خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد

نصب , راه اندازی , عیب یابی, تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد  09129352189 بدون تعطیلی , سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی تهران.

لوله کشی , سیم کشی و نصب کولر آبی , عیب یابی و رفع خرابی کولر آبی و سلولزی , سرویس , راه اندازی , تعویض  پوشال و روغن کاری کولر , نصب , تعمیر و تعویض دینام کولر آبی , پمپ آب کولر , برزنت کولر , نصب و رگلاژ تسمه و شناور , رفع نشتی و تعویض شیر فلکه , شلنگ و کفی کولر , ترمیم و تعویض کفی کولر ,  تعویض پولی و یاتاقان کولر آبی , نصب سایه بان و پایه کولر آبی , ساخت پایه و جوشکاری پایه کولر.

تعمیرات پکیج سعادت آباد

تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد

 

 

 

 

 

 

 

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد

کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد , میدان کاج , سرو , فلکه شهرداری , بام تهران , مخابرات , بهرود , بوعلی , شهرک پاسارگاد , کوی فراز , علامه , پل مدیریت , بلواردریا ؛ فرحزادی و کلیه خدمات سرویس و تعمیرات کولر آبی سعادت آباد و  تاسیسات لوله کشی و برقکاری سعات آباد.

نحوه سرویس کولر آبی سعادت آباد

سرویس کولر آبی شامل چند بخش مهم است و توجه به جزییات قسمت مهمی از کار سرویس کار کولر آبی است. نظافت و شستشوی کولر , تعویض پوشال , روغن کاری , راه اندازی و در صورت وجود عیب و ایراد رفع عیوب کولر از اصول سرویس کولر ابی در سعادت آباد محسوب میشود. 

با توجه به اینکه کولر آبی در فصل پاییز و زمستان استفاده نشده و به حال خود رها میشوند و در معرض هوای آزاد قرار دارند, احتمالی آلودگی هایی نظیر گرد و غبار و دود خودروها بر سطوح مختلف کولر باعث میشود که بخش های مهمی از کولر کثیف شوند. از طرفی آب موجود در کف بیشتر کولرهای آبی تخلیه نشده و گرد و خاک موجود در هوا با ورود به این بخش تشکیل لجن هایی را در کف کولر داده که این مساله موجب میشود که کار خنک سازی داخلی کولر خوب انجام نشود. تمیز کاری کولر شامل تخلیه و شستشوی تشتک کولر و استفاده از یک دستمال نمدار برای تمیز کردن قسمت هایی از کولر است که نمیتوان با شلنگ شستشو داد. 

بهتر است در تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد تعویض پوشال هر ساله انجام شود, چرا که آلودگی هایی که در پاراگراف بالا ذکر شد به همراه کثیف شدن و کهنگی پوشال در یک فصل کارکرد موجب میشود که جذب آب پوشال به حداقل ممکن رسیده و نتواند آن طور که باید و شاید کار خنک سازی را انجام دهد. هر چقدر که رنگ پوشال کولر روشن تر باشد و پوشال تمیز به نظر برسد باز هم ممکن است کارایی یک پوشال نو را نداشته باشد.

بعد از نظافت و تعویض پوشال کولر بایستی به سراغ روغن کاری کولر آبی برویم. معمولا در تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد روغن کاری یک سرویس کار معمولی در قسمت یاتاقان انجام میشود اما اشخاص حرفه ای و کسانی که مهارت زیادی داشته و البته دستمزد بیشتری هم بابت سرویس کولر دریافت میکنند, پمپ آب و بعضا موتور کولر آبی را نیز روغن کاری میکنند. برای روغن کاری پمپ آب کولر کافیست پمپ آب را برعکس کرده و چند قطره روغن بر روی شفت پمپ بریزیم تا این روغن به  محل اتصال شفت و آرمیچر پمپ برسد. بعد از رسیدن روغن کمی شفت را چرخانده تا روغن کل سطح تلاقی را پوشش داده و دوباره چند قطره روغن میریزیم. این کار ساده مانع از فشار به پمپ آب کولر و سوختن آن میشود. روغن کاری موتور کولر نیز به همین طریق است منتها در روغن کاری موتور کولر بایستی کاملا از کولر باز شده و به همین دلیل وقت گیر بودن در سرویس کولر سعادت آباد کسی اینکار را انجام نمیدهد.

در ادامه سرویس کولر آبی سعادت آباد یک نگاهی به شناور و  شلنگ و همچنین برزنت کولر میندازیم تا در صورت خرابی آنها را نیز تعمیر یا تعویض کنیم. اجرت تعمیرات کولر آبی از دستمزد سرویس جداست.

بعد از بررسی کولر را راه اندازی کرده و در صورت خرابی ها و نشتی های احتمالی بایستی به سراغ تعمیر کولر سعادت آباد برویم.

تعمیرات کولر آبی سعادت آباد

تعمیر کولر سعادت آباد بستگی به نوع خرابی کولر آبی دارد. بعضی از خرابی های کولر آبی مانند پاره شدن برزنت و شلنگ مشخص هستند اما برخی از آنها مانند از کار افتادن کولر نیاز به یک بررسی هر چند کوچک دارند. 

خراب شدن و جدا شدن برزنت از طرفین کولر و کانال , نشتی از شیر آب و شلنگ کولر , خراب شدن شناور , شکستگی  زیرآب کولر , سوراخ شدن و پوسیدگی کف کولر , پاره شدن و افتادن تسمه کولر , خارج شدن فولی کولر از محل نصب , قفل شدن و صدای بد یاتاقان کولر , سوختن موتور و پمپ آب کولر ,اتصالی و خرابی سیم کشی و کلید کولر, گرفتگی لوله های سقفی و اتصال آبرسانی پوشال از جمله خرابی های کولر آبی هستند که اغلب با تعویض قطعات معیوب رفع میشوند و فقط در مورد برخی موتور های کولر بسته به انتخاب مالک میتوان گفت که کار تعمیر قطعات انجام میشود, وگرنه کلیه قطعات کولر آبی تعویضی هستند تا تعمیری.

در صورت نیاز به خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

  • ۰۲/۰۱/۱۸
  • اشکان حسینی

تعمیرکار کولر سعادت آباد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی