خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

قیمت نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود 

در این نوشته به بررسی مقایسه کیفی و قیمت نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود خواهیم پرداخت. لوله و اتصالات پارس پلاست در حال حاضر یکی از پرمصرف ترین لوله اتصالات پلیکا یا پی وی سی فاضلابی در کشور است که البته غیر از محصولات فاضلابی , محصولات دیگری همچون لوله های برق و مخابرات و آبرسانی نیز تولید میکند. ما به شما توصیه میکنیم برای اجرای لوله کشی فاضلاب ساختمان خود از لوله و اتصالات پارس پلاست استفاده کنید.

قیمت نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود

لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود

در بین محصولات ایرانی از جمله کارخانه های معروفی بوده که در 15 سال اخیر توانسته با یک استراتژی معین و به کارگیری نکات مهم در تولید و بخش فروش به موفقیت نسبی رسیده و جایگاه مناسبی پیدا کند, لوله و اتصالات پارس زنده رود پلاست یا به عبارتی دیگر پارس پلاست زنده رود است. نام زنده رود همان زاینده رود اصفهان میباشد. کارخانه لوله اتصالات پارس زنده رود پلاست با جهت گیری تولید محصولات با کیفیت، در بالاترین لول کیفی استاندارد ها در سال 1365 آغاز به کار کرده  و با توجه به نیاز زیر ساخت های تکنولوژی و صنایع در حال پیشرفت به توسعه محصولات خود پرداخت و به مرور اقلام تولیدی خود را کامل کرده و با ورود تکنولوژی مدرن، تولیدات خود را به بالاترین سطح کیفیت رسانده است. پیشرفتهای اکنون شرکت پارس زنده رود پلاست در سایه لطف ایزد منان و با تلاش و کوشش مدیران و کارگران متعهد و به واسطه شایستگی های ویژه ای مانند شجاعت مدیران و ابتکار منابع انسانی پویا بدست آمده است. گروه صنعتی پارس زنده رود پلاست در  حال حاضر در 5 قسمت و جمعا به مساحت 22 هزار متر مربع در حال تولید می باشد. مرحله اول: تولید اتصالات پلیکا یا pvc بخش دوم: تولید لوله های pvc یا پلیکا قسمت سوم: گسترش میزان و ظرفیت تولید لوله و اتصالات و دپوی کالا مرحله چهارم: افزایش تنوع محصولات مجموعه با تولید لوله تاسیسات برق ساختمان فاز نهایی: طرح توسعه و صادرات به  کشورهای هم جوار و منطقه خاورمیانه و خاور دور.

نمایندگی پارس پلاست زنده رود در تهران

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور نمایندگی لوله پارس پلاست زنده رود است که با توجه به حجم و میزان فروش جزو فروشگاه های اینترنتی برتر در زمینه فروش لوله و اتصالات پلیکا پارس پلاست بوده و از دو مبدا انبار تهران و اصفهان قادر به تامین سفارش شما طبق درخواست شما عزیران میباشد .

ما این ضمانت را میتوانیم داشته باشیم که نسبت به میزان خرید شما بیشترین تخفیف را در پیش فاکتورهای فروش ارایه دهیم.

به غیر از فاکتور قیمت همانطور که میدانید اصل بودن در تهیه کالا و همچنین تاریخ مصرف لوله و اتصالات پلیکا بسیار مهم بوده که فروشگاه ما به علت گردش بالای انبار از تولیدات جدید کارخانه ارسال بار دارد و دپوی شناور کالا باعث شده که در اغلب فاکتورها تولیدات همان ماه به دست مشتری برسد.

کیفیت لوله پلیکا فاضلابی و اتصالات مربوطه پارس پلاست یکی از بهترین های بازار است.

خصوصیات محصولات شرکت پارس پلاست زنده رود

به طور کلی در مقایسه با کیفیت مناسب هیچ برندی قیمت مناسب پارس پلاست را ندارد. به طور خلاصه باید عرض کنم که رنج قیمتی پارس پلاست یک رنج متوسط و کیفیت آن در زمره بهترین برندهای بازار میباشد. تنوع محصولات از لحاظ مدل و سایزبندی ویژگی دیگر محصولات پارس پلاست زنده رود است.

مساله دیگری که در بخش فروش مهم است, توزیع کالا است. سیستم فروش پارس پلاست به شکلی است که در بسیاری از شهرهای بزرگ نمایندگی مستقیم و عاملیت فروش هایی دارد که دسترسی به این محصولات با کیفیت را آسان میکند. از لحاظ ویژگی های متریال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. اتصالات چند سرکوپله و نوین مانند کوپلینگ, موفه گارانتی آب بندی و فیت بودن لوله و  اتصالات – اجرا و تعمیرات آسان با محصول – صرفه جویی در طول لوله کشی  با حذف کوپلینگ ها – سرعت کار و البته تولید موفه پلیکا

2. میزان اصطکاک کم و زبری اندک به علت داشتن سطوح بسیار صیقلی (ضریب زبری و اصطکاک پایین) مقاومت بسیار کمی در برابر جریان سیال از خود نشان می دهد. کم بودن زبری در کاهش گرفتگی فاضلاب به خصوص لوله کشی فاضلاب آشپزخانه بسیار مهم است.

3. زیبایی ظاهری لوله و اتصالات

4. تنوع اجناس و محصولات از لحاظ قطر و انواع متفاوت مطابق با احتیاجات بازار و مجریان و نوع کاربرد که کلیه نیاز مصرف کنندگان و مجریان را در اجرای سیستم تامین مینماید.

5. تحقیق و بررسی برای طراحی و تولید محصولات افزایش کیفیت و تنوع جامع محصولات متناسب با نیاز بازار از اهداف و اقدامات روزمره مرکز تحقیقات است. 6. قیمت پایین و مناسب نسبت به رقبای هم تراز تناسب قیمت و کیفیت ایده آل محصولات با توجه به تولید انبوه هزینه.

6- قیمت مناسب لوله اتصالات در مقایسه با سایر برندهای درجه یک بازار مانند لوله اتصالات گلپایگان و وینوپلاستیک.

لیست قیمت پارس پلاست

شرکت پارس پلاست نیز با توجه به شرایط بازار, قیمت مواد اولیه, هزینه تولید و فاکتورهای دیگر از قبیل نوسانات نرخ دلار به تناسب قیمت ها را تغییر میدهد اما برای شفافیت کالا و فروش عادلانه فروش طبق لیست قیمت پارس پلاست در کلیه نقاط کشور انجام میشود. لیست قیمت نمایندگی پارس پلاست را از نمایندگی پارس پلاست پایپ بازار تهیه کنید.

در صورت نیاز به پیش فاکتور قیمت نمایندگی لوله و اتصالات پارس پلاست زنده رود با ما تماس بگیرید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی