور و شناور برگشتی برای گفتن شناور هستند , سیستم هنگام روشن و خاموش شدن اکنون این آب به این سطح بالا می رود و می شود .

حدود ده یا دوازده گالن اینجا اکنون پمپ چاه شما قبل از این که سیستم باشد بود , نصب شده برای تأمین آب کل خانه استفاده می شود و در حال حاضر فقط تأمین می شود , آب به خودی خود برای کاهش این رادون اجازه دهید من منظور شما را به شما نشان دهم , آب به اینجا وارد می شود و هنگامی که سوپاپ روشن می شود آب را پایین می کشد .

از طریق آن نازل اسپری از اینجا عبور کرده و خاموش می شود .این یک مخزن بدون فشار است که می دانید مانند بخاری آب در آن نیست .زیرزمین این یک مخزن بدون فشار است که به جو باز می شود واقعاً فقط یک آب مخزن بدون فشار ، به این معنی که هیچ راهی برای آن وجود ندارد .

  • اشکان حسینی