خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

لوله کشی و تاسیساتی تهرانپارس

خدمات لوله کشی و تاسیساتی تهرانپارس و محدوده اطراف .

عیب یابی تاسیسات و تعمیرات لوله کشی تهرانپارس , قنات کوثر , حکیمیه .

تلفن : 09129352189 - 22537778 شبانه روزی

اجرا و تعمیرات لوله کشی ساختمان با قیمت مناسب . لوله کشی آب گاز , شوفاژ و فاضلاب مجتمع های مسکونی .

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان و آپارتمان . بازسازی و نوسازی تاسیسات لوله کشی و شوفاژخانه .

نصب وتعمیرات پمپ تحت فشار خانگی . نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی . نصب رادیاتور شوفاژ . لوله کشی تک لایه و پنج لایه . تعمیر شوفاژ تهرانپارس . لوله کشی فلزی سیاه و گالوانیزه . لوله کشی پلیکا و پوشفیت و چدن . نصب , راه اندازی و تعمیر موتورخانه مرکزی . سرویس مشعل گازی موتورخانه . تعمیر لوله کشی کلکتور موتورخانه .

لوله کشی و تاسیساتی تهرانپارس شبانه روزی

 

نصب و تعمیر توالت فرنگی تهرانپارس .نصب روشویی کابینتی تهرانپارس . تعمیر سیفون سینک تهرانپارس .

 خدمات تاسیساتی تهرانپارس . فلکه اول دوم سوم و چهارم . تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی دقیق .

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله با دستگاه فنر .

 

تاسیساتی تهرانپارس

تاسیساتی تهرانپارس به صورت شبانه روزی در خدمت شماست .

کلیه خدمات ساختمانی , تاسیساتی , لوله کشی , ایزوگام , قیرگونی , برقکاری و سیم کشی ساختمان در تهرانپارس را به ما محول نمایید . نصب منبع موتورخانه در موتورخانه ها دو نوع منبع میتوان کار گذاشت .

نصب مخازن آبگرم دوجداره و کویلى درموتورخانه ها، با توجه به مکان و فضاى موجود آن، با رعایت ضوابط استاندارد صورت مىگیرد.

 

درمخازن آبگرم کویلى ایستاده (عمودى) به دلیل  داشتن پایه، بهعملیات خاصى نیاز نیست. فقط پس از انتخاب و ساختن فونداسیون، مخزن آب گرم را روى آن قرار مىدهیدو سپس براى لوله کشىهاى ارتباطى اقدام کنید . منابع دوجداره و کویلى خوابیده عموما موتورخانه و روى یکى از دیوارهاى جانبى به شکل افقى نصب منبع دوجداره ، مىگردد.

 

درتعیین محل نصب،تعویض ویا تعمیرهاىآینده سهولت در نصب و جابهجایى آن بایددرنظر گرفته شود. با توجه به قطر خارجى مخزن دوجداره،محل استقرار ٔ آن از سقفحداقل مخزن باید طورى باشد, که پس ازنصب،فاصله 25 سانتىمتر و از دیوار 15 سانتىمتر و از دو سمت مخزن تا دیوارهاى جانبى حداقل 35 سانتىمتر باشد.

 

به جز منبع میتوان برای تامین آب گرم مصرفی از مبدلهای صفحه ای نیز که جای کمتری  میگیرند و در ضمن از قیمت پایین تری نیز برخوردار هستند استفاده نمایید.

 

اکنون بارعایت موارد مذکور، دو تکیهگاه (ساپورت) در طول مخزن  و در ارتفاع مناسب بسازید. براى ساخت تکیهگاه مخازن خانگى تا ۴۰۰ لیترى از 1′′ 1 استفاده نمایید. لوله هاى رفت و برگشت آب گرم ٔ ٔ مهره ماسوره به مخزن وصل کنید و بر روى لوله دیگ را وسیله هواگیرى و شیرفلکه نصب نمایید. رفت یک عدد سهراه لوله آب سـرد ورودى را به بوشن ورودى آب سرد روى مخزن وصل نمایید،درمسیرآن یکعدد شیرفلکه، مهره ماسوره، شیرسوپاپ و سه راه تبدیل قرار گرفته باشد و بر روى سه راه تبدیل شیرفلکه  برای خالی شدن درنظر گرفته شود.

رادیاتور تهرانپارس 

همانطور که گفته شد برای قطع جریان آب و یا کنترل مقدار عبور آب در رادیاتور، سر راه ورود آب مدار گرمایش به رادیاتور، شیر مخصوصی به نام شیر رادیاتور نصب میشود. و در دو نوع ساده با تنظیم دست و ترموستاتیک و در مدلهای مختلفی در فروشگاهها به فروش میرسد. بهترین شیر رادیاتور شیر گرما است . دقت کنید که از برندهای مشابه استفاده نکنید  .

توالت ایرانی تهرانپارس

نصب سنگ توالت ایرانی: مکان کاسه توالت را ابتدا باید با ماسة نرم و کمسیمان پر کرده تا زمینه مناسبی برای سنگ کاسه توالت و تراز کردن آن فراهم شود)در برخی موارد لازم است یک لوله فضای احتمالی بین خروجی توالت ایرانی و لوله فاضلاب را پر کند.

 

 پس از نصب سنگ توالت اول لولة ورودی آب سیفون را به محل آن متصل کرده و عملکرد لوله را بررسی میکنند، سپس سنگ توالت را تراز کرده و دور تا دور آن را با ملات ماسه سیمان مقاوم می کنند. در ادامه میتوان کف فضا را با سرامیک یا سنگ پوشاند.

در صورت نیاز به سرویس کولر آبی تهرانپارس و یا خدمات لوله کشی و تاسیساتی با ما در خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران تماس بگیرید.

 

نظرات (۱)

سلام خسته نباشید تشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی