خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

تاسیسات شبانه روزی تهران

خدمات تاسیسات شبانه روزی تهران

 

خدمات لوله کشی تهران با سابقه ای درخشان در امر اجرا ، تعمیرات و خدمات تاسیساتی و  لوله کشی با ارایه خدمات گوناگون تاسیساتی درخدمت شماست.امید که بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

 

تلفن دفتر شرکت خدمات تاسیسات : 09129352189-22537778

 شبانه روزی،بدون تعطیلی

                        کلـــــــــی و جزیـــــــــــــی ، سراسر تهران 

تاسیسات شبانه روزی تهران

 

خدمات تاسیسات شبانه روزی تهران

خدمات تاسیسات شبانه روزی تهران علاوه بر اعزام فوری و 24 ساعته نیرو به کلیه نقاط تهران , با پیش بینی نیاز به تجهیزات احتمالی مورد نیاز با تمهیداتی کلیه اقلام تاسیسات موتورخانه, شوفاژ , پکیج دیواری , لوله و اتصالات, شیرآلات و کولر آبی مورد نیاز در تمامی طول روزهای سال آمادگی این را دارد که مشکل تاسیساتی را در محل رفع نماید.

برای برطرف کردن برخی از خرابی های تاسیسات لوله کشی ساختمان امکان را نمیتوان تا روز بعد صبر کرده و به همین دلیل حتی اگر مشکل در نیمه شب هم باشد بایستی رفع شود. به خصوص در مورد خرابی و ترکیدگی های لوله کشی ساختمان , خرابی موتورخانه شوفاژ و پکیج ساختمان و یا از کار افتادن کولر آبی و در مورد ساختمان هایی که برخی از این امکانات مشاع هستند.

مثلا در ترکیدگی لوله آب یا شوفاژ یک ساختمان چند واحدی در نیمه شب یا روز تعطیل, صبر کردن تا صبح روز بعد ممکن است باعث آسیب های به سایر اعضای ساختمان شود, به همین دلیل بهتر است که در همان زمان با ما تماس بگیرید تا سریعا در خدمت شما باشیم.

خدمات لوله کشی آب،تعمیرات لوله کشی ساختمان،لوله کشی سردوگرم , اجرا و تعمیرات لوله کشی اب روکار و توکار, لوله کشی شوفاژ روکار و توکار, لوله کشی پکیج روکار و توکار،لوله کشی رادیاتور , تشخیص ترکیدگی لوله و نشت یابی با دستگاه, تعمیر لوله کشی موتورخانه شبانه روزی.

 

لوله کشی گاز خانگی ،تعمیرات لوله کشی گاز , انشعاب و انسداد،بهترین قیمت و کیفیت.

لوله کشی فاضلاب،تعمیرات لوله فاضلاب, لوله کشی آب باران پشت بام ساختمان, لوله کشی توالت فرنگی و ایرانی و کلیه خدمات لوله کشی شبانه روزی در تهران با تهیه اجناس و لوازم مورد نیاز تاسیسات ساختمان.

 

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی, تعمیر نشت کف سرویس و سیفون فاضلاب.

تعمیرات شوفاژ و موتورخانه, تعمیر و تعویض دیگ و پره دیگ؛ منبع موتورخانه،تعمیر مشعل, نصب رادیاتور شوفاژ،هواگیری رادیاتور, اضافه کردن و تعویض رادیاتور،شستشوی رادیاتور, نصب شیرالات ساختمانی و بهداشتی،نصب شیر دوش،سینک ظرفشویی،دستشویی،آفتابه, نصب و تعمیرات توالت فرنگی،نصب و تعمیرات روشویی کابینتی و معمولی،نصب آیینه وسرویس, نصب و تعمیرات پمپ آب خانگی ،تعمیر و تعویض تیوب, منبع تحت فشار،تعویض کلید اتوماتیک, نصب،تعویض و تعمیرات پمپ رفت و برگشت شوفاژ ،نصب و تعمیر پمپ خطی شوفاژ, نصب وتعمیر شومینه،ترموکوپل شومینه و کلیه خدمات تاسیساتی،آهنگری و ساختمانی.

لوله کشی شبانه روزی

 

لوله کش های متخصص روتو روتر به صورت 24 ساعته و 365 روز سال آماده ارائه خدمات لوله کشی اضطراری برای منازل و موسسات تجاری هستند. لوله کش های اضطراری ما طیف کاملی از خدمات روتوروتر از جمله تعمیر توالت، رفع گرفتگی زهکشی، تعمیر نشتی، پاکسازی و بازسازی آسیب آب و غیره را ارائه می دهند. متخصصان روتو روتر برای ارائه خدمات لوله کشی 24/7 آماده هستند.

هنگامی که با یک اضطراری لوله کشی مواجه می شوید، زمان بسیار مهم است. شما نمی خواهید زمانی را صرف جستجوی لوله کشی در نزدیکی خود کنید که در شب ها، آخر هفته ها و تعطیلات باز است و هزینه های گزافی برای در دسترس بودن فوری برای رسیدگی به موارد اضطراری لوله کشی از شما دریافت نمی کند.متخصصان تاسیسات شبانه روزی همیشه برای خدمات لوله کشی بعد از ساعت در دسترس هستند.

 

شما هرگز متوجه نمی شوید که تا زمانی که لوله کشی شما کار نکند، چقدر ضروری است که سیفون توالت یا دوش را روشن کنید. تاسیساتی شبانه روزی تهران 24 ساعته اورژانس نزدیک خود تماس بگیرید یک لوله کش اضطراری سریع عمل می کند تا مشکل لوله کشی شما را در اسرع وقت برطرف کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مشکلات لوله کشی که یک لوله کش اضطراری می تواند برطرف کند و چگونه یک لوله کش یا تاسیساتی 24 ساعته پیدا کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

 

پشتیبان فاضلاب

پشتیبان گیری فاضلاب یکی از شدیدترین موارد اضطراری لوله کشی است. فاضلاب نه تنها به خانه شما آسیب وارد می کند، بلکه می تواند بر سلامت شما نیز تأثیر بگذارد. یک لوله کش اضطراری متوجه می شود که چرا فاضلاب پشتیبان می شود و با رفع مشکل یا تماس و همکاری با شهرداری محل شما به وضعیت شما کمک می کند.

زهکشی مسدود شده

تماس گرفتن با یک لوله کش اضطراری برای گرفتگی فاضلاب بستگی به دامنه موقعیت دارد. اگر فقط یک زهکش مسدود شده است، استفاده از آن را متوقف کنید و با یک لوله کش استاندارد تماس بگیرید. اگر چندین زهکشی در خانه شما مسدود شده باشد، این به یک مشکل بزرگتر مانند یک پشتیبان بالقوه اشاره دارد که باید فوراً برطرف شود.

آب بی رنگ

آبی که به رنگ قهوه ای، زرد یا متفاوت از حد معمول باشد، برای مصرف بی خطر نیست و نیاز به ارزیابی دارد. شکستگی لوله یا پشتیبان می تواند باعث آلودگی شود. اگر آب شما برای مدت طولانی تغییر رنگ داده و قابل استفاده نیست، با یک لوله کش اضطراری تماس بگیرید.

در تاسیسات شبانه روزی تهران به دنبال چه چیزی باید باشید

درخواست یک لوله کش اضطراری معمولاً سریع است، به این معنی که ممکن است به اندازه ای که می خواهید برای معاینه فنی متخصص وقت نداشته باشید. حداقل، از چک لیست زیر برای یافتن یک لوله کش 24 ساعته واجد شرایط برای کار خود استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی