خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی

در حال حاضر استفاده از گرمایش از کف به عنوان یکی از مدرن ترین پخش کننده های جرارتی منسکونی و حتی صنعتی به حساب می آید. از جمله پارامترهای در اجرای سیستم گرمایش از کف جلوگیری از پرت حرارتی و ایزولاسیون گرمایش از کف است. از جمله مناسنب ترین عایق کاری استفاده از انواع فوم و یونولیت های مختلف است. یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف نیز از کارآمدترین و با کم هزینه ترین فوم های گرمایش از کف است که در کنار این خصوصیات میتوان به اجرای دقیق لوله کشی و توزیع حرارتی مناسب را نام برد. نصب فوم شانه تخم مرغی نیز آسان بوده و فقط بایستی کف کار تراز باشد و در ضمن نیازی به استفاده از بست لوله وجود ندارد.

اما برای خرید فوم یا یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف بایستی نکاتی را بایت قیمت و کیفیت فوم های شانه تخمه مرغی گرمایش از کف مدنظر قرار داد.

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف به چه عواملی بستگی دارد؟

 

سیستم گرمایش از کف از لحاظ گرمایش و حرارت به اندازه ای قوی و گرم است که احتمالا با استفاده از عایق های نازک و نه چندان قوی نیز پاسخ کار را بدهد, اما برای صرفه جویی از مصرف انرژی و بعضا استفاده در مناطق سردسیر لازم است که از عایق بندی استفاده شود. به غیر از این مورد نه راه اندازی سیستم گرمایش از کف, که عمر مفید آن هم مهم است. با توجه به اینکه تجهیزات گرمایش از کف در زیر سرامیک قرار داشته و در صورت خرابی احتمالی, هزینه تعمیرات آن بسیار گران است, پس صلاح کار این است که , هم در گزینش تجهیزات گرمایش از کف و هم در عملیات اجرایی آن , بالاترین سطح کیفی را در نظر بگیریم. در ادامه نکات مهم در خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف را بررسی میکنیم.

قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش کف

قیمت فوم شانه تخمه مرغی گرمایش از کف میتواند اصلی ترین پارامتر در خرید یونولیت شانه تخم مرغی باشد. فوم های شانه تخم مرغی در ابعاد و کیفیت های مخلتفی تولید و به فروش میرسند که قیمت آنها را متفاوت میسازد. اگر قصد دارید خوب کار کنید, فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت را بدون توجه به قیمت آن تهیه کنید.

یونولیت های شانه تخم مرغی در پدهای متنوع ابعادی تولید شده و از هر پد بین 75 تا 95 هزار تومان قیمت دارند. با توجه به اینکه مساحت هر فوم معمولا از یک متر مربع پایین تر است, قیمت فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در متر مربع بین 95 تا 140 هزار تومان هزینه دارد.

ابعاد فوم شانه تخمه مرغی گرمایش کف

این اندازه به کارخانه و مدلی که کارخانه سازنده تولید میکند, بستگی دارد. ابعاد فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف موجود در بازار تفاوت های زیادی نداشته و نوع معمولی آن 105 در 65 سانتیمتر است که نزدیک 0/7.  متر مربع مساحت دارد.این فوم ها در برگه های با اندازه های 50*70 , 65*105 و 62*122 و اندازه های دیگر تولید میشوند.

ضخامت یونولیت شانه تخمه مرغی گرمایش کف

ضخامت های زیادی از این فوم ها تولید میشود, اما قطر 43 و 50 میلیمتر متداول ترین مدل خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. این فوم ها از ضخامت 25 میلیمتر نیز تولید میشوند, اما رند استفاده آنها در ضخامت 3 تا 5 سانتیمتر است. 

دانسیته فوم شانه تخم مرغی

جرم حجمی یا دانسیته یکی از فاکتورهای مهم در کیفیت و قیمت یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف است. در واقع دانسیته نشانگر وزن و فشردگی این نوع یونولیت هاست که به تبع آن ضریب عایق بندی و استحکام این فوم ها را نیز افزایش میدهد. فوم های شانه تخمه مرغی در چگالی 20,25,30,35, و 40 تولید میشوند. برای خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف با کیفیت عالی به فروشگاه اینترنتی تاسیسات پایپ بازار مراجعه کنید.

یونولیت شانه تخم مرغی با روکش

برخی از عرضه کنندگان یونولیت شانه تخم مرغی برای افزایش کیفیت , فوم ها را با استفاده از روش های مختلفی پوشش میدهند. با این وجود این کار تاثیر زیادی بر کیفیت آنها گذاشته و تقریبا مانند انواع فوم ساده عمل میکنند.

تولید کننده یونولیت گرمایش از کف

در بسیاری از نقاط ایران کارگاه های تولید یونولیت شانه تخم مرغی وجود دارند, اما با توجه به بی کیفیتی آنها بعضی از آنها نمیتوان بر روی هیچ یک نظر دقیقی داده و بهترین راه خرید یونولیت شانه تخم مرغی گرمایش از کف, تهیه این نوع لوازم از فروشگاه های معتبر این گونه عایق هاست. با توجه به اینکه مصرف کننده عادی اطلاع کمی راجع به نکات فنی آنها دارد, بهتر است پیش از خرید با یک متخصص زبده در این زمینه مشورت کنید. فوم شانه تخم مرغی تهران, فوم شانه تخم مرغی تبریز, فوم شانه تخم مرغی اصفهان, فوم شانه تخم مرغی کرج و فوم شانه تخم مرغی شیراز و مشهد از جمله فوم های با کیفیت و معروف این نوع عایقها هستند.

آدرس انبار دپوی  فوم و کرایه حمل آن به دلیل حجیم بودن یونولیت, تاثیر مسقیمی بر قیمت تمام شده یونولیت گرمایش از کف دارد.  یونولیت شانه تخم مرغی گیتی پسند تولید نشده و وجود ندارد. برای مشاوره و خرید فوم شانه تخم مرغی گرمایش از کف در سراسر کشور به سایت پایپ بازار مراجعه کنید.

  • ۰۲/۰۸/۲۵
  • اشکان حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی