خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

اجرا و تعمیرات لوله کشی آب گاز شوفاژ و فاضلاب ساختمان

اجرا و تعمیرات لوله کشی شبانه روزی

نصب و تعمیرات موتورخانه

سرویس پکیج دیواری و کولر

نصب و تعمیر شیرالات

http://tehranpiper.ir

  • ۰
  • ۰

طریقه نصب ماشین لباسشویی 

طریقه نصب ماشین لباسشویی و ظرفشویی  شبیه  یکدیگر بوده و فقط راه اندازی آنها تفاوتهایی جزیی باهم دارند . به طور کلی در نصب ماشین لباسشویی به دو لوله ورودی و یک لوله تخلیه فاضلاب نیاز داریم . آب سرد و گرم یا فقط سرد از طریق شلنگهای مخصوص معمولا 3/4 در 3/4 مهره دار با اتصال به یک شیر لباسشویی به ورودی لباسشویی متصل میشود .

در هنگام خرید و تعیین محل نصب  لباسشویی مهمترین مساله محل نصب لوله فاضلاب ماشین لباسشویی است .

طریقه نصب ماشین لباسشویی

طریقه نصب ماشین لباسشویی ال جی

به طور کلی نصب ماشین لباسشویی بستگی به برند نداشته و  همه نوع ماشین لباسشویی از یک طریقه نصب تبعیت  میکنند . فقط در برخی از آنها یک شیر آب سرد مصرفی وارد میشود و در مابقی دو ورودی آب سرد و گرم دارند .

لوله کشی ماشین لباسشویی

وله کشی ماشین لباسشویی نیز از جمله خدمات ارائه شده برخی از لوله کشی های ساختمان است که در این خصوص مهارت و تخصص لازم را کسب کرده اند. امروزه در بیشتر منازل مسکونی معمولا جایی از آشپزخانه را برای نصب و استقرار ماشین لباسشویی قرار می دهند چرا که کمتر خانه ای را می توان یافت که از ماشین لباسشویی در منزل خویش بهره نگرفته باشد. بنابراین ساختمان امروزی در طرح و نقشه اولیه آشپزخانه ساختمان خود مکانی را برای قرار دادن ماشین لباسشویی قرار می دهند تا کلیه مراحل لوله کشی ماشین لباسشویی را بر حسب آن مکان به پیش ببرند تا در هنگام نصب آن هیچ مشکلی پیش روی نصاب ماشین لباسشویی قرار نگیرد. در نظر گرفتن این مکان برای ماشین لباسشویی در جهت سیستم لوله کشی آب گرم و سرد و نیز لوله کشی فاضلاب آن است که بسیار مهم و حیاتی است.

عدم تعبیه جای مخصوص نصب و لوله ها و شیر های لباسشویی ,ظرفشویی و ساید نیز یکی از دلایلی است که شما را وادار میکند به یه نصاب یا لوله کش احتیاج پیدا کنید.

 

نصاب ماشین لباسشویی

اکثر ماشین های لباسشویی, ظرفشویی و ساید اگر نو باشند , بعد از خرید گارانتی  داشته که برای استفاده از  خدمات بعدی شرکت مربوطه در صورت وجود گارانتی معتبر، به صورت رایگان  لباسشویی و ظرفشویی نصب خواهد شد. ولی ممکن است شما ماشین لباسشویی شما فاقد گارانتی باشد و یا ضمانت آن تمام شده باشد .

یا اینکه بعد از جابجایی بنا به تغییر دکوراسیون و آشپزخانه   احتیاج  به نصب مجدد  داشته باشید.

نبودن جای مخصوص نصب و لوله کشی و شیر های لباسشویی ,ماشین ظرفشویی و یخچال نیز یکی از عللی میباشد که شما به نصاب ماشین لباسشویی و ظرفشویی و یخچال نیاز پیدا میکنید.

 

نصب ماشین لباسشویی سامسونگ

تعیین یک جای صاف , مکان غیر مرطوب نباشد و تا جای ممکن روی فرش نباشد.

اگر سطح محل نصب ماشین ظرفشویی شیب کمی دارد میتوانید با پیچهای رگلاژ لباسشویی و ظرفشویی ماشین را تراز کنید , زیرا نصب ماشین غیر تراز در عملکرد صحیح دستگاه تاثیر منفی میگذارد. تا خوردگی شیلنگ آب و فاضلاب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و ساید در عملکرد صحیح لباسشویی مشکلاتی پیش خواهد  آورد.

آموزش نصب ماشین لباسشویی بوش

چون شیلنگ لباسشویی ممکن است در صورت بلند بودن مشکلی ترکیدگی بوجود بیاورد , و اگر در منزل نباشیم خسارت به بار بیاورد.

باید سعی شود برای تامین آب لوازم فوق از کوتاهترین شلنگ استفاده شود. سراهی Y شکل برای انشعاب گرفتن مشترک از یک شیر لباسشویی یکی از راه های نصب دو  شلنگ لباسشویی به شیر لباسشویی میباشد.

5-خروجی فاضلاب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی وصل شوند. یکی از مهمترین قسمتهای نصب لباسشویی و ظرفشویی دفع فاضلاب و خروجی این ماشینهاست.

به طور استاندارد بایستی که هرکدام از ماشینهای باید مستقلا یک لوله خروجی مختص داشته باشند.

جهت آموزش طریقه نصب ماشین لباسشویی و خدمات برقکاری و تاسیسات ساختمان با ما تماس بگیرید .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی