خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

جهت  خرید اینترنتی لوله نیوپایپ لیست اجناس خود را از طریق شماره 09129725653 واتساپ یا تلگرام کنید , تا در اسرع وقت با ارایه پیش فاکتور آنلاین روند خرید را آغاز و در کمتر از چند ساعت اجناس درخواستی را دریافت کنید. 

فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات پایپ بازار ابداع کننده خرید اینترنتی لوله نیوپایپ آذین و انواع لوله و اتصالات تک لایه , پنج لایه , پوش فیت , پلیکا , گالوانیزه و گازی و شیر فلکه و تجهیزات تاسیسات ساختمان.

با توجه به راه اندازی سیستم خرید لوله نیوپایپ به صورت اینترنتی شما میتوانید با یک استعلام قیمت به راحتی با مقایسه تخفیف داده شده به نسبت خرید , بهترین پیشنهاد را انتخاب کنید.

خرید لوله اتصالات شرکت نیوپایپ محصول شرکت آتی لوله سپاهان که یکی از شرکتهای زیرمجموعه گیتی پسند اصفهان میباشد به راحتی و با ارسال پیش فاکتور از طریق شبکه های مجازی به کلیه مناطق تهران و ارسال به شهرستانها مقدور میباشد. 

 

با توجه لیست قیمت واحد میتوان با مقایسه تخفیف های ارایه شده توسط فروشندگان به بهترین قیمت دست پیدا کنید. البته حجم و میزان خرید تاثیر مستقیمی در عدد تخفیف ها میگذارد.

از لحاظ مقایسه ای در بین برندهای مختلف لوله اتصالات پنج لایه, قیمت لوله نیوپایپ یک رنج مناسب قیمتی داشته و با توجه به گستردگی استفاده از آن و اینکه پرفروش ترین برند لوله پنج لایه در کشور است, در بین برندهای مطرح مناسب ترین قیمت را داشته و به همین دلیل از تقاضای زیادی در خرید اینترنتی و حضوری برخوردار است.

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ

خرید اینترنتی لوله نیوپایپ در تهران

ابتدا بهتر است لیست اجناس خود را بر اساس کدبندی تهیه و به صورت منظم و برحسب تعداد به شماره واتس آپ ذکر شده در بالای صفحه ارسال کرده و درخواست پیش فاکتور نمایید . سپس در طی حدود یک ساعت پیش فاکتور استعلام برای شما ارسال میشود و در صورت موافقت شما و واریز نقدی به شماره حساب ارایه شده بار نیوپایپ را در محل درخواستی تحویل بگیرید . برای بارهای ساختمانی در حد کم میتوانید به فروشگاه مراجعه کرده و یا درخواست ارسال کنید و برای اجناس سنگین تر امکان ارسال بار از انبار مرکزی جنوب تهران شرکت نیوپایپ یا انبار فروشگاه در شرق تهران اقدام میکنیم . دفتر مرکزی شرکت ما در مجیدیه شمالی و شعب ما در بازار مباشند.

مشخصات لوله نیوپایپ

سایز لوله ۱۶تا۶۳
خدمات قبل از فروش طراحی و مشاوره/کرایه خاور رایگان
خدمات پس از فروش گارانتی۱۰ساله
نام شرکت اصلی صنایع گیتی پسند SGP
محل کارخانه اصفهان
محصولات دیگر کارخانه

لوله و اتصالات تک لایه اذین/لوله فاضلابی پوشفیت نیوفلکس/سپهر فوم/محصولات پلیمری  کیمیا جاوید

 

نمایندگی لوله نیوپایپ

فروشگاه لوله و اتصالات حسین پور یکی از نمایندگی لوله نیوپایپ است که جزو پرفروش ترین های این شرکت میباشد. تخفیف بالا حتی به مشتریان با خرید کوچک توانسته است فروش منصفانه را به راهکاری برای کسب سود بیشتر در کنار رضایت مشتریان قرار دهد . شما در کنار خرید اینترنتی لوله نیوپایپ از نمایندگی اصلی لوله نیوپایپ میتوانید با استفاده از این فروشگاه به خرید سایر لوازم لوله واتصالات پوش فیت پلی ران , نیوفلکس , پلیکا برند سوپرپایپ و لوله و اتصالات فلزی گازی و گالوانیزه , تجهیزات لوله کشی آتش نشانی و دیگر اقلام بپردازید.

کاربردهای لوله پنج لایه نیوپایپ

کاربرد اصلی لوله نیوپایپ لوله کشی رادیاتور شوفاژ و لوله کشی آب سرد و گرم مصرفی است . در لوله کشی با لوله های پنج لایه نیوپایپ شما میتوانید اجرای لوله کشی را به صورت کلکتوری و انشعابی انجام داده و تا سالیان سال خیالتان راحت باشد . خرید اینترنتی لوله نیوپایپ و بکارگیری آن در ساختمان میتواند به اندازه عمر ساختمان مفید باشد چرا که لوله نیوپایپ دچار خوردگی و پوسیدگی نشده و در صورت خرابیهای احتمالی و تغییرات در ساختمان به راحتی قابل انجام است.

اتصالات لوله نیوپایپ

اتصالات لوله نیوپایپ به دو سیستم کوپلی و پرسی تقسیم بندی میشود . برای بکارگیری اتصالات پرسی دستگاه مخصوص وجود داشته و برای اتصال کوپلی با استفاده از یک آچار فرانسه به راحتی میتوانید این کار را انجام دهید . کلیه اتصالات در خرید اینترنتی لوله نیوپایپ بایستی ذکر شده باشد که از چه نوعی است زیرا علاوه بر سایزبندی ممکن است مجری لوله کشی ساختمان ترجیح استفاده ای داشته باشد که در قیمت نهایی نیز موثر واقع میشود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی